eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobudzice"DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W ŁOBUDZICACH Z FILIĄ W BUJNACH SZLACHECKICH"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W ŁOBUDZICACH Z FILIĄ W BUJNACH SZLACHECKICH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Łobudzicach z Filią w Bujnach Szlacheckich

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łobudzicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367742510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowość: Łobudzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 530738585

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: splobudzice@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobudzice.cal24.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a38f6ca-a00c-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W ŁOBUDZICACH Z FILIĄ W BUJNACH SZLACHECKICH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a38f6ca-a00c-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00568538/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 olej opałowy lekki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3926.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 108368,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 26 000 litrów z przeznaczeniem na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Łobudzicach z Filią w Bujnach Szlacheckich w okresie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy, o parametrach nie gorszych niż:
2. Parametry:
- wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
- temperatura płynięcia, max. oC -20
- temperatura zapłonu, min. oC 56
- gęstość w temperaturze 15 oC – max 860 kg/m3
- lepkość kinetyczna w 20 oC, max. mm2/s 6,00
- zawartość siarki – nie więcej niż 0,10 % (m/m)
3. Lokalizacja inwestycji – miejsca dostaw:
a) kotłownia w Szkole Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Łobudzicach z Filią w Bujnach Szlacheckich, Łobudzice 54, 97-425 Zelów, wielkość zbiorników: 10 000 litrów,
b) kotłownia w filii szkoły w Bujnach Szlacheckich, Bujny Szlacheckie 51, 97-425 Zelów, wielkość zbiorników: 8 000 litrów.
4. Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (odbiorca), w terminie (czasie) jaki wykonawca (dostawca) zaproponuje w ofercie cenowej (formularzu ofertowym), jednak nie dłużej niż 72 godziny od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić fakt przyjęcia zgłoszenia na numer telefonu lub e-mail wskazany przez Zamawiającego. Zgłoszenia będą składane w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00. W przypadku gdy zamówienie będzie składane w piątek, wykonawca musi zrealizować w najbliższy poniedziałek do godz.15.00. Jeżeli termin upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy to dostawca dostarczy olej w dniu roboczym następującym po tym dniu. Dostawy realizowane będą własnym transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 zgodnie z zamówieniem od Zamawiającego.
5. Sukcesywnie dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz musi być zgodny ze Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw lub przez jednostki upoważnione do wykonywania badań.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Do każdej dostawy oleju opałowego należy dołączać aktualne świadectwo jakości dostarczonego paliwa.
7. Dostawy oleju opałowego realizowane będą sukcesywnie (partiami) na koszt wykonawcy specjalistycznym transportem, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
8. W przypadku przyjmowania oleju w warunkach rzeczywistych i kontrolowania jego ilości na podstawie wskazań przepływomierza Zamawiający ma prawo żądać okazania świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której będzie dokonywany rozładunek oleju opałowego.
9. Podstawą do wystawienia faktury będzie dostarczona ilość oleju opałowego w temperaturze 15°C wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15°C przy autocysternie.
10. Wymagany rozładunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
11. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ, stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wyżej wymienionych wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEROIL SPÓŁKA JAWNA KAMECCY - GALUBA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690502029

7.3.4) Miejscowość: KOLONIA SZCZERCOWSKA 4

7.3.5) Kod pocztowy: 97-420

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.