Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027867/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-06
- 2021/BZP 00031377/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057885 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PARCZEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 355 14 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@parczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spparczew.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatparczewski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe09339-864f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009337/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kredyt długoterminowy w wysokości 2 800 000 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ-VII.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kwota kredytu 2.800.000,00 zł.2. Okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2031 r.3. Do wyliczenia należy przyjmując uruchomienie kredytu w dniu 1 lipca.2021 r.Spłaty kredytu będą następowały w polskich złotych miesięcznie, do końca każdego miesiąca, z karencją spłaty do 1.01.2023 r. Spłata pierwszej raty w styczniu 2023r. a ostatniej w grudniu 2031 roku, z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobierania o tych czynności dodatkowych opłat przez bank.4. Spłaty rat w poszczególnych latach:a) 2023 rok 50.000,00 zł /11 rat po 4.160,00 zł 1 rata 4.240,00 złb) 2024 rok 50.000,00 zł /11 rat po 4.160,00 zł 1 rata 4.240,00 złc) 2025 rok 185.000,00 zł/11rat po 15.420,00 zł 1 rata 15.380,00 złd) 2026 rok 185.000,00 zł/11 rat po 15.420,00 zł1 rata 15.380,00 złe) 2027 rok 185.000,00 zł/11 rat po 15.420,00 zł 1 rata 15.380,00 złf) 2028 rok 535.000,00 zł/11 rat po 44.590,00 zł 1 rata 44.510,00 złg) 2039 rok 535.000,00 zł/11rat po 44.590,00 zł 1 rata 44.510,00 złh) 2030 rok535.000,00 zł 11 rat po 44.59000 zł 1 rata 44.510,00 złi) 2031 rok540.000,00 zł 11 rat po 44.590,00zł 1 rata 49.540,00 zł5. Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych, do końca każdego miesiąca począwszy od 31.01.2022 r.6. W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej spłacie.7. Cenę ofertową – Co stanowią: Koszty oprocentowania Ko – wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowana kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M – 0,19 % (data wyceny z dnia 26.03.2021 r.) powiększoną o marżę proponowana przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienna w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez banki uczestniczące w postępowaniu, prowizji przygotowawczej. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą będą odrzucone.8. Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .9. Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni w danym występującym w danym roku.10. Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowana, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego . W przypadku gdyby stawkę należało przyjmować z dnia w którym nie ma notowań , notowania należy przyjąć, z najbliższego dnia poprzedzającego , w którym notowania są podawane.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu stanowić będą :a) oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczane dla każdego okresu miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o WIBOR 1M powiększony o marżę określoną ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy.11. Zamawiający zastrzega, iż niezależnie od wysokości wykorzystania kredytu w 2020 r. bank nie będzie pobierał prowizji lub opłat za zaangażowanie w przypadku wykorzystania kredytu niższego niż przyznany. Oferty wykonawców, które będą przewidywały prowizję opłaty za zaangażowanie, będą odrzucone.12. Uruchomienie kredytu będzie następowało w 2021 r.( do 10.12.2021 r.) na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego w terminach i kwotach wskazanych w dyspozycjach.13. Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu.14. O wysokości należnych odsetek bank powiadomi Zamawiającego na dwa dni przed dniem spłaty odsetce za dany okres .15. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowana poprzez jego skrócenie lub wydłużenie. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Za powyższą czynność Bank nie pobierze dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku.16. Wszelkie sprawozdania, opinie, uchwały dostępne są w BIP na stronie zamawiającego https://spparczew.bip.lubelskie.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237294,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363497,59
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237294,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Parczewie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5390002563
7.3.3) Ulica: Kościelna 27
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237294,59
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.