Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00509576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8512941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91489b6c-89d8-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063473/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 338077,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi:dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2024 r. Przedmiot zamówienia obejmuje codzienny dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania, w okresie od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego.
Część I dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Koninie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (43 km): Ślesin – Wierzelin – Licheń Stary – Konin
b) odwóz (43 km): Konin –Licheń Stary – Wierzelin – Ślesin
2) przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 4,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 15.652 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2024 r.: 182 dni.
UWAGA!
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część, kilka wybranych części
lub na wszystkie części.
2. Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi powyżej. Przystanek docelowy znajduje się przy placówce oświatowej. Dokładne adresy odbioru uczniów zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba uczniów oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkoły musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby uczniowie rozpoczęli zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu
z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówki szkolnej odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2023 r. poz. 1211).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców pojazdów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem środków transportu odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym jeżeli zajdzie taka potrzeba miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego ucznia.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówkę oświatową wskazaną w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
3. Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 127640,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi:dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2024 r. Przedmiot zamówienia obejmuje codzienny dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania, w okresie od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego.
Część II dowóz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (35 km): Konstantynowo – Strzelno
b) odwóz (35 km): Strzelno – Konstantynowo
2) przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 12.740 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2024 r.: 182 dni.
UWAGA!
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część, kilka wybranych części
lub na wszystkie części.
2. Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi powyżej. Przystanek docelowy znajduje się przy placówce oświatowej. Dokładne adresy odbioru uczniów zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba uczniów oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkoły musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby uczniowie rozpoczęli zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu
z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówki szkolnej odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2023 r. poz. 1211).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców pojazdów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem środków transportu odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym jeżeli zajdzie taka potrzeba miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego ucznia.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówkę oświatową wskazaną w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
3. Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 46582,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi:dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2024 r. Przedmiot zamówienia obejmuje codzienny dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania, w okresie od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego.
Część III dowóz do Szkoły Twórczej Integracji im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Milinie oraz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Marianowie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (36 km): Wygoda – Pogoń Lubstowska – Marianowo - Milin
b) odwóz (36 km): Milin – Marianowo – Pogoń Lubstowska – Wygoda
2) przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 2 (w tym 1 uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim),
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 13.104 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2024 r.: 182 dni.
UWAGA!
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część, kilka wybranych części
lub na wszystkie części.
2. Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi powyżej. Przystanek docelowy znajduje się przy placówce oświatowej. Dokładne adresy odbioru uczniów zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba uczniów oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkoły musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby uczniowie rozpoczęli zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu
z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówki szkolnej odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2023 r. poz. 1211).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców pojazdów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem środków transportu odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym jeżeli zajdzie taka potrzeba miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego ucznia.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówkę oświatową wskazaną w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów
nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.
3. Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 163854,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103929,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143998,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103929,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310009490
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice 22A
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
jakie przetargi wygrała firma
KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103929,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68796,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126126,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68796,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Stark Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091321940
7.3.3) Ulica: Św. Ducha 18
7.3.4) Miejscowość: Strzelno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Stark Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Robert Stark Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68796,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106535,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152006,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106535,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beta Bus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947841
7.3.3) Ulica: ul. Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106535,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI ŚLESIN
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Transport i obsługa modułowego systemu wystawienniczego Województwa Małopolskiego w 2025 roku
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Dostawa kruszywa łamanego wraz z rozładunkiem na terenie gminy Biała Rawska
- Budowa drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 1 350,63 m.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.