Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066528/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
- 2022/BZP 00076498/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00121731/01 - Wynik z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dysków SSD do serwerów firmy Dell i Lenovo w ramach projektu: „Patrimonium – Zabytki piśmiennictwa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275955
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 213
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-086
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bn.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bn.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dysków SSD do serwerów firmy Dell i Lenovo w ramach projektu: „Patrimonium – Zabytki piśmiennictwa”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ac26608-8e4e-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012478/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa dysków SSD do serwerów firmy Dell i Lenovo w celu zabezpieczenia działania klastrowego systemu pików działającego na rzecz RCBN na potrzeby projektu: „Patrimonium – Zabytki piśmiennictwa”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. “Patrimonium – Zabytki piśmiennictwa” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Polska Cyfrowa - II Osi priorytetowej POPC ,,E-administracja i otwarty rząd" Działania 2.3,,Cyfrowa dostępność użyteczność informacji sektora publicznego", Poddziałania 2.3.2 ,,Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-ProPublico.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z
dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem wymogów określonych
w Rozdziale VIII SWZ. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest platforma
on-line działająca pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (zwana także „Platformą”) oraz poczta
elektroniczna (e-mail: przetargi@bn.org.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: #1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Zamawiający zaleca Wykonawcom założenie konta na Platformie z odpowiednim wyprzedzeniem, przed dniem upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. #2. Wykonawca, przystępując do postępowania, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/ oraz uznaje go za wiążący. #3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. #4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet, 2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), 3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, 4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa – Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), 5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. #5. Zamawiający dopuszcza następujący format danych przesyłanych przy użyciu Platformy: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. #6. Zamawiający określa wymagania techniczne dotyczące użycia wskazanej
skrzynki poczty elektronicznej do komunikacji w postępowaniu przy użyciu poczty elektronicznej (email: przetargi@bn.org.pl): 1) dopuszczalna wielkość załączników dla jednej wiadomości e-mail: 50MB, 2) niedopuszczalne rozszerzenia plików: .ace, .vbe, .app, .docm, .exe, .ani, .reg, .scr, .vbs, .js, .ps1,
.ps1xml, .ps2, .ps2xml, .psc1, .psc2. #7. W postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy (odpowiednio na karcie „Zapytania/Wyjaśnienia” albo ”Wiadomości”) lub poczty elektronicznej (e-mail: przetargi@bn.org.pl), z
zastrzeżeniem, że Ofertę wraz z załącznikami, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nie jest dopuszczalne przekazywanie
oferty wraz z załącznikami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych za pośrednictwem Platformy przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-propublico.pl Dokumenty postępowania dostępne po zalogowaniu się na Platformę. Należy wybrać w menu „Zamawiający” nazwę „Biblioteka Narodowa”, następnie wśród ogłoszeń Zamawiającego, w dziale DOSTAWY należy wybrać sygnaturę XIV.263.1.2022
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): #1. Administratorem danych jest: Biblioteka Narodowa z
siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa. #2. Dane kontaktowe Inspektora
Ochrony Danych Osobowych: daneosobowe@bn.org.pl. #3. Cel przetwarzania danych osobowych:
przeprowadzenie i dokumentowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego; archiwizacja protokołu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wraz z załącznikami w rozumieniu art. 73 ust. 1 ustawy Pzp; archiwizacja
postępowania zgodnie z przepisami archiwalno-kancelaryjnymi obowiązującymi w Bibliotece
Narodowej oraz wymaganiami projektu. #4. Więcej informacji na temat ochrony danych osobowych w Bibliotece Narodowej
znajduje się w Polityce Prywatności na stronie administratora: www.bn.org.pl oraz w Rozdziale XIX
SWZ. #5. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do
wypełnienia obowiązku informacyjnego: przewidzianego w art. 13 RODO wobec osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą, i od których dane te Wykonawca pozyskał bezpośrednio;
przewidzianego w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe przekazuje
Zamawiającemu i Bibliotece Narodowej, i których dane pośrednio pozyskał, chyba że znajdzie
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: XIV.263.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków SSD do serwerów firmy Dell
4.2.6.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30234600-4 - Pamięć flash
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert. Bez przeprowadzania negocjacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków SSD do serwerów firmy Lenovo
4.2.6.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30234600-4 - Pamięć flash
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert. Bez przeprowadzania negocjacji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku:1) udokumentowanego zaprzestania produkcji sprzętu IT wskazanego przez Wykonawcę w ofercie (Załącznik nr 1 do Umowy), Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku niezwłocznie poinformować Zamawiającego o tym fakcie pisemnie, jednakże w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze przed przewidywaną datą dostawy oraz przedstawić specyfikację techniczną oferowanego w zamian sprzętu IT, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie w ofercie Wykonawcy i spełniające warunki postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana taka wymaga akceptacji przez Zamawiającego i nie może wiązać się ze zmianą wynagrodzenia wynikającego z niniejszej Umowy, ani ze zmianą terminu wykonania zamówienia.
2) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, powodującej zmianę kwoty brutto wynagrodzenia stosownie do tej zmiany stawki podatku.
2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Adres strony internetowej, na której można składać oferty: https://eProPublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Warunków Zamówienia):(link bezpośredni do aktualnych ogłoszeń Biblioteki Narodowej na platformie e-ProPublico:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=2e20f960-d926-4498-8417-cf74dc190586.
lub link:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy?searchText=Biblioteka+Narodowa.
Ww. linki prowadzą do wykazu ogłoszeń Zamawiającego, gdzie w dziale „DOSTAWY” należy wybrać oznaczony sygnaturą XIV.263.1.2022 temat (nazwę) niniejszego postępowania: Dostawa dysków SSD do serwerów firmy Dell i Lenovo w ramach projektu: „Patrimonium – Zabytki piśmiennictwa”).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Złoty Stok realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym sprzętu informatycznego i oprogramowania z pracami wdrożeniowym i usługami szkolenia dla Gminy Łomża
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.