Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00118607/01 - Wynik z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057498 z dnia 2021-05-18 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SVA/U/4620-22/2021: Zakup materiałów gospodarczych wraz z dostawą na potrzeby AMW Sinevia Sp. z o.o. Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/U/4620-22/2021: Zakup materiałów gospodarczych wraz z dostawą na potrzeby AMW Sinevia Sp. z o.o. Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce990fca-b7a0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amwsinevia.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.amwsinevia.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W związku z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określa niezbędneinformacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów a dnia 30.12.2020 r. sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie:1) specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracęnaPlatformie Zakupowej tj.:- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszej klasy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, MacOs x 10,4, Linux; lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- Włączona obsługa JavaScript;- Zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki pdf.2) Format przesyłanych danych:a) w zakresiewielkości i formatu plików:• pliki o wielkości do 50 MB w ogólnie dostępnych formatach.b) w zakresiestosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dokumenty w formacie „pdf” zaleca siępodpisywać formatem PAdES, • dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”,wtedy należyużyć formatu XAdES.c) w przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisuelektronicznego,należy używać podpisu zaufanego lub osobistego.3) Szyfrowanie i oznaczenie czasuprzesyłanych danych, w tym składanych ofert:• plik załączony przez Wykonawcę na elektronicznejPlatformie Zakupowej i zapisany, jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępnajest dopieropo odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.• Oznaczenieczasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert orazoświadczeń, w tym oświadczenia, o którym mowa w Załączniku nr 3, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta z elektronicznej PlatformyZakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl. 3. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą elektronicznej Platformy Zakupowej, poprzezwykorzystanie do tego celu zakładki „Pytania/ Informacje” (nie dotyczy składania ofert). W przypadkuniestosowania przez Wykonawcę postanowień SWZ w tym zakresie (inny sposób lub narzędziakomunikacji) informacje przekazane przez Wykonawcę w inny sposób mogą nie zostać uwzględnioneprzez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie zostałyprzekazane. 4. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy sporządzić w formie elektronicznej, tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-22/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów gospodarczych wraz z dostawą na potrzeby AMW Sinevia Sp. z.o.o Dział Utrzymania Czystości w Jarosławiu.Opis przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ, wypełniony należy złożyć wraz z ofertą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania do 30% zakresu przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do Umowy w przypadku zmniejszenia bądź znacznego wyłączenia metrów wewnątrz budynków do utrzymania czystości na kompleksach wojskowych przez Inwestora. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia do 50% zakresu przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do Umowy w razie konieczności przyjęcia nowych kompleksów do utrzymania czystości.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni oddnia wezwania,aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jejzłożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; lub Zamawiający niewezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególnościrejestrów publicznych; 2)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1), składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którymmowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 3) Jeżeliw kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt. 1), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów ooświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 2) w zakresie terminu wystawienia dokumentu stosuje sięodpowiednio.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wzakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia wzakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. W przypadku,kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, wówczas mają obowiązekustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.Przedmiotowe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców poświadczoną ”za zgodność z oryginałem”. Umowa taka zaleca się aby zawierała: oznaczenie stron umowy, cel i sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego zWykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwaniakonsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie dostawy zamiennego towaru o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowany w sytuacji, gdy towar przewidziany w Umowie nie może być użyty przy realizacji Umowy z powodu zaprzestania jego produkcji - pod warunkiem, że nie ulegnie zmianie wartość Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa www.amwsinevia.eb2b.com.pl w zakładce Załączniki przedmiotowego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 99 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110 oraz docieplenie budynku nr 5 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 80
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
- SVA/4620-149/2025 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 4 i 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko.
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- SVA/4620-184/2025 Budowa kotłowni olejowej w budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo.
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.