eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica"Remonty i modernizacja sieci kanalizacji deszczowej, rowów i potoków (...) odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie na terenie miasta ¦widnicy, (...) do 31.12.2025 r."



Og³oszenie z dnia 2025-01-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remonty i modernizacja sieci kanalizacji deszczowej, rowów i potoków (...) odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie na terenie miasta ¦widnicy, (...) do 31.12.2025 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748562800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty i modernizacja sieci kanalizacji deszczowej, rowów i potoków (...) odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie na terenie miasta ¦widnicy, (...) do 31.12.2025 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-23b8ba01-2ced-4bd5-9fa3-8885c31b8dd0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00057638

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Remonty kanalizacji deszczowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051601

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051601

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy PZP, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej OpenNexus (dalej „Platforma”) pod adresem platformazakupowa.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy PZP.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
 przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy PZP,
 przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
 przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦widnica,
ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21, w imieniu której dzia³a Prezydent Miasta Beata Moskal-S³aniewska,
• administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica kontakt:
adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„Remonty i modernizacja sieci kanalizacji deszczowej, rowów i potoków bêd±cych odprowadzalnikami wód opadowych oraz urz±dzeñ kanalizacji deszczowej odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie na terenie miasta ¦widnicy, w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych *;osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa ni/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
 przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00 -193 Warszawa.
• nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
__
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-17/II/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 186900,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remonty i modernizacja sieci kanalizacji deszczowej, rowów i potoków bêd±cych odprowadzalnikami wód opadowych oraz urz±dzeñ kanalizacji deszczowej odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie na terenie miasta ¦widnicy, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.”



2. Zadanie wykonywane jest przez Gminê Miasto ¦widnica z bud¿etu gminy.

3. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w oparciu o dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci SWZ wraz z za³±cznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego pismach.

4. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) zorganizowania zabezpieczenia terenu w trakcie wykonywania us³ug lub robót remontowych (oznakowanie zastêpcze, zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
2) obs³ugi geodezyjnej budowy a w szczególno¶ci wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, której orygina³ nale¿y zg³osiæ do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w ¦widnicy, a kopiê do Zamawiaj±cego,
3) bie¿±cego wywozu gruntu i materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie zgodnie z przepisami o ile bêdzie to konieczne (do 10 km),
4) utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±,
5) wykonania inwentaryzacji i przegl±du nieruchomo¶ci w s±siedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych w³a¶cicieli nieruchomo¶ci Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±,
6) uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z terenem w obrêbie wykonywanych us³ug po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem,
7) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie wykonywania us³ug lub prowadzenia robót,
8) sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia,
9) zawarcia na w³asny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej na czas realizacji us³ug i robot objêtych umow±, przy czym ubezpieczeniu podlegaæ maj± w szczególno¶ci:
10) us³ugi i roboty objête umow±, urz±dzenia oraz wszelkie mienie ruchome zwi±zane bezpo¶rednio z wykonywaniem us³ug i z wykonawstwem robót,
11) odpowiedzialno¶æ cywilna za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich a powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych.
12) wykonywania wszelkich, innych czynno¶ci wynikaj±cych ze specyfiki danych robót.

5. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane na okres co
najmniej 12 miesiêcy, liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru robót budowlanych. Maksymalny okres udzielonej
gwarancji mo¿e wynosiæ 60 miesiêcy.

6. Szczegó³owy zakres robót zosta³ opisany w zestawianiu kosztów zadania, bêd±cy Za³±cznikiem nr 1 do projektu
umowy, stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ.

7. Roboty bêd± prowadzone na ca³ym obszarze objêtym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalaj±cy na utrzymanie
ruchu obs³uguj±cego przyleg³e tereny.

8. Lokalizacja: system kanalizacji deszczowej oraz cieki i rowy po³o¿one w granicach administracyjnych miasta ¦widnicy,
jezdnie dróg gminnych i wojewódzkich, znajduj±ce siê w granicach administracyjnych miasta ¦widnicy.

9. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.

10. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:

45232410-9 - roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej,
45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê I roboty ziemne,
45112100-6 - roboty w zakresie kopania rowów,
45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg.






VII. Termin wykonania zamówienia

Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Cena ofertowa brutto – C;
Gwarancja jako¶ci na wykonane roboty budowlane – G
Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora robót budowlanych w bran¿y sanitarnej – DZ.

2. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:

Kryterium Waga [%] Maks. liczba punktów Sposób oceny
2.1
Cena ofertowa brutto 60,00% 60 Cena najtañszej oferty
spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
C = ----------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
2.2
Gwarancja jako¶ci
na wykonane roboty budowlane 30,00% 30
okres gwarancji jako¶ci oferty badanej [miesi±ce]
G = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 30 pkt
maksymalny okres gwarancji spo¶ród ofert niepodlegaj±cych
odrzuceniu [miesi±ce]

Minimalny okres gwarancji jako¶ci - 12 miesiêcy od daty odbioru robót budowlanych. Za minimalny deklarowany okres gwarancji jako¶ci Wykonawca nie bêdzie premiowany dodatkowymi punktami. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszej gwarancji, oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podst. Art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.
Maksymalny okres gwarancji jako¶ci - 60 miesiêcy od daty odbioru robót budowlanych. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje gwarancjê jako¶ci licz±c od daty odbioru przedmiotu umowy d³u¿sz± ni¿ 60 miesiêcy – do obliczeñ zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy.
2.3
Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora robót budowlanych w bran¿y sanitarnej. 10,00% 10 Oferty z do¶wiadczeniem w pe³nieniu funkcji koordynatora robót budowlanych w bran¿y sanitarnej, o warto¶ci robót co najmniej 100.000 z³ (brutto), bêd± mia³y przyznane punkty za do¶wiadczenie zawodowe (DZ) w n/w sposób:

- za 1 robotê budowlan± DZ = 2 pkt
- za 2 roboty budowlane DZ = 5 pkt
- za 3 roboty budowlane DZ = 10 pkt

W przypadku nie wskazania do¶wiadczenia koordynatora budowlanych robót Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ koordynator robót budowlanych nie posiada do¶wiadczenia.

RAZEM 100% 100 …………………………….

Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + G + DZ
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja jako¶ci na wykonane roboty budowlane”,
DZ – punkty uzyskane w kryterium „Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora robót budowlanych w bran¿y sanitarnej”.

3. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ³±cznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w tabeli powy¿ej.
4. Ocena punktowa w kryterium „Gwarancja jako¶ci na wykonane roboty budowlane” dokonana zostanie na podstawie d³ugo¶ci udzielonej przez Wykonawcê gwarancji jako¶ci robót wskazanej w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w tabeli powy¿ej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora robót budowlanych w bran¿y sanitarnej” dokonana zostanie na podstawie ilo¶ci wykonania inwestycji budowlanych wed³ug punktacji opisanej w tabeli powy¿ej.
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
8. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe koordynatora robót budowlanych w bran¿y sanitarnej.

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

VIII. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

1 osob± pe³ni±c± funkcjê koordynatora robót budowlanych, posiadaj±c± minimum ¶rednie wykszta³cenie oraz co najmniej 2-letnie do¶wiadczenie zawodowe w bran¿y sanitarnej.

b) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie

Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:

posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie,
tzn. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ (zakoñczy³) minimum: 2 roboty budowlane*, o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych) ka¿da, polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji kanalizacyjnych.

*Zamawiaj±cy przez robotê budowlan± rozumie umowê, jedna robota budowlana to jest jedna umowa.
Zamawiaj±cy wyja¶nia, ¿e:
 pojêcia „budowa”, „przebudowa”, „remont”, o których mowa powy¿ej s± rozumiane zgodnie z definicja zawart± w art. 3 pkt 6), 7a) ustawy prawo budowlane ( Dz.U. z 2024 poz. 725 ze zm.),

2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, Pzp z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Oceniaj±c zdolno¶æ zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 2 aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,

W aktualnym stanie prawnym polisa OC winna byæ op³acona. W przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia, dla której sk³adka p³atna jest w ratach, za prawid³owy dokument potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu nale¿y uznaæ polisê op³acon± w takim zakresie, by zapewnia³a ochronê ubezpieczeniow± w dniu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego na sk³adanie ofert.
Jednocze¶nie jest tak¿e mo¿liwa sytuacja, ¿e strony umówi³y siê inaczej i odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela trwa pomimo nie uiszczenia kolejnej sk³adki ubezpieczeniowej, musi to jednak jasno wynikaæ z przedstawionych dokumentów.

2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3) wykazu wykonanych robót budowlanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy - wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

16. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o ile dotyczy,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. XI SWZ, o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 4 SWZ, o ile dotyczy,
4) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 4 do SWZ), o ile dotyczy,
5) orygina³ gwarancji lub porêczenia wniesienia wadium (je¶li wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu),
6) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
7) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³ PLN (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO SA Oddzia³ I w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr P-17/II/25”
4. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i dokument ten nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
d) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP,
e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
f) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci),
g) termin na dostarczenie ¿±dania zap³aty – bieg terminu nie mo¿e rozpoczynaæ siê w okresie wa¿no¶ci wadium.
8. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
10. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego utraty oraz zasad jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami , w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XV ust. 14 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. VIII, ust. 1, pkt. 1.2.4, lit. b , tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót (umów) albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych robót (umów) - warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch robót (umów), ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch robót (umów) .
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, Pzp z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 59 ustawy PZP, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
8. Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia oraz wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ w
terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych w art. 455 ustawy Pzp
oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci, o których mowa w Paragrafie 14
projektu
Umowy -Za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1051601

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-10 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
16. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
17. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
18. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
19. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
20. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
21. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
22. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
23. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.

ZABEZPIECZENIE NALE¯YTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 2 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.