eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Aranżacja świetlicy wiejskiej w budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Aranżacja świetlicy wiejskiej w budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Aranżacja świetlicy wiejskiej w budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c6e6c9a-6a1d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Aranżacja świetlicy wiejskiej w budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Aranżacja świetlicy wiejskiej w budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku”.
2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych obejmujących rozbudowę o schody zewnętrzne i przebudowę części gastronomicznej w budynku Szkoły Podstawowej w ramach zadania: „Aranżacja świetlicy wiejskiej w budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku”.
Przedmiotem inwestycji jest dostosowanie pomieszczeń znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej w Powroźniku (Powroźnik 42, 33-370 Muszyna, działka ewid. nr 111/2 w Powroźniku) dla potrzeb świetlicy wiejskiej dla Koła Gospodyń Wiejskich, wraz z zapleczem sanitarnym.
W ramach zadania powstanie:
- świetlica wiejska, z której będzie można korzystać po zakończeniu pracy stołówki szkolnej,
- nowe, niezależne wejście do świetlicy – projektowane schody zewnętrzne,
- pomieszczenia związane z funkcjonowaniem świetlicy wiejskiej na parterze: wiatrołap, komunikacja, WC dla niepełnosprawnych, kuchnia, magazyn.
Zakres planowanych robót budowlanych i wykończeniowych:
- rozbiórka istniejącej ściany działowej,
- demontaż drzwi wewnętrznych oraz okna,
- poszerzenie otworu okiennego w miejscu planowanych drzwi wejściowych,
- rozbiórka posadzki w pomieszczeniu komunikacji w celu doprowadzenia instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie otworu okiennego w jadalni/świetlicy na elewacji północnej,
- wykonanie ścian działowych,
- montaż drzwi wewnętrznych,
- doprowadzenie wentylacji grawitacyjnej do projektowanych pomieszczeń,
- budowa schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem,
- montaż sufitu podwieszanego,
- wykończenie kratami pomostowymi powierzchni schodów,
- wykończenie płytkami gresowymi posadzek w przebudowywanych pomieszczeniach,
- budowa pochylni przeznaczonej dla niepełnosprawnych,
- dostawa i montaż wyposażenia kuchni i magazynu.
3. Informacje dodatkowe:
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględnia załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
- Harmonogram prowadzenia prac budowlanych należy uzgodnić z Dyrekcją Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Powroźniku.
- Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
- Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
- Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
- Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
- Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736391,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane „SARATA” Jan Sarata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-118-31-23

7.3.3) Ulica: Złockie 88

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.