eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz



Og³oszenie z dnia 2022-02-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Sieradz

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-86ee3000-72b0-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00057033

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00010832/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 174638,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy Sieradz w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych (przesy³ki listowe, paczki pocztowe), jak równie¿ zwrot przesy³ek niedorêczonych po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z pó¼n. zm.).
2) Okre¶lone w formularzu cenowym rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Przesy³ki nadawane przez Zamawiaj±cego dostarczane bêd± przez Wykonawcê do ka¿dego miejsca w kraju i zagranic±, na podany adres b±d¼ wskazany adres skrytki pocztowej z zachowaniem okre¶lonych stosownymi przepisami zasad i warunków skutecznego i terminowego dorêczania pism. Nadawane przez Zamawiaj±cego przesy³ki, bêd± w przypadku awizowania odbierane przez adresatów we w³a¶ciwie oznaczonych sta³ych placówkach Wykonawcy zlokalizowanych w ka¿dej gminie w kraju.
3) Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶la Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4) a) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.) przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
 odbiór przesy³ek dostarczanych przez Zamawiaj±cego w placówce Wykonawcy (Podwykonawcy)
 dostarczanie przesy³ek do siedziby Zamawiaj±cego
b) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – za³±cznik Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 172213,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 172213,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172213,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpañskich 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 172213,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.