eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SamborzecZakup sprzętu serwerowego i sieciowego, oprogramowania, usług przedłużenia wsparcia dla posiadanych licencji oraz agregatu prądotwórczego w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Samborzec"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu serwerowego i sieciowego, oprogramowania, usług przedłużenia wsparcia dla posiadanych licencji oraz agregatu prądotwórczego w projekcie „Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Samborzec”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Samborzec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samborzec 43

1.5.2.) Miejscowość: Samborzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-650

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158314443

1.5.8.) Numer faksu: 158314443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@samborzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.samborzec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_samborzec/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu serwerowego i sieciowego, oprogramowania, usług przedłużenia wsparcia dla posiadanych licencji oraz agregatu prądotwórczego w projekcie „Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Samborzec”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22a5f2a-f2c1-45a4-9394-fe4c316d780b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065708/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd. Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. - Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy, Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe”, Działanie 2.2. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ig.III.271.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 „Zakup serwera z licencjami serwerowymi i licencjami dostępowymi dla użytkowników końcowych, macierzy dyskowej oraz zarządzalnych przełączników”
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa serwera - 1 sztuka;
2) dostawa dwóch systemów operacyjnych dla nowego i posiadanego serwera - 2 szt.;
3) dostawa licencji dostępowych dla użytkowników końcowych - 45 szt.;
4) dostawa uniwersalnych licencji wieczystych na oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych (maszyny wirtualne) - 15 szt.
5) dostawa macierzy dyskowej do połączenia serwerów (dostarczonego przez Wykonawcę oraz posiadanego przez Zamawiającego) w klaster z nośnikami HDD oraz SSD – 1 szt.;
6) dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych z obsługą VLAN - 4 szt.,
7) instalacja sprzętu w serwerowni Urzędu Gminy Samborzec, niezbędne rekonfiguracje oraz migracja danych powiązana z dostarczanymi urządzeniami, w tym stworzenie klastra z wykorzystaniem serwera posiadanego przez Zamawiającego (serwer marki DELL EMC model R450) oraz podłączenie nabytego w ramach części nr 3 firewalla sprzętowego oraz posiadanych przez Zamawiającego: napędu taśmowego DELL EMC model TL1000 i serwera NAS model QNAP TS-464eU-8G. Serwer NAS nabywany w ramach części 2 będzie instalowany w innej lokalizacji. Szczegóły dotyczące montażu i konfiguracji urządzeń w serwerowni Zamawiającego wybrany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić na etapie realizacji zamówienia z Zamawiającym.

Szczegółowe wymagania techniczne dla sprzętu i oprogramowania w ramach poszczególnych części określono w załączniku nr 7 do SWZ pn. „OPZ Cyberbezpieczny Samborzec”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.5.) Wartość części: 245385,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „Zakup macierzy dyskowej NAS wraz nośnikami”
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa macierzy dyskowej NAS - 1 sztuka
2) dostawa 4 dysków HDD.
Dostarczony sprzęt po sprawdzeniu zgodności z zamówieniem oraz prawidłowości działania zostanie zainstalowany i skonfigurowany przez Zamawiającego.

Szczegółowe wymagania techniczne dla sprzętu i oprogramowania w ramach poszczególnych części określono w załączniku nr 7 do SWZ pn. „OPZ Cyberbezpieczny Samborzec”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234200-0 - Dyski optyczne

4.5.5.) Wartość części: 9379,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 „Zakup firewalla sprzętowego”
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa firewalla sprzętowego wraz z licencją na okres 12 miesięcy - 1 sztuka;
2) dodatkowa usługa na okres 12 miesięcy polegająca na obowiązku dostawy zastępczego sprzętu UTM (firewalla sprzętowego) w czasie 8 godzin od zweryfikowania przyczyny awarii.
Dostarczony sprzęt po sprawdzeniu zgodności z zamówieniem oraz prawidłowości działania zostanie zainstalowany i skonfigurowany przez Zamawiającego.

Szczegółowe wymagania techniczne dla sprzętu i oprogramowania w ramach poszczególnych części określono w załączniku nr 7 do SWZ pn. „OPZ Cyberbezpieczny Samborzec”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego

4.5.5.) Wartość części: 8747,87 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 „Zakup spalinowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej min. 32 kW”
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa spalinowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej min. 32 kW - 1 szt.;
2) montaż oraz konfiguracja urządzenia, w tym przyłączenie do sieci elektrycznej budynku UG Samborzec.

Szczegółowe wymagania techniczne dla sprzętu i oprogramowania w ramach poszczególnych części określono w załączniku nr 7 do SWZ pn. „OPZ Cyberbezpieczny Samborzec”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

4.5.5.) Wartość części: 79011,15 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 „Przedłużenie wsparcia dla posiadanego oprogramowania Baramundi”
Przedmiotem zamówienia jest usługa rocznego dostępu do suportu technicznego producenta oprogramowania Baramundi w wersji wieczystej, wykorzystywanego przez Zamawiającego dla 70 stanowisk komputerowych, w tym dostęp do najnowszych aktualizacji, dla modułów: Personal Backup, Disaster Recovery, Deploy, Automate, Patch Management, Energy Management, Vulnerability Scanner, Inventory, Network Devices oraz Defense Control.
Szczegółowe wymagania techniczne dla sprzętu i oprogramowania w ramach poszczególnych części określono w załączniku nr 7 do SWZ pn. „OPZ Cyberbezpieczny Samborzec”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.5.5.) Wartość części: 5381,01 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 „Przedłużenie wsparcia dla posiadanego oprogramowania Safetica Enterprise”
Przedmiotem zamówienia jest usługa rocznego dostępu do suportu technicznego producenta oprogramowania Safetica Enterprise w wersji wieczystej, wykorzystywanego przez Zamawiającego dla 40 stanowisk komputerowych, w tym dostęp do najnowszych aktualizacji.
Szczegółowe wymagania techniczne dla sprzętu i oprogramowania w ramach poszczególnych części określono w załączniku nr 7 do SWZ pn. „OPZ Cyberbezpieczny Samborzec”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.5.5.) Wartość części: 8318,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297438,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297438,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297438,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intratel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422204578

7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297438,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11079,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12103,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11079,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intratel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5422204578

7.3.3) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11079,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7749,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8891,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7749,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522-00-01-694

7.3.3) Ulica: Justrzenki

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7749,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Treść oferty z najniższą ceną jest niezgodna z warunkami zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt 5 Pzp.
Oferta złożona w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego, tj. bez zachowania formy lub postaci elektronicznej podpisanej we właściwy sposób, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt 6 Pzp.
Zgodnie z art. 255 ust. 3 w związku z art. 266 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116511,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116511,75 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty. Przed upływem terminu na otwarcie ofert zamawiający podał kwotę 6 618,64 zł, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
Oferta najkorzystniejsza została złożona z ceną 7 165,09 zł, która przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7165,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7837,56 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14484,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ForIP" Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6482799328

7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.