Og³oszenie z dnia 2022-02-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00010832/01 - Og³oszenie z dnia 2022-01-11
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-86ee3000-72b0-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00057033
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00010832/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 174638,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy Sieradz w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych (przesy³ki listowe, paczki pocztowe), jak równie¿ zwrot przesy³ek niedorêczonych po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z pó¼n. zm.).
2) Okre¶lone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Przesy³ki nadawane przez Zamawiaj±cego dostarczane bêd± przez Wykonawcê do ka¿dego miejsca w kraju i zagranic±, na podany adres b±d¼ wskazany adres skrytki pocztowej z zachowaniem okre¶lonych stosownymi przepisami zasad i warunków skutecznego i terminowego dorêczania pism. Nadawane przez Zamawiaj±cego przesy³ki, bêd± w przypadku awizowania odbierane przez adresatów we w³a¶ciwie oznaczonych sta³ych placówkach Wykonawcy zlokalizowanych w ka¿dej gminie w kraju.
3) Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4) a) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.) przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
odbiór przesy³ek dostarczanych przez Zamawiaj±cego w placówce Wykonawcy (Podwykonawcy)
dostarczanie przesy³ek do siedziby Zamawiaj±cego
b) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – za³±cznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 172213,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 172213,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172213,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpañskich 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 172213,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla I Liceum Ogólnokszta³c±cego im. Kazimierza Jagielloñczyka w Sieradzu
- Us³uga sprz±tania nieruchomo¶ci stanowi±cych w³asno¶æ gminy Miasto Sieradz
- Dostawa sprzêtów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu
- Dostawa preparatów do ¿ywienia do i pozajelitowego
- Wy³apywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzêtom (psom i kotom) od³owionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
wiêcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Buk.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- ¦wiadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokó³ce us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzêdu Marsza³kowskiego w Zielonej Górze z siedzib± w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.