eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego w zakresie gospodarowania energią i gospodarowania zasobami



Ogłoszenie z dnia 2022-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego w zakresie gospodarowania energią i gospodarowania zasobami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200830327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 74 lok. 6

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-232

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bof.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bof.org.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bof.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego w zakresie gospodarowania energią i gospodarowania zasobami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72ff38a-34e7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00095869/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu laboratoryjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

EcoCentrum Kompetencji BOF – wdrożenie branżowego centrum kompetencji w obszarze efektywności gospodarowania energią i zasobami

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257829/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 609793,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż oraz pierwsze uruchomienie jednej sztuki pompy ciepła typu Monoblock

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 35567,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż oraz pierwsze uruchomienie jednej sztuki centrali rekuperatora

4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

4.5.5.) Wartość części: 10363,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednego zestawu PV do samodzielnego montażu oraz sześciu zestawów naświetlaczy halogenowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 23376,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie dwóch zestawów dydaktycznego inteligentna instalacja elektryczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 31611000-2 - Zestawy instalacji elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 74198,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa trzech sztuk kamer termowizyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo

4.5.5.) Wartość części: 33900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż trzech tablic demonstracyjnych wpływu współczynnika emisyjności na bezdotykowy pomiar temperatury

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.5.5.) Wartość części: 11360,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednego stanowiska demonstracyjnego – turbiny wiatrowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.5.5.) Wartość części: 26409,14 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednego stanowiska demonstracyjnego – ogniw paliwowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.5.5.) Wartość części: 23970,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie dwóch stacji do pomiaru jakości powietrza

4.5.3.) Główny kod CPV: 38344000-8 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń

4.5.5.) Wartość części: 22950,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie peleciarki i młyna bijakowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 34030,32 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednej sztuki kalorymetru komputerowy statyczny wraz wago-suszarką oraz akcesoriami

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 76250,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednego kotła opalanego biomasą (peletem)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze

4.5.5.) Wartość części: 14393,23 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednej sztuki instalacji kolektora słonecznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

4.5.5.) Wartość części: 13888,49 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa różnego rodzaju zestawów narzędziowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 1698,80 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa różnego rodzaju mierników

4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne

4.5.5.) Wartość części: 13801,50 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż oraz pierwsze uruchomienie 2 rodzajów pyłomierzy

4.5.3.) Główny kod CPV: 38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia

4.5.5.) Wartość części: 114365,83 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż mebli do laboratoriów ecoKompetencji

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 41178,79 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 8 sztuk komputerów przenośnych/laptopów oraz 2 monitorów do prezentacji danych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 38091,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części V zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7)
ww. ustawy, ponieważ Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy w tej części postępowania, tj.: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25436,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35442,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części XV zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7)
ww. ustawy, ponieważ Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy w tej części postępowania, tj.: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22785,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22785,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22785,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części XVII zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7)
ww. ustawy, ponieważ Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy w tej części postępowania, tj.: Eszydłowski Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska, 49-353 Zielęcice uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42102,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42102,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42102,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.