Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502290/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00524704/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 6
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930305604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wielkiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@p6.zosolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: p6.zosolesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4455e74-8009-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4455e74-8009-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00488862/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 287028,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i cukiernicze4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 28311,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Warzywa, owoce świeże i kiszonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 90636,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
03324000-6 - Drób żywy
4.5.5.) Wartość części: 34577,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Produkty mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 46118,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Ryby przetworzone i konserwowane4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 17278,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Mrożonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 16459,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Jajka4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4774,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Makarony 100% pszenicy durum, ryż paraboliczny4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 6823,74 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Przyprawy4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 5374,05 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Pozostałe różne produkty spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 34130,68 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 –Soki naturalne tłoczone na zimno4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15321000-4 - Soki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 2543,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28441,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28441,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28441,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EEDC DAWID MAJCHRZAK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROMAN SZCZUREK, wspólnik PIEKARNIA DAWID s.c.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367215236
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28441,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59930,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59930,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59930,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART-MARK USŁUGI MARKETINGOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931132650
7.3.3) Ulica: RZEMIEŚLNICZA 11
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ART-MARK" USŁUGI MARKETINGOWE Kluziak Artur
jakie przetargi wygrała firma
"ART-MARK" USŁUGI MARKETINGOWE Kluziak Artur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59930,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.12.2023r. o godz. 14.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu tego terminu nie wpłynęła żadna oferta w części nr 3,
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33981,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35408,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35408,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M2U HURTOWNIA SPOŻYWCZA MONIKA WIECZOREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385870346
7.3.3) Ulica: WROCŁAWSKA, 42
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35408,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14022,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25690,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14022,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250487050
7.3.3) Ulica: Częstochowska 147
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M2U Hurtownia Spożywcza Monika Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
M2U Hurtownia Spożywcza Monika Wieczorek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14022,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14266,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17490,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14266,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "ISKRA" SPÓŁKA JAWNA KACZKOWSCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930712717
7.3.3) Ulica: ul. KRZYWOUSTEGO, nr 31, lok. B
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AUGUSTO-SOPEL JABŁOŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14266,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMWB ADRIANA BARTKOWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021314156
7.3.3) Ulica: SOKOŁOWICE 136
7.3.4) Miejscowość: Sokołowice
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "ISKRA" SPÓŁKA JAWNA KACZKOWSCY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "ISKRA" SPÓŁKA JAWNA KACZKOWSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6951,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6951,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6951,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M2U HURTOWNIA SPOŻYWCZA MONIKA WIECZOREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385870346
7.3.3) Ulica: WROCŁAWSKA, 42
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAR-BAR GOSPODARSTWO ROLNE ADRIANA BARTKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
MAR-BAR GOSPODARSTWO ROLNE ADRIANA BARTKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6951,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w dniu 04.12.2023r. o godz. 14.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu tego terminu nie wpłynęła żadna oferta w części nr 9
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27779,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47946,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27779,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "ISKRA" SPÓŁKA JAWNA KACZKOWSCY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930712717
7.3.3) Ulica: ul. KRZYWOUSTEGO, nr 31, lok. B
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M2U Hurtownia Spożywcza Monika Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
M2U Hurtownia Spożywcza Monika Wieczorek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27779,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w dniu 04.12.2023r. o godz. 14.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu tego terminu nie wpłynęła żadna oferta w części nr 11.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 1": 28311,64 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 2": 90636,44 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 3": 34577,40 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 4": 46118,49 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 5": 17278,80 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 6": 16459,54 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 7": 4774,00 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 8": 6823,74 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 9": 5374,05 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 10": 34130,68 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji 4.5.5.) Ogłoszenia w "Wartość części nr 11": 2543,75 PLN – wartość ta uwzględnia poza zamówieniem podstawowym możliwość wykorzystania prawa opcji (wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 1 wskazana została wartość w umowy: 28441,00 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 2 wskazana została wartość w umowy: 59930,20 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 4 wskazana została wartość w umowy: 35408,55 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 5 wskazana została wartość w umowy: 14022,55 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 6 wskazana została wartość w umowy: 14266,78 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 7 wskazana została wartość w umowy: 4650,00 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 8 wskazana została wartość w umowy: 6951,00 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
W sekcji VIII Ogłoszenia, dla części nr 11 wskazana została wartość w umowy: 27779,85 PLN w odniesieniu do wymaganego zakresu podstawowego (bez uwzględnienia prawa opcji - wzrost wynagrodzenia o max 10%)
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężna - Matejki - Kościelna na działce nr. ew. 42/11 AM-51 obręb Oleśnica
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Oleśnica Śląska.
- Dostawa kruszyw łamanych dla Nadleśnictwa Oleśnica Ślaska
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
- Modernizacja budynku administracjo-biurowego przy ul. Wojska Polskiego 52 c
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 18 WE WROCŁAWIU
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa pieczywa, wyrobów cukierniczych oraz bułki tartej.
- Dostawa artykułów spożywczych: przyprawy, dodatki gastronomiczne, produkty zbożowe, artykuły strączkowe, dżem i marmolada, cukier, mąka pszenna
- Artykuły spożywcze ( 1 /2025 )
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.