Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624618/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek - Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w 2025 roku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. A. Mielęckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000252925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna, 1
1.5.2.) Miejscowość: Koźminek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627637023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkozminek@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spkozminek.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://spkozminek.szkolnastrona.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek - Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w 2025 roku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b23fd06-1d92-477e-9ddb-77411c19ac29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00622131/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Zakup oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek - Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, w 2025 roku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPK.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek - Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku, ul. Szkolna 1, 62-840 Koźminek w roku 2025.
2. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień:
09135100-5 - Olej opałowy
3. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Zakup i dostawę oleju opałowego lekkiego (oleju napędowego grzewczego - do celów opałowych, na potrzeby jednostki podległ Gminy Koźminek Szkole Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby jednostek podległych Gminy Koźminek - Szkoły Podstawowej im. A. Mielęckiego w Koźminku.
2) Umowa zawarta zostanie pomiędzy Gminą Koźminek, a Wykonawcą według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 6 do SWZ - Postanowienia umowy.
3) Faktury winny być wystawiane na: Nabywca: Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, NIP 9680868787, Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. A. Mielęckiego, ul. Szkolna 1, 62-840 Koźminek
4) Miejsca realizacji dostaw oraz planowane zużycie oleju opałowego
w Szkole Podstawowej im. A. Mielęckiego, ul. Szkolna 1, 62-840 Koźminek.
5) W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje zakupienie do 50000 litrów oleju opałowego lekkiego. Zakup nie pełnej ilości paliwa nie rodzi roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Przewidywana ilość paliwa została obliczona na podstawie średniorocznych zużyć oleju w latach poprzednich.
6) Ostateczna ilość oleju wynikać będzie z zapotrzebowania kotłowni
w czasie jej eksploatacji.
7) Dostawa oleju opałowego realizowana będzie na podstawie zamówienia telefonicznego lub e-maila przez dyrektora jednostki organizacyjnej Gminy Koźminek u Wykonawcy, nie później niż w ciągu 1 do 3 dni od daty złożenia zamówienia w godzinach od 7.00 do 15.00.
8) Napełnianie odbywać się będzie w obecności pracowników Zamawiającego i potwierdzone zostanie poprzez sporządzenie kwitu tankowania paliwa podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron, stanowiącego podstawę do wystawienia faktur. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie kwitu tankowania - WZ. Dokument ten powinien zawierać informację o jednostce pobierającej paliwo, jego ilości (rzeczywista ilość dostarczana w temperaturze tankowania), podpisy osób upoważnionych do jego odbioru, datę zakupu itp. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie muszą zostać zaparafowane przez wydającego i pobierającego. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok prawidłowych danych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna.
9) Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pompy w autocysternie.
10) Oferowane paliwo musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 dla oleju opałowego lekkiego (paliw płynnych). Jakość oleju opałowego będzie każdorazowo przy dostawie potwierdzana świadectwem jakości wystawionym przez producenta, stanowiący załącznik do kwitu o którym mowa w pkt. 8.
11) W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy oleju opałowego.
12) Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym.
13) W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem systemu ogrzewania.
14) Olej opałowy należy dostarczać specjalistycznym samochodem, spełniającym wymogi krajowe i europejskie, z zalegalizowanym urządzeniem pomiarowym (dystrybutorem). Świadectwa legalizacji liczników tankowania winny stanowić wyposażenie autocystern.
15) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie ciągłości dostaw oleju opałowego.
16) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
17) W przypadku powstania podczas napełniania zbiorników paliwem zanieczyszczeń, obowiązkiem Wykonawcy będzie ich uprzątnięcie.
18) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
19) Obowiązkiem Wykonawcy będzie pokrycie kosztów ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego.
20) Zamówienie obejmuje kompleksową realizację zadania, Wykonawca w kalkulacji ceny swojej oferty powinien przewidzieć wszelkie koszty związane z jego realizacją (koszty dostawy, tankowania, itp.).
21) W przypadku tworzenia, łączenia, likwidowania, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
4. Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
4.1. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją postępowania. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu dostawy i prac, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185730 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193725 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe "TRANS-OLL" Jarosław Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6680010583
7.3.3) Ulica: Felicjanów 11A
7.3.4) Miejscowość: Władysławów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Kwiatkowski - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "TRANS-OLL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby RDW Elbląg
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.