Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00023597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej oraz bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żyrardów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zyrardow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej oraz bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7644c275-7796-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022160/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie czystości i drożności kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00023597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2022.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na utrzymaniu w czystości i drożności kanalizacji deszczowej oraz bieżących i awaryjnych naprawach elementów systemu kanalizacji deszczowej.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie utrzymania w czystości i drożności kanalizacji deszczowej, w tym:
1) prowadzenie monitoringu drożności kanalizacji nie rzadziej niż 2 razy do roku i przekazanie Zamawiającemu informacji o stanie technicznym kanalizacji deszczowej;
2) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej;
3) prowadzenie okresowych badań jakości wód opadowych (akredytowanych) zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany przy każdorazowym wykonaniu badań jakości wód do przedłożenia dokumentu (certyfikatu) potwierdzającego, iż badania zostały wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze;
4) prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów- prowadzenie Książek Eksploatacji kanalizacji deszczowej;
5) czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami oraz wywóz osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym - 135 szt. wpustów rocznie;
6) czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym - 90 szt. studni rocznie;
7) udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym przy łącznej długości kanalizacji deszczowej wynoszącej 45 009 m.b.
3. Szczegółowy opis zamówienia oraz harmonogram prac w zakresie utrzymania w czystości i drożności kanalizacji deszczowej stanowi Załącznik nr 1 i 2 do projektu umowy.
4. Szczegółowy opis zamówienia w zakresie bieżących i awaryjnych napraw kanalizacji deszczowej stanowi Załącznik nr 3 do projektu umowy - kosztorys ofertowy i Załącznik nr 2 do projektu umowy – Harmonogram prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570820,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570820,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570820,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 838-000-72-01
7.3.3) Ulica: Czysta
7.3.4) Miejscowość: Żyrardów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570820,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Usługa w zakresie koszenia terenów zielonych na posesjach zarządzanych oraz stanowiących własność PGM Żyrardów Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji zieleni w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Legionów Polskich w Żyrardowie."
- Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie na drogach powiatowych na terenie Powiatu Żyrardowskiego.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.