Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484628/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00496905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184434545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz-ns.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ans-ns.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7569f9aa-7ed4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7569f9aa-7ed4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00143764/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484628
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.382-15/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 54979,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44698,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.część 1 – Wydział Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 34.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 9800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. część 2 – Wydział Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - szczegółowy opis przedmiotu stanowi załącznik nr 3 do swz.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. część 3 – Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. część 4 – Kampus Dydaktyczno-Sportowy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 4059,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. część 5 – Biuro Rektora, Dział Techniczny Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 4920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Otwarcie ofert w/w postępowania nastąpiło w dniu 22 listopada 2023 r. o godz. 10:00 , do terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty niepodlegające odrzuceniu. Po dokonaniu szczegółowej analizy złożonych ofert oraz możliwości finansowych, Zamawiający postanowił Unieważnić przedmiotowe postepowanie z powodu znacznego przekroczenia wartości kwoty oferty najkorzystniejszej względem kwoty planowanej przez zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający, po upływie terminu składania ofert a przed otwarciem ofert podał do wiadomości publicznej informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 9 800,00 zł brutto najkorzystniejsza oferta opiewa na 19 003,50 brutto kolejna zaś na 22 336,80 brutto.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, unieważnia przedmiotowe postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający uznał, że w niniejszym postępowaniu zaistniałe okoliczności faktyczne wskazują, że wystąpiła podstawa do unieważnienia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19003,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73554,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2324,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2324,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bener Michał Benka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: Wileńska 59B/15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2324,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43480,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215729,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43480,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Markiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342685743
7.3.3) Ulica: Zyndrama 36b/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43480,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Otwarcie ofert w/w postępowania nastąpiło w dniu 22 listopada 2023 r. o godz. 10:00 , do terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty niepodlegające odrzuceniu. Po dokonaniu szczegółowej analizy złożonych ofert oraz możliwości finansowych, Zamawiający postanowił Unieważnić przedmiotowe postepowanie z powodu znacznego przekroczenia wartości kwoty oferty najkorzystniejszej względem kwoty planowanej przez zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający, po upływie terminu składania ofert a przed otwarciem ofert podał do wiadomości publicznej informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 4 059,00 zł brutto najkorzystniejsza oferta opiewa na 10 317,24 brutto kolejna zaś na 13 832,50 brutto.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, unieważnia przedmiotowe postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający uznał, że w niniejszym postępowaniu zaistniałe okoliczności faktyczne wskazują, że wystąpiła podstawa do unieważnienia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10317,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Otwarcie ofert dla części 5 w/w postępowania nastąpiło w dniu 22 listopada 2023 r., do terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty dla części 5 prowadzonego postępowania. W wyniku badania i oceny złożonych ofert, prowadzonego przez komisję przetargową oferta złożona przez spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością TRONUS POLSKA sp. z o.o. (dalej „Wykonawca”) została uznana za najkorzystniejszą i otrzymała największą ilość punktów ze wszystkich złożonych ofert dla części 5. W dniu 11.12.2023 r. na stronie prowadzonego postępowania oraz stronie BIP Zamawiającego została umieszczona informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający w dniu 11.12.2023 r. otrzymał za pośrednictwem platformy e-zamówienia (formularz do kontaktów) pismo od w/w Wykonawcy z informacją o odstąpieniu od podpisania umowy na dostawę mebli dla części 5 do Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 7 w zw. z art. 263 PZP, unieważnia przedmiotowe postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt 7 PZP Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 PZP. Z art. 263 PZP wynika z kolei, że w sytuacji, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. W świetle art. 255 pkt 7 PZP „uchylenie się zwycięskiego oferenta od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zamawiający: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz.
Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym
Sączu
Nr sprawy: ZP.382-15/23
Strona 2 z 2
stanowi samoistną przesłankę unieważnienia postępowania” (Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak, M. Winiarz, wyd. II, Warszawa 2023, Komentarz do art. 255, s. 780). Odmowę podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie obejmującym część 5 wyrażoną przez Wykonawcę w informacji o odstąpieniu od podpisania umowy przesłanej w dniu 11 grudnia 2023 r. należy zakwalifikować jako uchylenie się od zawarcia przedmiotowej umowy. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający uznał, że w niniejszym postępowaniu zaistniałe okoliczności faktyczne wskazują, że wystąpiła podstawa do unieważnienia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie dotyczącym części 5 określona w w/w przepisie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10319,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.