Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237810/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wykonanie czterech wiat śmietnikowych przy ul. Kaletnicza, ul. Klesza, ul. Latarniana, ul. Wełniarska w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5756d2f7-db92-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonanie czterech wiat śmietnikowych przy ul. Kaletnicza, ul. Klesza, ul. Latarniana, ul. Wełniarska w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5756d2f7-db92-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa wiat śmietnikowych w dzielnicy Śródmieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.22.202.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 475130,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 1 Wykonanie wiaty śmietnikowej przy ul. Kaletniczej (działka nr 427/12 obręb 89)a) zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas robót budowlanych, zgodnie z załączoną decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
b) zapewnienie nadzoru służb operatora Energii nad pracami w miejscach
skrzyżowań i zbliżeń do kablowej sieci elektroenergetycznej,
c) wykonanie zabezpieczenia sieci kablowej SN,
d) wykonanie prac rozbiórkowych,
e) wykonanie robót ziemnych,
f) montaż płyt fundamentowych,
g) montaż kotew,
h) wykonanie licowania ścian płytami klinkierowymi elastycznymi,
i) wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową,
j) wykonanie chodnika z kostki granitowej,
k) montaż żaluzji,
l) montaż lampy solarnej LED,
m) montaż furtki wejściowej,
n) usunięcie gałęzi i korzeni,
o) sadzenie pnączy,
p) ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem,
q) zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia inwestycji,
r) dostarczenie kluczy do furtki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 219912,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 2- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy ul. Klesza (działka nr 381/8 obręb 89)a) zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas robót budowlanych, zgodnie z załączoną decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
b) wykonanie robót ziemnych,
c) zabezpieczenie istniejących drzew na czas robót,
d) montaż płyt fundamentowych,
e) montaż kotew,
f) wykonanie licowania ścian płytami klinkierowymi elastycznymi,
g) wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową,
h) montaż żaluzji,
i) montaż lampy solarnej LED,
j) montaż furtki wejściowej,
k) usunięcie gałęzi,
l) sadzenie pnączy,
m) ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem,
n) dostarczenie kluczy do furtki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 110206,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 3- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy ul. Latarnianej (działka nr 29/7 obręb 89)a) zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas robót budowlanych, zgodnie z załączoną decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
b) wykonanie prac rozbiórkowych,
c) wykonanie robót ziemnych,
d) zabezpieczenie istniejących drzew na czas robót,
e) montaż płyt fundamentowych,
f) montaż kotew,
g) wykonanie licowania ścian płytami klinkierowymi elastycznymi,
h) wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową,
i) wykonanie chodnika z kostki granitowej,
j) montaż żaluzji,
k) montaż lampy solarnej LED,
l) montaż furtki wejściowej,
m) usunięcie gałęzi i korzeni,
n) sadzenie pnączy,
o) ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem,
p) dostarczenie kluczy do furtki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112100-9 - Wiaty
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 134726,24 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie (Część) 4- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy ul. Wełniarskiej (działka nr 265/2 obręb 89)a) zapewnienie nadzoru archeologicznego podczas robót budowlanych, zgodnie z załączoną decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
b) zapewnienie nadzoru nad pracami inspektora terenów zielonych,
c) zapewnienie nadzóru służb operatora Energii nad pracami w miejscach skrzyżowań i zbliżeń do kablowej sieci elektroenergetycznej,
d) wykonanie prac rozbiórkowych,
e) wykonanie robót ziemnych,
f) montaż płyt fundamentowych,
g) montaż kotew,
h) wykonanie licowania ścian płytami klinkierowymi elastycznymi,
i) wykonanie pokrycia dachu blachą trapezową,
j) wykonanie chodnika z kostki granitowej,
k) montaż żaluzji,
l) montaż lampy solarnej LED,
m) montaż furtki wejściowej,
n) usunięcie gałęzi i korzeni,
o) sadzenie pnączy,
p) ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem,
q) przesadzenie krzewów kolidujących z inwestycją,
r) zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia inwestycji,
s) zabezpieczenie drzew ogrodzeniem trwałym,
t) dostarczenie kluczy do furtki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
44112100-9 - Wiaty
4.5.5.) Wartość części: 119565,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189394,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304781,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189394,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dream Home Marcin Lawrenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367113949
7.3.4) Miejscowość: żukowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189394,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90402,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154699,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90402,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dream Home Marcin Lawrenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367113949
7.3.4) Miejscowość: żukowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90402,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104525,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187457,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104252,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dream Home Marcin Lawrenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367113949
7.3.4) Miejscowość: żukowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104252,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95925,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176182,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95925,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dream Home Marcin Lawrenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367113949
7.3.4) Miejscowość: żukowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95925,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa nabiału oraz jaj - znak sprawy Adm 1/2025
- Dostawa ryb i produktów rybnych - znak sprawy Adm 2/2025
- Dostawa mięsa i wędlin - znak sprawy Adm 3/2025
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych wytwarzanych przez jednostki organizacyjne Politechniki Gdańskiej
- Dostawa odczynników i materiałów do analizatora wykonującego testy HPV DNA metodą PCR w czasie rzeczywistym z szerokim genotypowaniem wraz z dzierżawą systemu do wykrywania wirusa HPV dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń usługowych banku na potrzeby stworzenia "Dziennego Centrum Wsparcia" wraz z montażem klimatyzacji.
- Remont pokryć dachowych wraz z obróbkami i systemem rynnowym na budynkach szkolnych na terenie Gminy Brzozów.
- Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaworowie - III postępowanie
- Adaptacja pracowni zawodowych do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami w tym niepełnosprawnych wraz z wymianą oświetlenia w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Mój Orlik 2012" - budowa nowych kontenerów
- Budowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Wielkie Lniska
więcej: Wiaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.