Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00596237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00617614/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00626235/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pętli autobusowych w Chełmie w ramach przedsięwzięcia - Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pętli autobusowych w Chełmie w ramach przedsięwzięcia - Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c8d7750-a8ac-4cde-8dec-e8c4e144cb29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035628/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Budowa pętli autobusowych w Chełmie w ramach przedsięwzięcia - Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.51.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8486848,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: „Budowa pętli autobusowych w Chełmie przy ul. Ceramicznej w Chełmie” obejmująca budowę pętli autobusowej z przyłączem i instalacją kanalizacji deszczowej, instalacją elektroenergetyczną i słupami oświetleniowymi, kanalizacją kablową oraz budynkiem zaplecza socjalno-sanitarnego z instalacją elektroenergetyczną, przyłączem telekomunikacyjnym, przyłączem wodociągowym a także przyłączem i instalacją kanalizacji sanitarnej przy ul. Ceramicznej w Chełmie zgodnie z Decyzją Nr 66/24 z dnia 26.09.2024 r.Na przedmiot zamówienia składa się:
1) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury towarzyszącej, na podstawie dokumentacji projektowej,
2) opracowanie oraz dostarczanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej,
3) dokonanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń i uzgodnień oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu wszelkich ostatecznych i bezwarunkowych decyzji i zezwoleń koniecznych do dopuszczenia Inwestycji do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) przekazanie Zamawiającemu inwestycji do użytkowania
Szczegółowy zakres zamówienia, warunki oraz sposób ich wykonania określają :
1) dokumentacje projektowe, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – odpowiednio załącznik nr 7a do SWZ
2) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) –załącznik nr 6 do SWZ
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 2 053 706,90 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 2173810,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia: „Budowa pętli autobusowych w Chełmie przy ul. Karłowicza w Chełmie” obejmująca budowę pętli autobusowej z przyłączem i instalacją kanalizacji deszczowej, instalacją elektroenergetyczną i słupami oświetleniowymi, kanalizacją kablową oraz budynkiem garażowym z instalacją elektroenergetyczną, przyłączem i instalacją wodociągową, przyłączem i instalacją kanalizacji sanitarnej przy ul. Mieczysława Karłowicza w Chełmie zgodnie z Decyzją Nr 70/24 z dnia 26.10.2024 r.Na przedmiot zamówienia składa się:
1) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury towarzyszącej, na podstawie dokumentacji projektowej,
2) opracowanie oraz dostarczanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej,
3) dokonanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń i uzgodnień oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu wszelkich ostatecznych i bezwarunkowych decyzji i zezwoleń koniecznych do dopuszczenia Inwestycji do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) przekazanie Zamawiającemu inwestycji do użytkowania.
Szczegółowy zakres zamówienia, warunki oraz sposób ich wykonania określają :
1) dokumentacje projektowe, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – odpowiednio załącznik nr 7b do SWZ
2) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) –załącznik nr 6 do SWZ
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 1 858 645,58 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 2084363,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia: „Budowa pętli autobusowych w Chełmie przy ul. Zawadówka w Chełmie” obejmująca budowę pętli autobusowej z instalacją kanalizacji deszczowej i otwartym zbiornikiem na wody deszczowe, instalacją elektroenergetyczną i słupami oświetleniowymi, kanalizacją kablową oraz budynkiem zaplecza socjalno-sanitarnego z instalacją elektroenergetyczną, przyłączem telekomunikacyjnym, przyłączem i instalacją wodociągową wraz z hydrantem ppoż., a także instalacją kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem bezodpływowym przy ul. Zawadówka w Chełmie zgodnie z Decyzją Nr 61/24 z dnia 13.09.2024r. oraz przebudowa zjazdu, budowa kanalizacji kablowej z przyłączem telekomunikacyjnym, przyłącza elektroenergetycznego, przyłącza wodociągowego oraz przejścia dla pieszych wraz z słupami oświetleniowymi w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 812 - przy ul. Podleśnej w granicach gminy Chełm oraz przy ul. Zawadówka w granicach miasta Chełm zgodnie ze zgłoszeniem z dnia 09.08.2024 i zaświadczeniem Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie znak IF.-I.7843.3.50.2024.AO z dnia 25.09.2024 r.Na przedmiot zamówienia składa się:
1) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury towarzyszącej, na podstawie dokumentacji projektowej,
2) opracowanie oraz dostarczanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej,
3) dokonanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wszelkich zgłoszeń i uzgodnień oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu wszelkich ostatecznych i bezwarunkowych decyzji i zezwoleń koniecznych do dopuszczenia Inwestycji do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) przekazanie Zamawiającemu inwestycji do użytkowania.
Szczegółowy zakres zamówienia, warunki oraz sposób ich wykonania określają :
1) dokumentacje projektowe, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 7c do SWZ
2) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) –załącznik nr 6 do SWZ
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 4 294 868,45 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 4228673,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1649367,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2155372,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1649367,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pref-Bet Wytwórnia Mas Bitumicznych, Betonu i Prefabrykatów Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632430186
7.3.3) Ulica: Lubelska 80
7.3.4) Miejscowość: Pawłów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-170
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PREF-BET WYTWÓRNIA MAS BITUMICZNYCH, BETONU I PREFABRYKATÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1649367,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1942209,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2674721,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1942209,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH ANDRZEJ WRÓBEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050010368
7.3.4) Miejscowość: JASZCZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Wróbel Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Wróbel Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1942209,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4220325,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4639220,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4220325,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4220325,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Przebudowa budynku dydaktycznego ZST w Chełmie w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
- "Remont uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Hrebennem
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Dostosowanie pomieszczeń VIII i IX piętra budynku Szpitala Joannitas w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w Pszczynie dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.