eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztynsukcesywna 6 miesięczna dostawa odczynników, materiały kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do wykonania dedykowanej liczby badań pilnych wraz z dzierżawą analizatora



Ogłoszenie z dnia 2021-05-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057071 z dnia 2021-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
sukcesywna 6 miesięczna dostawa odczynników, materiały kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do wykonania dedykowanej liczby badań pilnych wraz z dzierżawą analizatora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 347 73 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SPZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

sukcesywna 6 miesięczna dostawa odczynników, materiały kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do wykonania dedykowanej liczby badań pilnych wraz z dzierżawą analizatora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec802381-9848-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004385/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 6 miesięczna dostawa odczynników, materiały kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do wykonania dedykowanej liczby badań pilnych wraz z dzierżawą analizatora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029378/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „sukcesywna 6 miesięczna dostawa odczynników, materiały kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do wykonania dedykowanej liczby badań pilnych wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SPZOZ w Wolsztynie; TP/6/20213.2 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 i 3 do SWZ Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w formularzu cenowym/pakiecie. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 PZP. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę odczynników, materiałów kontrolnych, eksploatacyjnych, kalibratorów do wykonania dedykowanej liczby badań pilnych wraz z dzierżawą analizatora.3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagane ilości odczynników (formularz asortymentowo-cenowy) oraz parametry graniczne analizatora zostały odpowiednio opisane - w załącznikach nr 2 i w załączniku 3 SWZ. 3.5 Zamawiający informuje, że nie zastrzega kluczowych zadań do wykonania siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 3.6 Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.3.7 Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): • 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne; • 38434000-6 Analizatory3.8 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 3 miesięczną datę przydatności do użytku, c) Zamawiający wymaga, aby na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j.). e) Wszystkie odczynniki muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. f) Dzierżawione analizatory muszą posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego. g) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotowego zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Zamawiający wymaga udostępnienia na stronie internetowej do samodzielnego pobrania) - wykazu substancji niebezpiecznych, metodyk w języku polskim, kart charakterystyk, instrukcji obsługi analizatorów. W przypadku odczynników, które nie należą do grupy substancji niebezpiecznych, należy złożyć oświadczenie o braku przynależności do w/w grupy. i) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany analizator/y i odczynniki pochodziły od jednego producenta, j) Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe świadczone przez serwis producenta urządzenia) k) Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnego udziału w zewnątrzlaboratoryjnej Międzynarodowej Kontroli Jakości Badań dla oznaczonych parametrów l) Dodatkowe informacje: W laboratorium Zamawiającego na podstawie zakupionej licencji używany jest informatyczny system laboratoryjny o nazwie Prometeusz. Obsługę informatyczną celem zapewnienia kompatybilności sprzętu w tym zakresie pełni Firma GEM Jarosław Kołton, ul. Borkowska 11A/7, 30-438 Kraków , tel. Kom. 695066888. Firma ta jest odpowiedzialna za utrzymanie i działanie całego systemu informatycznego w Laboratorium. W związku z powyższym będzie również nadzorowała od strony technicznej podłączenie zaoferowanych analizatorów do systemu informatycznego. Wykonawca w cenę złożonej oferty wkalkuluje sobie koszty związane z podłączeniem analizatorów do sieci laboratoryjnej przez firmę GEM.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152105,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152105,45

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152105,45

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMérieux Polska Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: ul. Generała Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Serwis aparatu - Analizatora VIDAS: Krzysztof Majer & Janusz Stangierski "STATIL" Poznań


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152105,45

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-05-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.