Og³oszenie z dnia 2023-01-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00133161/01 - Wynik z dnia 2023-03-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 101775B Czerwone Bagno - Szurpi³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jeleniewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670898
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³oneczna 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jeleniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875638551
1.5.8.) Numer faksu: 875638563
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_jeleniewo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jeleniewo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 101775B Czerwone Bagno - Szurpi³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3100e3ef-9c97-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00057054
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00525537/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 101775B Czerwone Bagno-Szurpi³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/gmina.jeleniewo/public/postepowanie?postepowanie=410765313.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gmina.jeleniewo/public/postepowanie?postepowanie=41076531
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu Wykonawców jest bezp³atne. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
1) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i
pó¼niejsze, Internet Explorer 11
b) lista zalecanych przegl±darek internetowych: Gogle Chrome, Mozzilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji
przegl±darek.
c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu
mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Wszelkie informacje dotycz±ce korespondencji elektronicznej s± wskazane w
SWZ w Rozdziale XIV.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporz±dzenie o Ochronie Danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej RODO, informujemy:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Jeleniewo jest: Wójt Gminy Jeleniewo, ul. S³oneczna 3, 16-404 Jeleniewo, tel. 87/568-30-22, adres e-mail: ug_jeleniewo@pro.onet.pl zwany dalej Administratorem.
2) Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z pani±: Iwona Malczyk kontakt: malczyk@togatus.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PFE.271.1.2023 pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 101775B Czerwone Bagno - Szurpi³y”, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a nastêpnie 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. Wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, przy czym skorzystanie z ww. uprawnieñ nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Informacje dotycz±ce RODO zawarto w Rozdziale XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PFE.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2601851,67 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 101775B Czerwone Bagno - Szurpi³y”.
2. Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej na odcinku d³ugo¶ci 2722,96 m od drogi powiatowej nr 1134B do drogi powiatowej nr 1133B. Parametry techniczne przebudowywanej drogi: szeroko¶æ pasa ruchu 2,75 m, szeroko¶æ jezdni podstawowa 5,50 m, szeroko¶æ poboczy 1,0 m, obci±¿enie ruchem 100 kN/o¶, kategoria ruchu KR1. Inwestycja obejmuje wykonanie 10 cm podbudowy z kruszywa ³amanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie (wyrównanie istniej±cej podbudowy drogi, zjazdów, skrzy¿owañ z drogami bocznymi). Wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego (warstwa wi±¿±ca 6 cm i warstwa ¶cieralna 4 cm) wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsj± asfaltow±. Roboty wykoñczeniowe polegaj±ce na uzupe³nieniu poboczy nawierzchni± z kruszywa C50/30, czyszczeniu (renowacji) rowów przydro¿nych wraz z wyprofilowaniem skarp, humusowaniu skarp warstw± humusu grub. 5 cm z obsianiem oraz wykonanie elementów bezpieczeñstwa ruchu - oznakowanie pionowe (przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych wg projektu sta³ej organizacji ruchu) oraz monta¿ barier stalowych ochronnych o ³±cznej d³ugo¶ci 230 m. Inwestycja zostanie tak¿e oznakowana znakami informacyjno-promocyjnymi informuj±cymi o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi programu.
3. Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce zakres konstrukcji drogi:
- wyrównanie istniej±cej podbudowy gr. 10 cm kruszywem ³amanym C50/30 stabilizowanej mechanicznie;
- nawierzchnia bitumiczna szer. 5,50 m (warstwa wi±¿±ca gr. 6 cm z AC16W 50/70 i warstwa ¶cieralna gr. 4 cm z AC11S 50/70);
- nawierzchnia poboczy o szer. po 1,0 m gr. 10 cm z kruszywa C50/30.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej (zakres robót ziemnych, stabilizacjê pod³o¿a, warstwê mrozoodporn± oraz czê¶æ podbudowy, przepusty i kolizjê z sieciami teletechnicznymi wykonano wcze¶niej), szczegó³owych specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót stanowi±cymi za³±czniki do niniejszego SWZ.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomoc± norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Ponadto nale¿y przyj±æ, ¿e wszystkim takim odniesieniom towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. Wskazanie równowa¿no¶ci oferowanego rozwi±zania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam okre¶lonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomoc± norm za rozwi±zania równowa¿ne uznaje siê takie rozwi±zania, które zapewniaj± spe³nienie wymagañ minimalnych okre¶lonych w normie na poziomie nie gorszym ni¿ opisano to w stosownych normach. W przypadku przywo³anych w SWZ norm (je¿eli nie okre¶lono tego szczegó³owo) rozumie siê normy aktualne. W pozosta³ych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomoc± ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równowa¿ny uwa¿a siê taki produkt, materia³ czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Ilekroæ w niniejszej SWZ, dokumentacji technicznej przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencj± Zamawiaj±cego by³o przedstawienie „typu” towaru spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego. Ponadto nale¿y przyj±æ, ¿e wszystkim takim wskazaniom towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. W zwi±zku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcê rozwi±zania równowa¿nego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jako¶ciowe oraz funkcjonalne ni¿ wskazane w SWZ. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wskazaæ w z³o¿onej ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
7. Wykonawca ma równie¿ w zakresie realizacji inwestycji dostarczyæ i zamontowaæ tablice informacyjne przed rozpoczêciem robót i po ich zakoñczeniu zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiaj±cego.
8. Inwestycja wspó³finansowana z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, zwany dalej „Polski £ad”.
9. Zgodnie z zasadami dotycz±cymi warunków wyp³aty wynagrodzenia okre¶lonymi w szczegó³owych zasadach i trybie dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych stanowi±cymi za³±cznik do Uchwa³y nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 roku (zmienionej uchwa³± nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwa³± Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.), Wstêpnej Promesie dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja2/2021/5669/PolskiLad z dnia 14 czerwca 2022 r. Wykonawca zapewnia finansowanie zadania w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Zamawiaj±cego na czas poprzedzaj±cy wyp³atê z Promesy, na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do niniejszego SWZ.
10. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji technicznej zosta³ sporz±dzony z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaæ bêd± oferty nieodrzucone.
2. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiedni± wagê procentow±:
1) Kryterium: Cena – C - waga kryterium – 60 % (1 % odpowiada 1 pkt)
Maksymaln± liczbê punktów (60) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najni¿sz± cenê za realizacjê przedmiotu zamówienia, pozostali bêd± oceniani wg poni¿szego wzoru:
Najni¿sza cena brutto z rozpatrywanych ofert
--------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
2) Kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi – G – waga kryterium – 40 % (Ocenie podlega okres gwarancji i rêkojmi w skali od 0 do 40 punktów, w sposób opisany poni¿ej)
Maksymalna liczba punktów w kryterium 40.
Zamawiaj±cy przyzna:
- za okres udzielenia gwarancji i rêkojmi wynosz±cy co najmniej 36 pe³nych miesiêcy – 0 pkt,
- za okres udzielenia gwarancji i rêkojmi wynosz±cy co najmniej 48 pe³nych miesiêcy – 20 pkt,
- za okres udzielenia gwarancji i rêkojmi wynosz±cy co najmniej 60 pe³nych miesiêcy – 40 pkt.
Minimalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 pe³nych miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 oraz ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 pkt 2 ustawy Pzp dotycz±ce:1.1.Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
1.2.Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
1.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Za spe³nienie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy uzna posiadanie przez Wykonawcê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 2 000 000,00 z³otych.
1.4.Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – W celu potwierdzenia minimalnych zdolno¶ci technicznych i zawodowych, Wykonawca winien udokumentowaæ:
a) nale¿yte wykonanie w szczególno¶ci wykonanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone w ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, jednej roboty budowlanej dotycz±cej budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi lub ulicy z wykonaniem nawierzchni bitumicznej, o warto¶ci wykonanej roboty nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 z³ brutto.
Za drogê lub ulicê Zamawiaj±cy uzna drogê lub ulicê w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 t. j. ze zm.).
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e przez jedn± robotê rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
b) dysponowanie osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie im powierzona:
- kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi, który wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane dotycz±ce budowy drogi publicznej/ulicy o nawierzchni bitumicznej.
Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831 t.j. ze zm.). Dopuszcza siê wa¿ne, odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej odpowiadaj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 220 t.j., ze zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania wed³ug za³±cznika nr 2 do SWZ.
2. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1080), z innym Wykonawc± , który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ.
4. 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 t.j.)
4. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 4 pkt 4 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4. 3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
4. 4. Dokumenty, o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4.5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ.
3) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, który nale¿y wype³niæ i podpisaæ przez osobê (osoby) upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Ponadto do oferty nale¿y za³±czyæ:1) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 9 - Wzór o¶wiadczenia wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 10 - Wzór o¶wiadczenia wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy).
3) Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w formie orygina³u, tj. pe³nomocnictwo nale¿y przes³aæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby do tego upowa¿nionej. W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie dysponowa³ jedynie pe³nomocnictwem w formie pisemnej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ do³±czone do oferty.2. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
5. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ:
a) wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy
b) Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia
c) ustanowionego pe³nomocnika, oraz
d) zakres jego umocowania.
6. Pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli Pe³nomocnictwo, zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 oraz 7 ustawy Pzp.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale VI., Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ³±cznie.
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
10. W przypadku, o którym mowa w ust. 9, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ.
11. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców (o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VIII ust. 1). O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
12. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
W kwocie wysoko¶ci 5 % wynagrodzenia.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gmina.jeleniewo/public/postepowanie?postepowanie=41076531
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wszystkie pozosta³e informacje Zamawiaj±cy zawar³ w SWZ.INNE PRZETARGI JELENIEWO
wiêcej: przetargi JELENIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margoniñskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorañskiego 53 w Kielcach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.