Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00673554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-27
- 2025/BZP 00039902/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468340821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wsz-skierniewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfe68e8d-9abf-4eac-8fc1-853125d981b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210013/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy obłożeń do zabiegów operacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.40/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234088,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 58880,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 10746,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 5016,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 3567,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 630,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 11789,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 100861,76 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 18455,04 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 21382,92 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 20353,68 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń do zabiegów operacyjnych oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej. Szczegółowy opis zawiera Formularz asortymentowo cenowy, stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 3003,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30073,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30073,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30073,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471042226
7.3.3) Ulica: Ul. Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30073,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w pakiecie nr 2 wpłynęły 2 oferty od Wykonawców: POLMIL SP. Z O.O., ul. PRZEMYSŁOWA 8B BYDGOSZCZ 85-758 oraz EM MED Sp. z o.o., UL. ŚWIERADOWSKA 47, 02-662 Warszawa. Oferta Wykonawcy POLMIL SP. Z O.O., ul. PRZEMYSŁOWA 8B BYDGOSZCZ 85-758 została odrzucona w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta Wykonawcy EM MED Sp. z o.o., UL. ŚWIERADOWSKA 47, 02-662 Warszawa została odrzucona w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego; Wobec powyższego, zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w pakiecie nr 3 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy EM MED Sp. z o.o., UL. ŚWIERADOWSKA 47, 02-662 Warszawa, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środki dowodowego; Wobec powyższego, zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w pakiecie nr 4 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy EM MED Sp. z o.o., UL. ŚWIERADOWSKA 47, 02-662 Warszawa, która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp – Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środki dowodowego; Wobec powyższego, zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12927,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12927,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12927,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273 295 877
7.3.3) Ulica: UL. POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: ZABRZE
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12927,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
- Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych
więcej: przetargi w Skierniewicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.