eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceWykonanie projektów dróg położonych na terenie Gminy Stare Babice (ul. Reymonta, Ogrodowa)



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie projektów dróg położonych na terenie Gminy Stare Babice (ul. Reymonta, Ogrodowa)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektów dróg położonych na terenie Gminy Stare Babice (ul. Reymonta, Ogrodowa)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9de0648b-8e4c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020210/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie projektów dróg położonych na terenie Gminy Stare Babice (ul. Sikorskiego, Reymonta, Ogrodowa, Krzyżanowskiego)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://starebabice.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z IX Rozdziałem SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w Rozdziale XXII
SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia dla części 1 – obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (dalej „ZRID” lub „decyzja o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej”) dla zadania „Wykonanie projektu budowy ul. Ogrodowej w miejscowości Blizne Łaszczyńskiego” z uwzględnieniem:
1) w zakresie opracowania jezdni będzie wykonanie projektu ulicy (oznaczonej jako strefa zamieszkania) z jej wyprofilowaniem umożliwiającym odprowadzenie wód opadowych;
2) dowiązania się z układem komunikacyjnym ul. Fortowej;
3) odwodnieniem nawierzchni (zamawiający dopuszcza odwodnienie za pomocą drenażu francuskiego po obu stronach ulicy);
4) oświetlenia ulicznego kompatybilnego z istniejącym systemem sterowania IoT;
5) projektu stałej organizacji ruchu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy:
1) w części 1 zamówienia – 24 000 zł;
2) w części 2 zamówienia – 32 500 zł;
i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia dla danej części.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie projektów, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności usług związanych
z wykonaniem projektów/opracowań/badań itp. nie przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne w celu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych lub w celu wydania pozwolenia na budowę – jak i również wykonanie projektów/opracowań/badań itp. jeżeli jest to okaże się konieczne z uwagi na wydanie innych decyzji/pozwoleń/warunków/uzgodnień itp. wymaganych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia a także inne prace lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, tj. wykonanie projektów dróg położonych na terenie gminy Stare Babice.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia dla części 2 – obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania „Wykonanie projektu rozbudowy ul. Reymonta w miejscowości Latchorzew” i zadania „Wykonanie koncepcji przebudowy ul. Reymonta – Latchorzew” z uwzględnieniem:
1) w zakresie opracowania jezdni będzie wykonanie projektu ulicy z jej wyprofilowaniem umożliwiającym odprowadzenie wód opadowych;
2) dowiązania się z projektowanym układem komunikacyjnym ul. Hubala Dobrzańskiego oraz istniejącym układem komunikacyjnym na skrzyżowaniu z ul. Warszawską;
3) wykonaniem obustronnego chodnika z kostki bezfazowej;
4) odwodnieniem nawierzchni;
5) oświetleniem nawierzchni kompatybilnego z istniejącym systemem sterowania IoT;
6) projektu stałej organizacji ruchu;
7) projektu gospodarki zielenią wraz z inwentaryzacją istniejącej szaty roślinnej;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy:
1) w części 1 zamówienia – 24 000 zł;
2) w części 2 zamówienia – 32 500 zł;
i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia dla danej części.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie projektów, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności usług związanych
z wykonaniem projektów/opracowań/badań itp. nie przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a których wykonanie okaże się konieczne w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i będzie niezbędne w celu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych lub w celu wydania pozwolenia na budowę – jak i również wykonanie projektów/opracowań/badań itp. jeżeli jest to okaże się konieczne z uwagi na wydanie innych decyzji/pozwoleń/warunków/uzgodnień itp. wymaganych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia a także inne prace lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, tj. wykonanie projektów dróg położonych na terenie gminy Stare Babice.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy/rozbudowy dróg wraz z projektem odwodnienia i projektem oświetlenia;
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do projektowania w branży drogowej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z IV rozdziałem SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z IV rozdziałem SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z IV rozdziałem SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości:
1) dla części 1 zamówienia – 700 zł; (słownie: siedemset złotych);
2) dla części 2 zamówienia – 700 zł; (słownie: siedemset złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 12 Załacznika nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis przedmiotu
zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu,
rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny ofert dostępne,
informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych na stronie
internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.