Og³oszenie z dnia 2021-05-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00090912/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-22
- 2021/BZP 00087796/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
Og³oszenie nr 2021/BZP 00057705 z dnia 2021-05-18 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup kruszywa na II etap budowy drogi w Nadle¶nictwie ¦nie¿ka
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Us³ug Le¶nych w Bystrzycy K³odzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890197772
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nadbrze¿na 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³odzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748111561
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
budowa dróg, handel
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kruszywa na II etap budowy drogi w Nadle¶nictwie ¦nie¿ka
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f6f58ca5-b7f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00057705
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_bystrzyca/zamowienia_publiczne3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty i dokumentów sk³adanych równocze¶nie z ofert± nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu platformy miniPortalwww.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami oraz dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, email: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.plDokumenty nale¿y sporz±dzaæ w jêzyku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Zak³ad Us³ug Le¶nych w Bystrzycy K³odzkiej, e-mail: zulbystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl, tel. 74 811 04 15. Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê na adres e-mail: piotrkensicki.iod@interia.euZamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 270.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzeda¿ kruszywa z miejsca za³adunku Wykonawcy oddalonego nie wiêcej ni¿ 50 km od miejsca budowy licz±c odleg³o¶æ jako najkrótsz± drogê jak± musz± przebyæ samochody Zamawiaj±cego po drogach na których nie ustanowiono ograniczenia powy¿ej 12 ton.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzeda¿, za³adunek i wa¿enieZamawiaj±cy zamawia kruszywo w poni¿szych ilo¶ciach i frakcjach:a. kruszywo ³amane o uziarnieniu ci±g³ym 0/31,5 mm nie granitowe – 3 000 ton wg PN-EN-13242+A1:2010 lub równowa¿neb. kruszywo ³amane o uziarnieniu ci±g³ym 0/63 mm nie granitowe – 5 000 ton wg. PN-EN-13242+A1:2010 oraz PN-EN 13285:2010 lub równowa¿nec. kruszywo drobne ³amane o uziarnieniu 0/8 – 300 tonZawilgocenie kruszywa w momencie za³adunku nie mo¿e przekraczaæ 12%
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212300-3 - Kamieñ pokruszony lub roz³upany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy analogiczne czynno¶ci jak w opisie przedmiotu zamówienia (“Opcja”). Dodatkowe zlecenia w ramach “Opcji” mog± zostaæ zlecone do wysoko¶ci 15% warto¶ci przedmiotu zamówienia wynikaj±cej ze z³o¿onej oferty (ceny ofertowej).4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zadania: Cena ofertowa brutto (C) - 50%; Gwarancja dziennego zabezpieczenia dostawy (G) - 30%; Termin zap³aty - 20%; Razem - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja dziennego zabezpieczenia dostawy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zap³aty
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZPb. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:b.1 w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie liczona warto¶æ zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy) co najmniej 2 dostawy (przez dostawê rozumie siê wykonywanie dostawy na podstawie 1 umowy) polegaj±ce na sprzeda¿y kruszywa o frakcjach jakie stanowi± przedmiot zamówienia w ilo¶ci co najmniej 5 000 ton dla ka¿dej z umów b.2 miejsce pozyskania kruszywa i jego sprzeda¿y oddalone jest nie dalej ni¿ 50 km od miejsca roz³adunku, które okre¶lone zosta³o w za³. nr 1 SWZ licz±c jako najkrótsza droga jak± musz± przebyæ samochody Zamawiaj±cego po drogach na których nie ustanowiono ograniczenia powy¿ej 12 ton.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, z³o¿one na formularzu sporz±dzonym zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³. nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. O¶wiadczenie Wykonawca sporz±dza, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz co najmniej 2 dostaw (przez dostawê rozumie siê wykonywanie dostawy na podstawie 1 umowy) polegaj±cych na sprzeda¿y kruszywa o frakcjach jakie stanowi± przedmiot zamówienia w ilo¶ci co najmniej 5 000 ton ka¿da, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wy¿ej dotycz± dostaw faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych - równie¿ faktycznie przez niego wykonywanych. b) dowody, ¿e wskazane przez Wykonawcê dostawy na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.c) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),d) Aktualny certyfikat legalizacji wagi któr± bêdzie dokonywa³ wa¿enia sprzedawanego Zamawiaj±cemu kruszywae) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w: art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odno¶nie do orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odno¶nie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji - (wzór o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przez oferowane materia³y odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w opisie przedmiotu zamówienia, min. Aprobaty Techniczne, ew. Certyfikaty dopuszczaj±ce do stosowania proponowanych materia³ów w drogownictwie5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: BG¯ 52 2030 0045 1110 0000 0226 8290 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Zakup kruszywa nr 270.11.2021”. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;3) O¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 15.1 lit. a SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w pkt. 15.1 lit. a SWZ powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej.4) dokumenty, o których mowa w pkt 15.1. lit. d - e SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian w tre¶ci umowy, w zakresie wysoko¶ci cen towarów i wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego,2) zaoferowania przez Wykonawcê obni¿ki cen oferowanych towarów okre¶lonej czasowo lub sta³ej przez ca³y czas trwania umowy.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji umowy uzasadnion±:a) okoliczno¶ciami zwi±zanymi z wyst±pieniem skutków COVID-19,b) przyczynami organizacyjnymi, technicznymi, które wyst±pi³y po stronie Zamawiaj±cego, a których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ przed zawarciem umowy wyst±pienie okoliczno¶ci o których mowa w lit. a i b bêdzie skutkowa³o wyd³u¿enie terminu realizacji umowy w formie aneksu do umowy o okres niezbêdny do usuniêcia przeszkód uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê ¶wiadczenia.3. Nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany:1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,2) danych teleadresowych,3) danych rejestrowych7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-28 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Zak³ad Us³ug Le¶nych w Bystrzycy K³odzkiej; ul. Nadbrze¿na 11; 57-500 Bystrzyca K³odzka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-26
2021-05-18 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.