eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuchowoDostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3039 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3039 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tłuchowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierpecka 20

1.5.2.) Miejscowość: Tłuchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-605

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542876260

1.5.8.) Numer faksu: 542876204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugtluchowo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tluchowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3039 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ddab3f-72d4-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002638/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa granitowego łamanego frakcji 0-31,5mm w ilości 3039 Mg na drogi Gminy Tłuchowo w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013268/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227925 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa granitowego łamanego o frakcji 0–31,5mm (dopuszcza się kamień polny łamany, z wykluczeniem kamienia wapiennego) w ilości 3039 Mg w ramach funduszy sołeckich i bieżącego utrzymania dróg gminy Tłuchowo.
2. Dostarczony materiał nie może zawierać złomu, śmieci, drewna, pozostałości gleby i innych kruszyw, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych.3. Dostawa kruszywa musi zostać dokonana w terminie 210 dni od dnia zawarcia umowy w partiach dziennych od 78 Mg do 168 Mg, uzgodnionych w dniu poprzedzającym dzień dostawy z Zamawiającym telefonicznie lub drogą mailową. 4. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży samego kruszywa obejmuje: załadunek, ważenie transport i rozładunek kruszywa – rozsypanie po drogach w trakcie wolnej jazdy pojazdami samowyładowczymi na wskazanych drogach gminnych.
5. Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.00 na wskazaną drogę w promieniu do 10 km od siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolnego ważenia dostarczanego kruszywa na wadze gminnej i kontroli jego jakości.
7. Na dodatkowe żądanie Zamawiającego, Wykonawca dołączać będzie atest oraz certyfikat zgodności. 8. W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym na wadze gminnej lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa. 9. Na każdy kurs dostarczonego kruszywa Wykonawca wystawi dowód dostawy, w którym określona będzie ilość kruszywa. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego i przekazany do Urzędu Gminy.10. Rozliczenie za dostarczone kruszywo będzie dokonywane fakturami wystawianymi 1 raz w miesiącu na podstawie ilości kruszywa faktycznie odebranego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242556,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336417,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268386,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAMPOL Marcin Nadrowski, Huta Głodowska 1A, 87-600 Lipno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931286209

7.3.3) Ulica: Huta Głodowska 1A

7.3.4) Miejscowość: Huta Głodowska 1A, 87-600 Lipno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268386,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.