Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00013268/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3039 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tłuchowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sierpecka 20
1.5.2.) Miejscowość: Tłuchowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-605
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542876260
1.5.8.) Numer faksu: 542876204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugtluchowo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tluchowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3039 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ddab3f-72d4-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002638/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3039 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013268/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227925 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa granitowego łamanego o frakcji 0–31,5mm (dopuszcza się kamień polny łamany, z wykluczeniem kamienia wapiennego) w ilości 3039 Mg w ramach funduszy sołeckich i bieżącego utrzymania dróg gminy Tłuchowo.
2. Dostarczony materiał nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, pozostałości gleby i innych kruszyw, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych.3. Dostawa kruszywa musi zostać dokonana w terminie 210 dni od dnia zawarcia umowy w partiach dziennych od 78 Mg do 168 Mg, uzgodnionych w dniu poprzedzającym dzień dostawy z Zamawiającym telefonicznie lub drogą mailową. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży samego kruszywa obejmuje: załadunek, ważenie transport i rozładunek kruszywa – rozsypanie po drogach w trakcie wolnej jazdy pojazdami samowyładowczymi na wskazanych drogach gminnych.
5. Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.00 na wskazaną drogę w promieniu do 10 km od siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa na wadze gminnej i kontroli jego jakości.
7. Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest oraz certyfikat zgodności. 8. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym na wadze gminnej lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa. 9. Na każdy kurs dostarczonego kruszywa Wykonawca wystawi dowód dostawy, w którym określona będzie ilość kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego i przekazany do Urzędu Gminy.10. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami wystawianymi 1 raz w miesiącu na podstawie ilości kruszywa faktycznie odebranego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242556,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336417,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268386,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAMPOL Marcin Nadrowski, Huta Głodowska 1A, 87-600 Lipno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931286209
7.3.3) Ulica: Huta Głodowska 1A
7.3.4) Miejscowość: Huta Głodowska 1A, 87-600 Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268386,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu autokarowego w okresie styczeń-marzec 2025 r., na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
- Usługa transportu sanitarnego
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Bobowa w 2025 roku
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.