eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaBudowa terenów rekreacyjnych dla psów w ramach Budżetów Obywatelskich - 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa terenów rekreacyjnych dla psów w ramach Budżetów Obywatelskich - 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 4971851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa terenów rekreacyjnych dla psów w ramach Budżetów Obywatelskich - 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c39d00d-6c7f-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006727/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.123.2021.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 309158,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Wybieg dla psów dla Osiedla Mikuszowice Śląskie.
1.1 Ogólna charakterystyka robót:
a. roboty rozbiórkowe, ziemne i przygotowawcze;
b. roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych tj. usunięcie drzew i krzewów, karczowanie wraz z wywozem, przesadzanie drzew;
c. sadzenie drzew, krzewów i pnączy wraz z ułożeniem agrowłókniny i rozścieleniem kory;
d. wykonanie instalacji uziemiającej;
e. ułożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową i obrzeżem;
f. ułożenie nawierzchni mineralnej wraz z podbudową i obrzeżem;
g. wykonanie nawierzchni żwirowej wraz z podbudową i obrzeżem;
h. zakup, dostawa i montaż urządzeń dla psów: słupki do slalomu – 1 kpl, płotki do przeskakiwania – 1 kpl., równoważnia – 1 szt., kładka – 1 szt., szałas – 1 szt., obręcze do przeskakiwania – 1 kpl., zestaw przeszkód – 1 kpl;
i. zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: kamień z tablicą informacyjną z pleksi – 1 szt., tablica z regulaminem – 1 szt., wiata zadaszona – 2 szt., kosz na śmieci – 2 szt., kosz na psie odchody – 2 szt., ławka z oparciem – 8 szt;
j. wykonanie psiej toalety tj. ogrodzenie drewnianej toalety – 22 m, nawierzchnia piaskowa oraz głaz kamienny – 2 szt.;
k. wykonanie ogrodzenia panelowego z prefabrykowaną belką podmurówki – 195 m wraz z furtkami samozamykającymi – 4 kpl;
l. roboty porządkowe, w tym renowacja trawnika;
m. wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej przyjętej do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej.

Zadanie realizowane będzie na terenie działki nr 440/29 oraz 440/3, obręb Olszówka Dolna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 209142,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Wybieg dla psów dla Osiedla Wojska Polskiego.
1.1 Ogólna charakterystyka robót:
a. roboty rozbiórkowe, ziemne i przygotowawcze;
b. roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych tj. usunięcie drzew i krzewów, karczowanie wraz z wywozem;
c. sadzenie drzew i krzewów wraz z ułożeniem agrowłókniny i rozścieleniem kory;
d. ułożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową i obrzeżem;
e. zakup, dostawa i montaż urządzeń dla psów: słupki do slalomu – 1 kpl, płotki do przeskakiwania – 1 kpl., równoważnia – 1 szt., kładka – 1 szt.;
f. zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: tablica informacyjna z pleksi – 1 szt., tablica
z regulaminem – 1 szt., Tablica przypominająca o obowiązku sprzątania po czworonogach na metalowym słupku – 2 szt., kosz na śmieci – 2 szt., kosz na psie odchody z podajnikiem – 2 szt., kosz na psie odchody bez podajnika – 2 szt, ławka z oparciem – 1 szt., ławka bez oparcia – 4 szt.;
g. wykonanie psiej toalety tj. ogrodzenie drewnianej toalety – 15,2 m, nawierzchnia piaskowa oraz głaz kamienny – 2 szt.;
h. wykonanie ogrodzenia panelowego z prefabrykowaną belka podmurówki – 129 m wraz z furtkami samozamykającymi – 2 kpl.;
i. roboty porządkowe, w tym renowacja trawnika;
j. wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej przyjętej do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej.

Zadanie realizowane będzie na terenie działki o numerze ewidencyjnym działki nr 367/27 obręb Aleksandrowice zlokalizowany za budynkiem usługowym przy ul. Czwartaków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 100016,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w dniu 4 lutego 2022 r., bowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W Części nr 1 najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca Zieleń Miejska Sp. z o.o. z ceną ofertową 365 617,50 zł brutto, która przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 260 000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365617,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146493,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249625,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146493,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń Miejska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470050446

7.3.3) Ulica: al. Armii Krajowej 132

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146493,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.