Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028173/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057067 z dnia 2021-05-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów oraz świadczenie usług ciągnikiem ze skrapiarką podczas przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2021 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUDWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 51
1.5.2.) Miejscowość: Ludwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817570901
1.5.8.) Numer faksu: 817570028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ludwin@gminaludwin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaludwin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gminaludwin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów oraz świadczenie usług ciągnikiem ze skrapiarką podczas przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2021 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b4f2feb-96c3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Za.271.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196000 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1 - Dostawa emulsji asfaltowej 65. Dostawa 48 ton drogowej emulsji asfaltowej k1 65% szybko rozpadowej niemodyfikowanej rodzaju K1-65, spełniającej wymagania PN-EN 13808-2013 dla Zamawiającego, do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. Dostawa w partiach 4000-5000 kg, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, uzależnionych od warunków atmosferycznych gwarantujących właściwą technologię prowadzonych robót. Dostawa w wyznaczonych dniach na godz. 5:00. Dostawa środkiem transportu wyposażonym w pompę służącą do przeładunku emulsji. Dostawa emulsji na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Ludwin.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt
4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie 2 - Świadczenie usługi ciągnikiem kołowym ze skrapiarką wraz z operatorem. Świadczenie usługi ciągnikiem kołowym ze skrapiarką do bitum 5000dm3 wraz z operatorem w trakcie prowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych i dojazdowych na terenie Gminy Ludwin metodą sprysku i posypywania kruszywem oraz przejazdy technologiczne pomiędzy poszczególnymi odcinkami dróg. Przewidywana ilość emulsji asfaltowej K1 65% do 48 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie 3 - Dostawa kruszywa grys i kruszywa dolomitowego. Dostawa 360 ton kruszywa grys gr. 2-8 mm PN-EN 13043:2014/AP1:2010 oraz 800 ton kruszywa dolomitowego o granulacji 0-31,5 mm , do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. Dostawa w partiach (10-12 ton) i terminach ustalonych przez Zamawiającego, uzależnionych od warunków atmosferycznych gwarantujących właściwą technologię prowadzonych robót.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73150,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91216,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73150,56
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540
7.3.3) Ulica: Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73150,56
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34243,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34243,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34243,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. TOLA Robert Nowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430370505
7.3.3) Ulica: Zezulin Niższy 51
7.3.4) Miejscowość: Zezulin Niższy 51
7.3.5) Kod pocztowy: 21-075
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Nowicki - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "TOLA"
jakie przetargi wygrała firma
Robert Nowicki - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "TOLA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34243,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94611,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116013,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94611,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal-Serwis Wojciech Osiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431024165
7.3.3) Ulica: Kopernika 47
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTAL - SERWIS LUBARTÓW WOJCIECH OSIECKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTAL - SERWIS LUBARTÓW WOJCIECH OSIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94611,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą piasku płukanego 0-2 mm oraz kruszywa łamanego 0-31,5 mm
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
- Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania "na gorąco"
- Zakup materiałów na modernizację dróg gruntowych w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy kruszyw do realizacji robót drogowych
- ,, Dostawa żwiru drogowego, gruzu budowlanego rozdrobnionego i mieszanki drogowej z przeznaczeniem na remonty dróg gruntowych na terenie Gminy Czyżew w roku 2025 "
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.