Og³oszenie z dnia 2024-01-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00229351/01 - Wynik z dnia 2024-03-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza S³owackiego w Krakowie (CPV 98390000-3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr im. Juliusza S³owackiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. ¦w. Ducha 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 1242444523
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wasik@teatrwkrakowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatrwkrakowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obs³uga widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza S³owackiego w Krakowie (CPV 98390000-3)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ec07a8d3-b924-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00057242
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046163/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 obs³ugê widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza S³owackiego w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec07a8d3-b924-11ee-b628-1a85378e6c0a3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu portal e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl oraz ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca sk³ada ofertê w
postêpowaniu za po¶rednictwem portalu e-Zamówienia.
3. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
4. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Centrum Pomocy portalu e-Zamówienia.
Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków)
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
portalu e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj±
siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email wasik@teatrwkrakowie.pl
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany
w pkt 2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest Teatr im. Juliusza S³owackiego w Krakowie, Plac ¶w. Ducha 1, 31-023 Kraków,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – wasyleczko@teatrwkrakowie.pl
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami danych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) dane osobowe przechowywane bêd± w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora
6) Wykonawca oraz osoby, których dane Wykonawca przekaza³, posiadaj± prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania
7) osoby te maj± prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy.
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej RODO stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.1.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 765000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
obs³uga widowni teatralnej i szatni podczas spektakli teatralnych oraz innych imprez kulturalnych w Teatrze im Juliusza S³owackiego w Krakowie (CPV 98390000-3), zgodnie z warunkami szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ, warunkami SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98390000-3 - Inne us³ugi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Oferty ocenione zostan± w oparciu o kryteria:
a.cena „C” = 60 %
b2.Liczba pracowników znaj±cych wiêcej ni¿ jeden jêzyk obcy spo¶ród jêzyków: angielski, niemiecki, francuski, ukraiñski „L” = 35 %
c.Zatrudnienie osoby ze znajomo¶ci± jêzyka migowego „M” = 5%
ad a) Cena „C”
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 pkt w kryterium cena, pozosta³e proporcjonalnie mniej wed³ug wzoru:
Najni¿sza cena oferty
spo¶ród z³o¿onych ofert
Liczba punktów „C” = --------------------------------------------------------------------------- x 100 punktów x 60%
Cena oferty badanej
ad b) Liczba pracowników (spo¶ród wymaganych 13) znaj±cych wiêcej ni¿ jeden jêzyk obcy spo¶ród jêzyków: angielski, niemiecki, francuski, ukraiñski „L”
Oferta z najwiêksz± liczb± pracowników (spo¶ród wymaganych 13) znaj±cych wiêcej ni¿ jeden jêzyk obcy, otrzyma 100 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej wed³ug wzoru:
Ilo¶æ pracowników znaj±cych
wiêcej ni¿ 1 jêzyk obcy z badanej oferty
Liczba punktów „L” = ------------------------------------------------------------------------------- x 100 punktów x 35%
Najwiêksza ilo¶æ pracowników znaj±cych
wiêcej ni¿ 1 jêzyk obcy spo¶ród z³o¿onych ofert
ad c) Zatrudnienie osoby ze znajomo¶ci± jêzyka migowego „M” – 5 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê zatrudnienia co najmniej jednej osoby ze znajomo¶ci± jêzyka migowego, oferta uzyska 5 pkt w kryterium „M”. W przypadku braku zaoferowania zatrudnienia takiej osoby Wykonawca uzyska 0 pkt. w kryterium „M”.
Ca³kowita liczba punktów K, jak± mo¿e otrzymaæ Wykonawca wyniesie:
P = C + L + M
Za ofertê najkorzystniejsz± uznaje siê ofertê z najwy¿sz± ocen± koñcow± P. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione wy¿ej kryteria
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± ca³kowit± liczbê punktów.
3. W przypadku z³o¿enia dwóch lub wiêcej ofert o takiej samej najwiêkszej liczbie punktów wybrana zostanie oferta z ni¿sz± cen± „C”, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o tej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników (spo¶ród wymaganych 13) znaj±cych wiêcej ni¿ jeden jêzyk obcy spo¶ród jêzyków: angielski, niemiecki, francuski, ukraiñski „L”
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby ze znajomo¶ci± jêzyka migowego „M”
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawcy spe³ni± warunek je¶li wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³.
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawcy spe³ni± warunek je¶li wyka¿±, ¿e:
1. - w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednokrotnie wykonywali us³ugi odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia i o warto¶ci zamówienia co najmniej 200.000,- z³ brutto w skali roku, o charakterze ci±g³ym przez okres co najmniej 12 miesiêcy na rzecz jednego podmiotu, polegaj±ce na sta³ej obs³udze, i wykonali je nale¿ycie.
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o tre¶æ dokumentów wymienionych w podpunkcie VII. SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ani na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e nie zachodz± w stosunku do nich przes³anki wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ:
a) aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±cznikach nr 3a oraz nr 3b do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem - dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
e) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
f) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, to jest us³ug odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ,
c) dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi, o których mowa pod lit. b) zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawcy w wykazie powinni zawrzeæ informacje: imiê i nazwisko danej osoby, znajomo¶æ jêzyków obcych i/lub jêzyka migowego, podstawa do dysponowania – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5 000 z³.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, to jest rachunek numer 72 1240 2294 1111 0010 1739 4223. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uwa¿ane jest ono za skutecznie wniesione je¿eli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wp³ata znajduje siê na koncie Zamawiaj±cego.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium dla konsorcjum mo¿e byæ wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
6. Zwrot i zatrzymanie wadium nastêpuje na warunkach okre¶lonych w art. 98 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dopuszcza siê sk³adanie ofert wspólnych, przy czym o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, dokumenty okre¶lone w punkcie VI.2 e-i SWZ winny zostaæ z³o¿one w odniesieniu do ka¿dego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty okre¶lone w punkcie VI.2.a-d SWZ w odniesieniu do wszystkich wykonawców dzia³aj±cych wspólnie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy zawartej w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania w przypadku:a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowi±zuj±cej dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
- wy³±cznie je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e równie¿ w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i nastêpne ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-30 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-28
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obs³uga techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa chodnika przy ul. Zakrêt. Realizacja robót budowlanych.
- Sukcesywna dostawa rêkawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch czê¶ci zamówienia
- Zakup i dostawa wolnostoj±cego kriostatu pó³automatycznego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdro¿enia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzier¿awa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badañ POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Micha³a Drzyma³y w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ¶lusarskich oraz dostawa i monta¿ wyposa¿enia sportowego.
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku S±du Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów S±du Rejonowego w Pabianicach
- Warto¶æ - powy¿ej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
wiêcej: Inne us³ugi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.