Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00028671/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. K.K. Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. K.K. Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 642 25 21
1.5.8.) Numer faksu: 14 642 25 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp2dt@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsdt.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatdabrowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. K.K. Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54d811ac-79e9-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027959/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. K.K. Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PRAC/ZSDT/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Dąbrowie Tarnowskiej na które składaja się:
a) wyposażenie pomieszczenia porządkowego/komunikacji,
b) wyposażenie szatni personelu,
c) wyposażenia przygotowalni i magazynu jaj,
d) wyposażenie magazynu zasobów Nr 1,
e) wyposażenie kuchni,
f) wyposażenie magazynu zasobów Nr 2,
g) wyposażenie magazynu zasobów Nr 3.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 8 SWZ.
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz by wszystkie materiały użyte do produkcji przedmiotu zamówienia posiadały stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych, które Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
4. Oferowane wyposażenie i urządzenia muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i eksploatacji.
5. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony wraz z pełną dokumentacją niezbędną do ich użytkowania tj. w szczególności z deklaracją zgodności z CE, warunkami gwarancji, instrukcją obsługi i konserwacji w języku polskim, a także wszystkim akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy.
7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie i urządzenia na okres min. 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenia okresu gwarancji zgodnie z Rozdziałem XIX niniejszej SWZ
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
9. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem wykonania dostawy wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39310000-8 - Urządzenia zaopatrzeniowe
42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
42214000-9 - Piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania
42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325974,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349276,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325974,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optimal Gastro sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170419002
7.3.3) Ulica: ul. Miłocińska 17
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-232
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325974,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- "Budowa żłobka w miejscowości Skaryszew"
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.