eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobków"Przebudowa, rozbudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską w Sobkowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa, rozbudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską w Sobkowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Sobkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292425629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 2

1.5.2.) Miejscowość: Sobków

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sobkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sobkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sobkow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa, udział w akcjach ratowniczych w trakcie pożarów, zagrożeń ekologicznych i innych tego typu klęsk i zdarzeń

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, rozbudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską w Sobkowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044df1fa-302a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00056974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00341350/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Przebudowa, rozbudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską w Sobkowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przebudowa, rozbudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską w Sobkowie” realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342010/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSPSOB.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 358026,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
1.1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1.1 – Projekt Budowlany, załączniku 1.2 – Rysunki zamienne, załączniku nr 1.3 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz załączniku nr 1.4 – Przedmiary.
Załącznik nr 1.2 – Rysunki zamienne stanowi uzupełnienie do projektu budowlanego, a wprowadzone do projektu zmiany są wiążące dla Wykonawcy. Ponadto w ramach załącznika 1.4 – przedmiary ujęto część robót budowlanych (niekwalifikowalne), które nie zostały opisane w projekcie budowlanym, ale zostały ujęte w załączniku 1.2 – rysunki zamienne i stanowią prace do wykonania w ramach niniejszego postępowania.

1.2. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie i rozbudowie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Sobkowie w ramach zadania pn.: „Przebudowa, rozbudowa i częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na świetlicę wiejską w Sobkowie”

1.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej zwany „OPZ”) stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ.

1.4. Załączony przedmiar robót nie jest podstawą wyceny, lecz ma charakter pomocniczy
w odpowiednim skalkulowaniu oferty. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy
z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.

2. Przedmiot zamówienia nazwy i kody CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45262500-6 Roboty murarskie
45332300-6 Instalacje kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych
45410000-4 Tynki zwykłe wewnętrzne i zewnętrzne
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 Układanie płytek na ścianach i podłogach
45442100-8 Roboty malarskie
45432200-5 Montaż drzwi balkonowych i okien
45332200-5 Instalacje wodociągowe z tworzyw sztucznych
45450000-6 Bezspoinowe systemy ocieplenia ścian budynków
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

3. Cechy techniczne i jakościowe przy opisie przedmiotu zamówienia.
3.1. Wykonawca przygotowując ofertę, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz załączników do SWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

3.2. Zamawiający zaleca Wykonawcom szczegółowe sprawdzenie i zapoznanie się z dokumentacją przetargową zamówienia.

3.3. Wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dane techniczne i opisy technologii, przeznaczone do wbudowania w ramach prac Wykonawczych, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców przy realizacji zamówienia.

3.4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawca, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny".

3.5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia zgodnie z pkt 3.4 w opisie zamówienia wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Piotr Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 949 173 18 86

7.3.3) Ulica: Żelisławice 69, 29-145 Secemin

7.3.4) Miejscowość: Żelisławice

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.