Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180091/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00193173/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00201539/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół Stawu Płaszowskiego”, dla ZZM w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół Stawu Płaszowskiego”, dla ZZM w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46596833-153f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.42 Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla zagospodarowania terenu wokół Stawu Płaszowskiego i zadania Kocham Staw Płaszowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180091/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.102.21.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2661187,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół Stawu Płaszowskiego”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.102.21.BM. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja zadania związanego z zagospodarowaniem terenu wokół Stawu Płaszowskiego, na terenie działek nr 322/65, 322/68, 330/7, 330/4, 330/10obr. 15, j. ewid. Podgórze.
1.3 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.3.1 prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, prace ziemne, demontaż i utylizacja istniejących elementów nawierzchni, oraz elementów małej architektury zgodnie z dokumentacją projektową,
1.3.2 wykonanie nawierzchni z bezpiecznych z piasku,
1.3.3 wykonanie nawierzchni z kostki granitowej,
1.3.4 wykonanie nawierzchni drewnianej,
1.3.5 wykonanie nawierzchni żwirowych,
1.3.6 wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
1.3.7 wykonanie nawierzchni trawiastych,
1.3.8 wykonanie schodów terenowych,
1.3.9 wykonanie tarasów widokowych z altaną,
1.3.10 wykonanie barier i ogrodzenia,
1.3.11 zakup, dostawę i montaż urządzeń małej architektury i urządzeń zabawowych,
1.3.12 wykonanie nawierzchni z ocynkowanych płyt pomostowych,
1.3.13 wykonanie oświetlenia parkowego wraz z okablowaniem i szafą sterującą,
1.3.14 wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej w zakresie opracowania objętego pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową wraz z wprowadzeniem danych do systemu Greenspaces i naniesieniem etykiet ARBOTAG na drzewa objęte inwentaryzacją,
1.3.15 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach.
1.3.16 Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem wytycznych innych jednostek miejskich.
1.4 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji przysługującej Zamawiającemu.
1.5 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji obejmuje wykonanie nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją w okresie gwarancji, a w tym przygotowanie terenu pod nasadzenia, nasadzenia roślin, korowanie powierzchni rabat oraz założenie trawnika z siewu, wycinkę drzew i krzewów zgodnie z opracowanym projektem zieleni W ramach zamówienia objętego prawem opcji należy skalkulować między innymi pielęgnację wraz z okresem gwarancji przez okres 12 miesięcy dla zieleni niskiej, pielęgnację wraz z okresem gwarancji przez okres 36 miesięcy dla drzew, w szczególności stanowiącej nasadzenia zastępcze.
1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych w zakresie: nasadzeń zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancji. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 29.04.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji po zakładanym dniu 29.04.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.7 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.7.1 prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, prace ziemne, demontaż i utylizacja istniejących elementów nawierzchni, oraz elementów małej architektury,
1.7.2 wykonanie nawierzchni z bezpiecznych z piasku, z kostki granitowej, drewnianych, żwirowych, z płyt betonowych, trawiastych, schodów terenowych, tarasów widokowych z altaną, z płyt ocynkowanych pomostowych,
1.7.3 wykonanie barier i ogrodzenia,
1.7.4 zakup, dostawę i montaż urządzeń małej architektury i urządzeń zabawowych,
1.7.5 wykonanie oświetlenia parkowego wraz z okablowaniem i szafą sterującą,
1.7.6 wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej w zakresie opracowania objętego pozwoleniem na budowę i dokumentacją projektową wraz z wprowadzeniem danych do systemu Greenspaces i naniesieniem etykiet ARBOTAG na drzewa objęte inwentaryzacją,
1.7.7 wykonanie prac ogrodniczych wraz z nasadzeniami roślin i drzew wraz z pielęgnacją,
1.7.8 założenie trawnika z siewu,
1.7.9 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach.
1.8 Prace należy zrealizować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia na budowę nr 2362/6740.1/2017 z dnia 08.12.2017r., decyzją nr 320/K/2021 z dnia 23.07..2021r., decyzją nr 616/K/2017 z dnia 07.11.2017r., decyzją nr 615/K/2017 z dnia 07.11.2017r., decyzją nr 618/K/2017 z dnia 07.11.2017r., decyzją nr 617/K/2017 z dnia 07.11.2017r., oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.9 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.10 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.11 Szczegółowy opis przedmiotu został również przedstawiony w pkt 5) 9. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
1. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz
z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
2. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3348655,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6618431,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3348655,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOSOLID Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133616595
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusz Szafrana
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-363
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3348655,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-31 do 2022-12-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.