Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00005696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja szkoleń certyfikowanych w ramach projektu Nowa Jakość dla studentów WBMiL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja szkoleń certyfikowanych w ramach projektu Nowa Jakość dla studentów WBMiL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc240cd-6e0a-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Nowa jakość – zintegrowany program rozwoju Politechniki Rzeszowskiej"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/341/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie nt hybrydowych współrzędnościowych optycznych metod pomiaru (szkolenie wyjazdowe 4 dniowe, certyfikowane)Uczestnicy: 15 studentów Politechniki Rzeszowskiej
Wymiar szkolenia: 4 dni szkoleniowe tj. 40 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zajęć). Realizacja szkolenia będzie obejmowała część teoretyczną i praktyczną: cześć teoretyczna 30% i praktyczna 70%.
Miejsce realizacji usługi: szkolenie wyjazdowe (min 50 km od granic Rzeszowa)
Czas realizacji usługi: 4 miesiące
Ostateczny termin szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, po zaakceptowaniu harmonogramu - nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 87000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie: Modelowanie oraz prototypowanie na potrzeby inżynierii medycznej - certyfikowane zewnętrzne (wyjazdowe 40 godzin)Uczestnicy: 15 studentów Politechniki Rzeszowskiej
Wymiar szkolenia: 4 dni szkoleniowe tj. 40 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zajęć). Realizacja szkolenia będzie obejmowała część teoretyczną i praktyczną: cześć teoretyczna 30% i praktyczna 70%.
Miejsce realizacji usługi: szkolenie wyjazdowe (min 50 km od granic Rzeszowa)
Czas realizacji usługi: 4 miesiące
Ostateczny termin szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, po zaakceptowaniu harmonogramu - nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 93000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z zakresu ECDL ADVANCED (A1, A2, A3, A4) zakończone certyfikowanym egzaminem i uzyskaniem certyfikatu ECDL EXPERT - szkolenie stacjonarne zewnętrzneUczestnicy: 15 studentów Politechniki Rzeszowskiej
Wymiar szkolenia: 112 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zajęć). Zamawiający przewiduje minimum 14 dni szkoleniowych maksymalnie 10 godzin szkoleniowych w danym dniu. Szkolenie nie może odbywać się w trybie ciągłym (tzn. 14 kolejnych dni miesiąca). Zamawiający wstępnie proponuje rozbicie dni szkoleniowych na moduły zgodne z tematyką szkolenia:
" 3 dni w trybie ciągłym (8 - godzinny czas szkolenia), przeprowadzenie egzaminu z jednego modułu, przerwa kilkudniowa,
" następnie kolejne 3 dni szkoleniowe w trybie ciągłym (8 - godzinny czas szkolenia), przeprowadzenie egzaminu z kolejnego modułu, kolejna przerwa
" 4 dni w trybie ciągłym (8 - godzinny czas szkolenia), przeprowadzenie egzaminu z modułu, przerwa kilkudniowa,
" następnie kolejne 4 dni w trybie ciągłym (8 - godzinny czas szkolenia), przeprowadzenie egzaminu z ostatniego modułu.
Miejsce realizacji usługi: szkolenie stacjonarne - Rzeszów (poza obiektami PRz)
Czas realizacji usługi: 5 miesięcy
Ostateczny termin szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, po zaakceptowaniu harmonogramu - nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Certyfikowane szkolenie pn. Projektowanie oraz wytwarzanie wzorów przemysłowych dla studentów WBMiLUczestnicy: 15 studentów Politechniki Rzeszowskiej
Wymiar szkolenia: 4 dni szkoleniowe tj. 40 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut zajęć). Realizacja szkolenia będzie obejmowała część teoretyczną i praktyczną: cześć teoretyczna 30% i praktyczna 70%.
Miejsce realizacji usługi: szkolenie wyjazdowe (min 50 km od granic Rzeszowa)
Czas realizacji usługi: 4 miesiące
Ostateczny termin szkoleń zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy, po zaakceptowaniu harmonogramu - nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 101250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LENSO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831712652
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-509
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LENSO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831712652
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-509
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMIAN MAZUR DM SYSTEM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180003279
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-604
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup samochodu osobowego w ramach I wyposażenie Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Serwisowo-okresowe przeglądy techniczne stoiska badawczego Seal Rig
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Rozbudowa/przebudowa drogi wojewódzkiej nr 885 Przemyśl - Hermanowice - Granica Państwa na odcinku Przemyśl - Hermanowice
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem krzeseł biurowych obrotowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
- Organizacja i przeprowadzenie profesjonalnego programu szkoleniowo-doradczego, warsztatów oraz spotkań sieciujących Wawerskiego Integratora Przedsiębiorczości 2025 (WIP 2025)
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.