Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090284/01 - Wynik z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa nieregularnego krajowego i zagranicznego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą na potrzeby 32 WOG Zamość - zlokalizowanych na terenie miasta Hrubieszów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nieregularnego krajowego i zagranicznego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą na potrzeby 32 WOG Zamość - zlokalizowanych na terenie miasta Hrubieszów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0430513-8e2e-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/32wog oraz poczty elektronicznej Zamawiającego tj. 32wog.zampub@ron.mil.pl
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane). Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający, informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest:
a) zaakceptować warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy, w zakładce „Regulamin” oraz uznania go za wiążący.
b) Zapoznać się i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na Platformie, w zakładce Instrukcje.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami – bez ujawniania źródła zapytania – Zamawiający zamieszcza na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
w zakładce „Komunikaty”, na której udostępniono SWZ. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iod@ron.mil.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: usługa nieregularnego krajowego i zagranicznego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą na potrzeby 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, zlokalizowanych na terenie miasta Hrubieszów. Numer sprawy ZP/TP/5/2022, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 t. j.)
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 t. j.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/5/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa nieregularnego krajowego i zagranicznego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą na potrzeby 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, zlokalizowanych na terenie miasta Hrubieszów. Numer sprawy ZP/TP/5/2022.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi: nieregularnego krajowego i zagranicznego przewozu osób własnym środkiem transportu wraz z kierowcą w terminie od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2022r lub do wyczerpania kwoty, na potrzeby 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (32 WOG Zamość) oraz jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu logistycznym 32 WOG Zamość, znajdujących się w Hrubieszowie;
2. Powyższa usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć swym zasięgiem obszar RP oraz przejazdy zagraniczne. Usługa powinna zapewnić dojazd żołnierzy oraz pracowników do ośrodków szkolenia poligonowego i innych wojskowych ośrodków szkoleniowych, na strzelnice, szkolenia spadochronowe, do portów lotniczych w czasie przemieszczenia Polskich Kontyngentów Wojskowych, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw zgodnie z przesłanymi w tym zakresie potrzebami jednostek wojskowych. Usługa powinna zapewnić również dojazd z miejsc szkolenia do macierzystej jednostki wojskowej;
3. Wykonywanie przewozów osób na rzecz 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, będzie odbywać się w sposób nieregularny, wynikający ze zgłaszanych zapotrzebowań. O terminie przewozu Zamawiający powiadomi faksem lub pocztą elektroniczną Wykonawcę na co najmniej 48 godzin przed terminem planowanego wyjazdu. W razie wystąpienia nagłej potrzeby wykonania usługi Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia terminu, o którym mowa powyżej do …….– zgodnie z przyjętą ofertą.
4. Wykonawca zobowiązuje się realizować ww. usługę zgodnie z przepisami prawa:
1) Pojazdy, którymi będą świadczone usługi transportowe będą posiadały aktualne badania techniczne, polisy OC i NNW;
2) Przewoźnik będzie posiadał: Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej „rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009 lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego oraz zagranicznego transportu drogowego osób wydaną na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140).
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ww. zezwolenia lub licencji
ważnej przez cały okres trwania umowy (w przypadku gdy ww. dokument traci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu).
aktualnej opłaconą polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia opiewającą na kwotę nie mniejszą niż: 70.000,00 zł.
Wykonawca zobowiązuje się utrzymać powyższy zakres ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy.
1) Powyższe dokumenty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej „za zgodność z oryginałem” jeśli w trakcie trwania umowy zajdzie taka potrzeba.
5. Realizacja usługi winna być wykonana środkami transportowymi (własnymi lub podnajętymi) sprawnymi technicznie, posiadającymi aktualne okresowe badania techniczne;
6. Wymagane standardowe wyposażenie autokarów, tj:
a. Oparcia siedzeń z zagłówkami;
b. Uchylne siedzenia;
c. Sprawna klimatyzacja i ogrzewanie;
d. Indywidualne pasy bezpieczeństwa;
e. ABS, ESP (lub podobnie działający system elektronicznej stabilizacji pojazdu);
7. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi Wykonawca winien zabezpieczyć pojazd zastępczy w czasie do 3 godzin, w przypadku awarii
w odległości od miejsca zbiórki do 100 km, w przypadku transportu osób na dystansie przekraczającym 100 km czas podstawienia pojazdu zastępczego może się wydłużyć o kolejne 2 godziny na każde 100 km;
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny stanu technicznego podstawionych środków transportowych przez osoby do tego uprawnione, w przypadku zakwestionowania stanu technicznego pojazdu wykonawca winien podstawić sprawny środek transportowy w czasie do 1 godziny;
9. W przypadku nie podstawienia w umówionych terminach autokarów Zamawiającemu przysługuje prawo dokonania wynajmu autokarów w dowolnie wybranej firmie transportowej na koszt Wykonawcy;
10. Wykonanie usługi liczone będzie od miejsca zbiórki (lokalizacji danej jednostki wojskowej lub instytucji) wskazanego w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego do miejsca docelowego, a w przypadku przewozu osób w jedną stronę Zamawiający pokrywa koszty przejazdu powrotnego lub dojazdu po tej samej trasie.
11. Potwierdzeniem wykonania usługi jest „Karta rozliczenia zadania transportowego” podpisana przez kierowcę oraz dysponenta pojazdu wyznaczonego ze strony Zamawiającego po zakończeniu przewozu;
12. Wykonawca ponosi koszty ewentualnych opłat parkingowych, przejazdu płatnymi odcinkami autostrad, odcinkami objętych systemem e-TOLL, mycia pojazdu itp.
13. Koszty noclegu, wyżywienia kierowcy i należne diety pokrywa Wykonawca;
14. Wykonawca ponosi koszt oczekiwania pojazdu w dyspozycji Zamawiającego związanego z czynnościami załadowczo-wyładowczymi;
15. Jeśli Zamawiający zrezygnuje z usługi w dniu wykonania zadania, po podstawieniu pojazdu w miejsce zbiórki Wykonawcy zostaną zwrócone koszty dojazdu i powrotu z/do siedziby firmy Wykonawcy po tej samej trasie (oddzielnie dla każdego pojazdu, który bierze udział w danym zadaniu), liczone po cenie za 1km zgodnie z wynagrodzeniem Wykonawcy określonym w § 5 ust. 2.
16. Przewozy odbywać się będą przeważnie w ciągu jednej doby (wyjazd i powrót tego samego dnia), jak również objąć mogą wyjazdy, których zakończenie nastąpi w dniu kolejnym a wynikać będzie to z długości czasu wykonywanego zadania przez Jednostki Wojskowe;
17. Przewozy obejmować mogą również dni tzw. wolne od pracy, czyli soboty, niedziele i święta;
18. Wykonawca zobowiązuje się odbyć podróż najkorzystniejszą trasą przejazdu, uwzględniając jak najniższe koszty przewozu Zamawiającego;
19. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia autokaru/autokarów w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego o określonej ilości miejsc siedzących zabezpieczających potrzeby Zamawiającego;
20. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczone zostanie po zakończeniu każdej usługi za przejechane kilometry na podstawie „Karty rozliczenia zadania transportowego”.
21. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy to iloczyn ceny jednostkowej za 1 km i ilości przejechanych km;
22. Zamówienie będzie obejmowało:
Przewóz osób ( z lub do) 2pr, ul. Dwernickiego 4, 22 – 500 Hrubieszów, oraz pozostałych jednostek i organizacji będących na zaopatrzeniu 32 WOG. Szacowana ilość kilometrów w trakcie obowiązywania umowy wynosi:
Przejazdy krajowe
dla autokarów o liczbie miejsc 48 i więcej: 14883 km
dla busów o liczbie miejsc min. 20 i więcej oraz do 20 miejsc: 5555 km
Przejazdy zagraniczne
dla autokarów o liczbie miejsc 48 i więcej: 3478 km
dla busów o liczbie miejsc min. 20 i więcej oraz do 20 miejsc: 1208 km
23. Wykonawca winien posiadać taką ilość środków transportu przystosowanych konstrukcyjnie do przewozu osób, aby zapewnić przewóz jednorazowo:
a. 240 osób w jednym kursie (plus jeden autokar jako pojazd zastępczy) wraz z kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia;
4.2.6.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającym na możliwości zwiększenia zamówienia podstawowego określonego w § 5 ust. 1 umowy, nie więcej jednak niż do 60% łącznej wartości zamówienia podstawowego w okresie trwania umowy. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.2. Prawem opcji objęta jest możliwość uzupełniającego zwiększenia usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy w zakresie maksymalnym wynoszącym 60 % niniejszej wartości umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów przyznanych w następujących kryteriach:
1) Kryterium „cena za 1km przejazdy krajowe autokaru o liczbie miejsc siedzących 48 i więcej”;
(PK1) – waga 30 %; liczone według wzoru:
CN
PK1 = -------- x 30% x 100 punktów, gdzie:
CB
gdzie:
PK1 – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena za 1 km przejazdy krajowe autokaru”;
Cn – oferta z najniższą ceną netto za 1km przejazdy krajowe autokaru;
Cb – cena netto badanej oferty za 1km przejazdy krajowe autokaru
2) Kryterium „ceny” za 1km przejazdy zagraniczne autokaru o liczbie miejsc siedzących 48 i więcej;
(PZ1) – waga 10 %; liczone według wzoru:
CN
PZ1 = -------- x 10% x 100 punktów, gdzie:
CB
gdzie:
PZ1 – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena za
1km przejazdy zagraniczne autokaru”;
Cn – oferta z najniższą ceną netto za 1km przejazdy zagraniczne autokaru;
Cb – cena za 1km netto badanej oferty przejazdy zagraniczne autokaru.
3) Kryterium „ceny” za 1km przejazdy krajowe busa o liczbie miejsc min. 20 i więcej oraz do 20 miejsc siedzących;
(PK2) – waga 15 %; liczone według wzoru:
CN
PK2 = -------- x 15% x 100 punktów, gdzie:
CB
gdzie:
PK2 – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena za 1km przejazdy krajowe busa o liczbie miejsc min. 20 i więcej oraz do 20 miejsc siedzących;”;
Cn – oferta z najniższą ceną netto za 1km przejazdy krajowe busa;
Cb – cena netto badanej oferty za 1km przejazdy krajowe busa .
4) Kryterium „ceny” za 1km przejazdy zagraniczne busa o liczbie miejsc min. 20 i więcej oraz do 20 miejsc siedzących;
(PZ2) – waga 5 %; liczone według wzoru:
CN
PZ2 = -------- x 5% x 100 punktów, gdzie:
CB
gdzie:
PZ2 – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena za
1km przejazdy zagraniczne busa o liczbie miejsc min. 20 i więcej oraz do 20 miejsc siedzących;”;
Cn – oferta z najniższą ceną netto za 1km przejazdy zagraniczne busa;
Cb – cena netto badanej oferty za 1km przejazdy zagraniczne busa.
5) Kryterium „Dyspozycyjność Wykonawcy” Pd: - 40 pkt
Kryterium „dyspozycyjność Wykonawcy” (DW) – waga 40%, liczone według wzoru:
DWn
DW = -------- x 40% x 100 punktów, gdzie:
DWb
gdzie:
DW – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „dyspozycyjność Wykonawcy”
DWn – oferta z najniższą liczbą godzin spośród ofert badanych;
DWb – liczbą godzin przedstawiona w ofercie badanej spośród ofert badanych.
UWAGA:
A. Dyspozycyjność Wykonawcy, rozumiana jest jako czas reakcji Wykonawcy tj.: rozpoczęcie wykonywania usługi, w odpowiedzi na zgłoszenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na wykonanie usługi w trybie przyśpieszonym, w odniesieniu do zadań wynikających ze zgłaszanych zapotrzebowań, których Zamawiający nie mógł zgłosić Wykonawcy z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem.
B. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w ofercie o dyspozycyjności za wykonanie usługi w trybie przyśpieszonym , którą Wykonawca określi w pełnych godzinach.
C. Czas reakcji nie może być krótszy niż 1(jedna) godzina i dłuższy niż 12 (dwanaście) godzin.
D. W przypadku wskazania w ofercie dyspozycyjności Wykonawcy rozumianej jako czas reakcji krótszej niż 1 godzina lub dłuższej niż 12 godzin lub niewskazanie dyspozycyjności Wykonawcy w ofercie wogóle – oferta zostanie odrzucona
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dyspozycyjność wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, iż posiada:
Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej „rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009
lub
aktualną licencję na wykonywanie krajowego i międzynarodowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ww. Zezwolenia lub licencji ważnej przez cały okres trwania umowy (w przypadku gdy ww. dokument traci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku wymaga:
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie niższą niż: 70 000,00 zł
W sytuacji, gdy fakt opłacenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej nie będzie wynikał z samej treści dokumentu, Wykonawca winien załączyć inny dokument potwierdzający jego opłacenie a tym samym potwierdzające jego aktualność
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w zakresie spełniania tego warunku wymaga:
a) posiada doświadczenie nabyte poprzez realizację usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze objętej przedmiotem zamówienia publicznego, przez co Zamawiający rozumie wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co przynajmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto każda;
b) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osoby:
- co najmniej 5 kierowców autokaru oraz 1 rezerwowy posiadających kwalifikacje zawodowe, to jest uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii ,,D”- zgodnie działem 4, rozdział 1, art. 87 - 94 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 tekst jednolity z późniejszymi zmianami); ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020r., poz.1268 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
oraz
- co najmniej 4 kierowców bus oraz 1 rezerwowy posiadających kwalifikacje zawodowe, to jest uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii ,,D”- zgodnie działem 4, rozdział 1, art. 87 - 94 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 tekst jednolity z późniejszymi zmianami); ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020r., poz.1268 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
c) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia środki transportu wykaże iż dysponuje odpowiednią liczbą pojazdów w celu wykonania zamówienia publicznego
- co najmniej 5 pojazdów oraz 1 rezerwowy - dla autokaru o liczbie miejsc siedzących 48 i więcej; Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW;
- co najmniej 3 pojazdy oraz 1 rezerwowy - dla BUS min. 20 miejsc siedzących i więcej oraz 2 pojazdy plus 1 rezerwowy dla BUS do 20 miejsc siedzących. . Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu:
1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
c) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem
2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp wykonawca winien złożyć - Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego - załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; AKTUALNE ZEZWOLENIE NA WYKONYWANIE ZAWODU PRZEWOŹNIKA DROGOWEGO, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej „rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009 lub AKTUALNĄ LICENCJĘ NA WYKONYWANIE KRAJOWEGO I MIĘDZYNARODOWEGO TRANSPORTU DROGOWEGO OSÓB wydaną na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140) 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie niższą niż: 70 000,00 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej
WYKAZ USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda – według Wzoru Wykazu Usług – stanowiącego Zał. nr 5 do SWZ; WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.:
- co najmniej 5 kierowców autokarów oraz 1 kierowca rezerwowy posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii „D” – zgodnie z przepisami Działu 4, Rozdziału 1, art. 87 – 94 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1268 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami), oraz
- co najmniej 4 kierowców bus oraz 1 kierowca rezerwowy posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii „D” – zgodnie z przepisami Działu 4, Rozdziału 1, art. 87 – 94 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1268 – tekst jednolity z późniejszymi zmianami)- według Wzoru Wykazu osób – stanowiącego Zał. nr 6 do SWZ; d) WYKAZ NARZĘDZI, WYPOSAŻENIA ZAKŁADU LUB URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj.: - co najmniej 5 pojazdów oraz 1 rezerwowy - dla autokaru o liczbie miejsc siedzących 48 i więcej; Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW; - co najmniej 3 pojazdy oraz 1 rezerwowy - dla BUS min. 20 miejsc siedzących i więcej oraz 2 pojazdy plus 1 rezerwowy dla BUS do 20 miejsc siedzących. Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, polisę OC, polisę NNW; - według Wzoru Wykazu narzędzi… - stanowiącego Zał. nr 7do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp - Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Załącznik nr 4 do SWZ.Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr ZP/TP/5/2022 – Usługa nieregularnego krajowego i zagranicznego przewozu osób dla m. Hrubieszów.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 24.02.2022 r. do godz.: 10:00.
6. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca składa w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, wraz z ofertą.
UWAGA: dalszy zakres, charakter oraz warunki dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W przypadku gdy zamawiający wymaga określonych referencji, zamówienie publiczne będzie mógł zrealizować tylko ten wykonawca, który to doświadczenie faktycznie nabył. Obowiązkiem jest złożenie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na etapie składania oferty oświadczenia dotyczącego kompetencji wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, w przypadku gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-25
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu - budowa budynku i wybiegu dla pingwinów wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu
- Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Zamościu - wymiana pokrycia dachowego oraz docieplenie stropodachu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Remont oraz przebudowa dróg powiatowych powiatu zamojskiego
- Nazwa zamówienia: Remont dróg na terenie Gminy Zamość 2025 nr 1
- Część 1: Budowa drogi wewnętrznej działka nr 1267 w m.Zawada-opracowanie dokumentacji. Część 2: Budowa drogi wewnętrznej w m.Mokre dz. geod.nr 34/23, 34/26, 35/24, 35/9, 36/2-opracowanie dokumentacji.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 271.2.2025 Świadczenie usługi doo-to-door
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług transportu "door to door" skierowanych do uczestników projektu "Polityka Senioralna EFS +"
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.