eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynŚwiadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002791402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 27 lokal 4

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopskwidzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gopskwidzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal uzp.gov.pl/; www.gopskwidzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f2153ab-7791-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021960/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.FA.IV.261.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 790400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia sklasyfikowano według wspólnego słownika zamówień pod kodem CPV: 85000000-9 – usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - usługi opieki społecznej dla osób starszych;
85311200-4 - usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych.
2. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie”.
3. Usługi opiekuńcze świadczone będą na obszarze Gminy Wiejskiej Kwidzyn dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób.
4. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone zarówno w dni robocze jak i w dni ustawowo wolne od pracy.
5. Szacunkowa średnia miesięczna liczba świadczeniobiorców wynosić będzie 31 osób.
6. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie wynosić będzie 2635.
7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi opiekuńcze i faktyczna, miesięczna liczba godzin świadczenia usług będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług opiekuńczych (liczba osób i godzin może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu).
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych:
-utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy oraz sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych,
- zapewnienie bezpiecznego otoczenia do poruszania się,
-utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności,
-pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży,
-pranie i zmianę bielizny pościelowej (pod warunkiem posiadania przez osobę objętą usługami pralki) lub zanoszenie bielizny do pralni, na koszt świadczeniobiorcy.
-prasowanie odzieży,
-zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego oraz lekarstw, pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów,
-przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diet (w tym co najmniej jednego gorącego posiłku dziennie),
-pomoc przy spożywaniu posiłków,
-palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody,
-załatwianie spraw urzędowych, opłacanie rachunków, realizację recept oraz rzetelne i terminowe rozliczanie się z wydatkowanych środków finansowych,
2) opiekę higieniczną:
- mycie, czesanie i ubieranie, z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwieniu potrzeb fizjologicznych,
- golenie,
- kąpanie,
- przesłanie łóżka,
- układanie chorego w łóżku, zmiana pozycji chorego w łóżku,
- zapobieganiu powstawaniu odleżyn,
3) zalecaną przez lekarza pielęgnację:
- podawanie leków, smarowanie, okłady, zamawianie wizyt lekarskich, wizyty lekarskie w przychodni, udział w zabiegach specjalistycznych,
4) zapewnienie kontaktów z otoczeniem:
- organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem,
- czytanie, prowadzenie rozmów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 745705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Opiekuńcza " POMOCNA DŁOŃ" Małgorzata Lemańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 581 127 26 40

7.3.3) Ulica: Plac Plebiscytowy 2

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.