eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeSportowe Osiedle Kotarbińskiego - budowa boiska wielofunkcyjnego - etap III w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sportowe Osiedle Kotarbińskiego - budowa boiska wielofunkcyjnego – etap III w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,174894,8a1631e3869f87ecb0746f61b690edfb.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sportowe Osiedle Kotarbińskiego - budowa boiska wielofunkcyjnego – etap III w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-352d842f-134a-4d6d-a142-377c970de8e7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 ZBO 2024 - Sportowe Osiedle Kotarbińskiego Budowa boiska wielofunkcyjnego – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486618

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.36.2024.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 378012,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 25 ul. Tadeusza Kotarbińskiego 18 w Zabrzu, polegających na:
a) Przebudowie istniejącego szkolnego boiska wielofunkcyjnego trawiastego wraz z demontażem zniszczonego wyposażenia i montażem nowego wyposażenia
b) Wykonaniu nowej nawierzchni syntetycznej poliuretanowej typu 8 mm SBR + 8 mm EPDM na podkładzie ET
c) Wykonaniu odwodnienia podpowierzchniowego płyty boiska
d) Realizacji nowej strefy wejścia na teren boiska ( utwardzenie fragmentu chodnika )
e) Budowie ogrodzenia wewnętrznego (piłkochwyt ) o wysokości 4 m.

DODATKOWA INFORMACJA: Instalacja wewnętrzna doświetlająca boisko – poza zakresem zamówienia.

Zakres zadania obejmuje również:
a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego);
b) opracowanie Planu BIOZ;
c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania;
d) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania;
e) obsługa geodezyjna od pierwszego wytyczenia do wykonania operatu geodezyjnego powykonawczego z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym;
f) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań, pomiarów i odbiorów;
g) przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika/Zamawiającego osób w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, sprzętu, zamontowanych systemów i technologii wraz z przekazaniem instrukcji obsługi w języku polskim;
h) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót;
i) w ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót;
j) w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub Zamawiającego niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót;
k) w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac;
l) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa będzie dostępna na budowie przez cały okres realizacji i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699901,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karolina Przepióra-Gruda prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. GRUMIX Karolina Przepióra-Gruda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443096982

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 8a,

7.3.4) Miejscowość: Preczów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-512

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia.
Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 8 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

Kwota, którą wskazano w sekcji IV pkt 4.3. to wartość szacunkowa netto zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.