Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030531/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057816 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i unieszkodliwianie lub przekazanie do zagospodarowanie odpadów z Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL PODKARPACKI IM.JANA PAWŁA II W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korczyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sezam.szpital@krosno.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i unieszkodliwianie lub przekazanie do zagospodarowanie odpadów z Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9549c045-991a-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005926/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030531/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ/215/15/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 653898,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 605428,70 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opróżnianie magazynu odpadów przy ulicy Korczyńskiej 57 (budynek A, blok operacyjny) oraz przy ul. Grodzkiej 45 nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu oraz po wcześniejszej zgodzie Wykonawcy na zgłoszenie telefoniczne z zastrzeżeniem, że odpady o kodzie 180102*, 180103*, 180182*, 180104 będą odbierane nie rzadziej niż co 72 h.2) Ważenie odebranych odpadów z magazynów przy ul. Korczyńskiej 57 odbywać będzie się przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego. W przypadku awarii wagi u Zamawiającego, ważenie będzie odbywać się u Wykonawcy. 3) Transport odpadów pojazdem specjalistycznym do miejsca składowania i unieszkodliwiania.4) Termiczne unieszkodliwienie odebranych odpadów.5) Odbiór odpadów na „CITO” następował będzie w okresie 24 godzin liczone od dnia przekazania pisemnego zgłoszenie e-mail na adres Wykonawcy przez pracownika Sekcji Administracyjno-Gospodarczej. Zgłoszenie nie może nastąpić później niż do godziny 11:00.6) Wykonawca będzie realizował Usługi przy użyciu własnego sprzętu, środków transportu i urządzeń do tego celu przystosowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7) Wykonawca oświadcza, że posiada zezwolenie na wykonanie usług związanych z odbiorem i unieszkodliwianiem odpadów. 8) Zamawiający zobowiązuje się do gromadzenia odpadów w workach foliowych w magazynie oraz zapewnia dojazd i dojście do magazynu.9) Do pozycji nr 2 załącznika nr 1 do wniosku na odbiór, wywóz i unieszkodliwianie Wykonawca zobowiązuje się dostarczać pojemniki o pojemności 20 i 60 litrów wraz z pokrywą zamknięcia, do siedziby Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu pisemnym na adres e-mail Wykonawcy na adres wskazany w formularzu ofertowym przez Wykonawcę. Pojemniki 60 l – około 150 szt. na 5 miesięcy oraz Pojemniki 20 l – około 100 szt. na 5 miesięcy = łącznie dla 2 lokalizacji: ul. Korczyńska 57 i ul. Grodzka 45.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 653034,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Postawienie i dzierżawa 3 kontenerów o pojemności min. 8 m3 przy ul. Korczyńskiej 57, na składowanie odpadów segregowanych (makulatura i opakowania tekturowe – kod 150101). 2) Podstawienie i dzierżawa przez Wykonawcę 1 kontenera o pojemności 4 m3 przy ul. Korczyńskiej 57, obok budynku z Oddziałem Terapii Uzależnienie od Alkoholu, na składowanie odpadów segregowanych (makulatura i opakowania tekturowe). 3) Podstawienie i dzierżawa 1 kontenera o pojemności min. 8 m3 przy ul. Grodzkiej 45 na składowanie odpadów segregowanych (makulatura i opakowania tekturowe). 4) Opróżnianie kontenerów na telefoniczne wezwanie Zamawiającego. 5) Zagospodarowanie odpadów.6) Ważenie odebranej makulatury i opakowań tekturowych z ul. Korczyńskiej 57, będzie odbywać się na terenie Zamawiającego. 7) Ważenie przez Wykonawcę odebranej makulatury i opakowań tekturowych z ul. Grodzkiej 45, będzie odbywać się u Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 864,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 653034,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 653034,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 653034,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Remondis Medison Sp. zo.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Remondis Medison Rzeszów sp. zo.o., Raf-Ekologia Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262478042
7.3.4) Miejscowość: Dabrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 653034,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-05 do 2021-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwa Utylizacyjno Transportowe MAL_EKO Grzegorz Malinowski
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-312021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie.
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dygowie"
- Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia zanieczyszczonej odpadami medycznymi ziemi.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) oraz odpadów z podoczyszczalni ścieków.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.