Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00002580/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527122726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 53 53 031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzk.mircze@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzkmircze.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1216f9d-a998-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1216f9d-a998-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002580
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZK/271/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Dostawa oleju napędowego”, której zakres obejmuje sukcesywną dostawę oleju napędowego (ON) w gatunku standard, do zbiornika magazynującego paliwo znajdującego się w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie (Łasków 69, 22-530 Mircze), w ilości nie większej niż 28 000 litrów.Ilość wskazana powyżej jest maksymalną ilością szacunkową, przyjętą na potrzeby wyceny i porównania ofert.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia w pełnym zakresie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywistą ilość dostarczonego surowca, wynikającą z ilości dostarczonego oleju napędowego i ceny przedstawionej w formularzu ofertowym. Z tytułu niezrealizowania pełnej wartości umowy nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
Stosownie do treści art. 433 pkt 4) Zamawiający gwarantuje zakup oleju napędowego w ilości minimum 12 000 litrów.
Jakość dostarczanego paliwa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu zakupu, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1314 z późn. zm).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 145691,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Zakup benzyny bezołowiowej”, której zakres obejmuje sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej w gatunku standard, w ilości nie większej niż 6 700 litrów.Ilość wskazana powyżej jest maksymalną ilością szacunkową, przyjętą na potrzeby wyceny i porównania ofert.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia w pełnym zakresie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywistą ilość dostarczonego surowca, wynikającą z ilości zakupionej benzyny bezołowiowej i ceny przedstawionej w formularzu ofertowym. Z tytułu niezrealizowania pełnej wartości umowy nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
Stosownie do treści art. 433 pkt 4) Zamawiający gwarantuje zakup benzyny bezołowiowej w ilości minimum 2 000 litrów.
Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie zbiornika przewoźnego należącego do Zamawiającego, o pojemności 190 litrów. Miejsce tankowania pojazdów musi być oddalone od ZZO w Łaskowie (Łasków 69, 22-530 Mircze) o nie więcej niż 30 km i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie.
Jakość dostarczanego paliwa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu zakupu, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1314 z późn. zm).
Wykonawca zobowiązany będzie do każdego zakupu dołączyć świadectwo (orzeczenie) jakości zakupionej partii paliwa sporządzone przez uprawnione laboratorium, które musi zawierać podstawowe dane charakteryzujące paliwo oraz musi być zaopatrzone w datę wykonywania badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 34044,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono ofert
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny Pb-95 do pojazdów i sprzętu silnikowego w 2025 r.
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu w 2025 roku.
- Dostawa paliw silnikowych na potrzeby Gminy Chrostkowo
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Dostawa oleju napędowego o symbolu PN-EN 590 W na rok 2025
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Osjaków na lata 2025 - 2026
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.