Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00257829/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00268069/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2022/BZP 00040703/01 - Wynik z dnia 2022-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego w zakresie gospodarowania energią i gospodarowania zasobami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200830327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 74 lok. 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-232
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bof.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bof.org.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bof.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sprzętu laboratoryjnego w zakresie gospodarowania energią i gospodarowania zasobami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72ff38a-34e7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00095869/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu laboratoryjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
EcoCentrum Kompetencji BOF – wdrożenie branżowego centrum kompetencji w obszarze efektywności gospodarowania energią i zasobami2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257829/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609793,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż oraz pierwsze uruchomienie jednej sztuki pompy ciepła typu Monoblock4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 35567,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż oraz pierwsze uruchomienie jednej sztuki centrali rekuperatora4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 10363,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego zestawu PV do samodzielnego montażu oraz sześciu zestawów naświetlaczy halogenowych4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 23376,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie dwóch zestawów dydaktycznego inteligentna instalacja elektryczna4.5.3.) Główny kod CPV: 31611000-2 - Zestawy instalacji elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 74198,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa trzech sztuk kamer termowizyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 33900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż trzech tablic demonstracyjnych wpływu współczynnika emisyjności na bezdotykowy pomiar temperatury4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.5.5.) Wartość części: 11360,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednego stanowiska demonstracyjnego – turbiny wiatrowej4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.5.5.) Wartość części: 26409,14 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednego stanowiska demonstracyjnego – ogniw paliwowych4.5.3.) Główny kod CPV: 39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.5.5.) Wartość części: 23970,20 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie dwóch stacji do pomiaru jakości powietrza4.5.3.) Główny kod CPV: 38344000-8 - Urządzenia do monitorowania zanieczyszczeń
4.5.5.) Wartość części: 22950,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie peleciarki i młyna bijakowego4.5.3.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.5.5.) Wartość części: 34030,32 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednej sztuki kalorymetru komputerowy statyczny wraz wago-suszarką oraz akcesoriami4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 76250,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednego kotła opalanego biomasą (peletem)4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 14393,23 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i pierwsze uruchomienie jednej sztuki instalacji kolektora słonecznego4.5.3.) Główny kod CPV: 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
4.5.5.) Wartość części: 13888,49 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnego rodzaju zestawów narzędziowych4.5.3.) Główny kod CPV: 44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 1698,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa różnego rodzaju mierników4.5.3.) Główny kod CPV: 38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 13801,50 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż oraz pierwsze uruchomienie 2 rodzajów pyłomierzy4.5.3.) Główny kod CPV: 38341500-2 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 114365,83 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż mebli do laboratoriów ecoKompetencji4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 41178,79 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 8 sztuk komputerów przenośnych/laptopów oraz 2 monitorów do prezentacji danych4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 38091,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w Części V zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7)
ww. ustawy, ponieważ Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy w tej części postępowania, tj.: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25436,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35442,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w Części XV zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7)
ww. ustawy, ponieważ Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy w tej części postępowania, tj.: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22785,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22785,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22785,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w Części XVII zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7)
ww. ustawy, ponieważ Wykonawca wybrany jako najkorzystniejszy w tej części postępowania, tj.: Eszydłowski Łukasz Szydłowski, ul. Piekarska, 49-353 Zielęcice uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42102,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42102,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42102,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.