eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LudwinDostawa materiałów oraz świadczenie usług ciągnikiem ze skrapiarką podczas przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2021 roku.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057067 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów oraz świadczenie usług ciągnikiem ze skrapiarką podczas przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2021 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUDWIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 51

1.5.2.) Miejscowość: Ludwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-075

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817570901

1.5.8.) Numer faksu: 817570028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ludwin@gminaludwin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaludwin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gminaludwin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów oraz świadczenie usług ciągnikiem ze skrapiarką podczas przeprowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Ludwin w 2021 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b4f2feb-96c3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028173/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Za.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie 1 - Dostawa emulsji asfaltowej 65. Dostawa 48 ton drogowej emulsji asfaltowej k1 65% szybko rozpadowej niemodyfikowanej rodzaju K1-65, spełniającej wymagania PN-EN 13808-2013 dla Zamawiającego, do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. Dostawa w partiach 4000-5000 kg, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, uzależnionych od warunków atmosferycznych gwarantujących właściwą technologię prowadzonych robót. Dostawa w wyznaczonych dniach na godz. 5:00. Dostawa środkiem transportu wyposażonym w pompę służącą do przeładunku emulsji. Dostawa emulsji na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Ludwin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt

4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie 2 - Świadczenie usługi ciągnikiem kołowym ze skrapiarką wraz z operatorem. Świadczenie usługi ciągnikiem kołowym ze skrapiarką do bitum 5000dm3 wraz z operatorem w trakcie prowadzenia robót naprawczo-konserwacyjnych nawierzchni dróg gminnych i dojazdowych na terenie Gminy Ludwin metodą sprysku i posypywania kruszywem oraz przejazdy technologiczne pomiędzy poszczególnymi odcinkami dróg. Przewidywana ilość emulsji asfaltowej K1 65% do 48 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie 3 - Dostawa kruszywa grys i kruszywa dolomitowego. Dostawa 360 ton kruszywa grys gr. 2-8 mm PN-EN 13043:2014/AP1:2010 oraz 800 ton kruszywa dolomitowego o granulacji 0-31,5 mm , do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. Dostawa w partiach (10-12 ton) i terminach ustalonych przez Zamawiającego, uzależnionych od warunków atmosferycznych gwarantujących właściwą technologię prowadzonych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73150,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91216,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73150,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73150,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34243,20

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34243,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34243,20

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. TOLA Robert Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430370505

7.3.3) Ulica: Zezulin Niższy 51

7.3.4) Miejscowość: Zezulin Niższy 51

7.3.5) Kod pocztowy: 21-075

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34243,20

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94611,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116013,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94611,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal-Serwis Wojciech Osiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 431024165

7.3.3) Ulica: Kopernika 47

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94611,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.