eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedrzwica Duża

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019543

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Lubelska 30

1.4.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.4.3.) Kod pocztowy: 24-220

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niedrzwicaduza.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057895

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00044433/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku przedszkola wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Zadanie będzie realizowane na działkach o nr ewidencyjnych 783/3 i 791 przy ul. Nadrzecznej w Niedrzwicy Dużej.
3. Zaprojektowany budynek przedszkola jest budynkiem dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z dachem płaskim. Budynek do wykonania w konstrukcji tradycyjnej, murowanej, wzmocnionej słupami żelbetowymi ze stropami monolitycznymi żelbetowymi.
4. W budynku wydzielono m.in. 8 sal zabaw dla 160 dzieci, 4 pomieszczenia higieniczno-sanitarne z WC dla dzieci, pomieszczenie zajęć indywidualnych z dziećmi, pomieszczenie zajęć grupowych, pokój nauczycielski, gabinet dyrektora, szatnię, pokój socjalny, toaletę personelu, pomieszczenia związane z przygotowaniem i wydawaniem posiłków, pomieszczenia porządkowe, pomocnicze, techniczne, kotłownię.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wybudowanie budynku przedszkola,
2) wykonanie instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych, teletechnicznych, w tym w szczególności:
a) montaż kanalizacji energetycznej/teletechnicznej na terenie obiektu,
b) montaż wewnętrznych linii zasilających,
c) budowę złącza kablowego ZK-PWP oraz złącza ZK na zewnątrz obiektu,
d) montaż wyłącznika pożarowego PWP i przycisku PWP,
e) montaż rozdzielnicy głównej RG+TK,
f) montaż rozdzielnic piętrowych,
g) wykonanie konstrukcji wsporczych dla kabli i przewodów,
h) instalacje oświetleniowe: oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, specjalistycznego (lampy bakteriobójcze), zewnętrznego nad drzwiami, oświetlenie parkowe terenu,
i) instalacje gniazd: gniazda 230 V ogólne i komputerowe,
j) instalacje zasilające urządzeń branży sanitarnej
k) instalacje zasilające urządzeń technologicznych kuchni,
l) instalacja przywoławcza dla WC niepełnosprawnych,
m) instalacje uziemiające i połączeń wyrównawczych,
n) instalacje piorunochronne,
o) instalacja fotowoltaiczna,
p) instalacja oddymiania klatek schodowych,
q) montaż instalacji LAN,
r) montaż instalacji CCTV,
s) montaż instalacji wideodomofonowej,
t) montaż instalacji SSWIN,
u) ochronę przeciwporażeniowa,
v) ochronę przeciwprzepięciową,
w) ochronę przeciwpożarową,
3) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
4) wykonanie przyłącza wodociągowego,
5) wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych, w tym w szczególności:
a) instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej,
b) instalacja kanalizacji deszczowej ze zbiornikami szczelnymi,
c) powietrzny wymiennik gruntowy wraz z budową przyłącza wodociągowego na odcinku kolizyjnym z wymiennikiem gruntowym,
6) wykonanie instalacji sanitarne wewnętrznych, w tym w szczególności:
a) instalacja wodociągowa (zimna woda użytkowa, woda ppoż., ciepła woda użytkowa, cyrkulacja ciepłej wody użytkowej),
b) instalacja kanalizacji sanitarnej i technologicznej,
c) instalacja kanalizacji deszczowej,
d) instalacja centralnego ogrzewania ze źródłem ciepła w postaci pompy ciepła,
e) instalacja wentylacji mechanicznej,
f) instalacja gazu ziemnego,
7) budowę drogi pożarowej o nawierzchni z ekokraty,
8) budowę parkingu na 10 miejsc postojowych, w tym 1 miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością – nawierzchnia z kostki brukowej,
9) budowę dojść, chodników o nawierzchni z kostki betonowej,
10) wykonanie opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej,
11) zagospodarowanie terenu, w tym zagospodarowanie zieleni - nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników dywanowych,
12) dostawa i montaż urządzeń małej architektury - kosze na śmieci, ławki na gabionach, stojak na rowery,
13) wykonanie „zielonych ścian” budynku przedszkola,
14) budowę wiaty śmietnikowej,
15) dostawa i montaż wyposażenia, w szczególności wyposażenie technologiczne kuchni i pomieszczeń związanych z przygotowaniem posiłków,
16) odtworzenie boiska do siatkówki plażowej,
17) wykonanie ogrodzenia,
18) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie.
6. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 następujące etapy:
1) etap I obejmujący zakresem min. wykonanie płyty fundamentowej wraz ze zlokalizowanymi w niej odcinkami przyłącza wodociągowego, instalacji wewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i kanalizacji deszczowej - przynajmniej zakończonych na krawędzi budynku (bez konieczności wykonania w tym etapie zbiorników, studni rewizyjnych, separatora), wykonanie stanu surowego budynku wraz z pokryciem dachowym,
2) etap II obejmujący zakresem min. wykonanie stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej oraz klap dymowych, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, montaż instalacji fotowoltaicznej, wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej (bez konieczności wykonania w tym etapie białego montażu), wykonanie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, wykonanie kanalizacji technologicznej wewnętrznej, wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej, wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i technologicznej, wykonanie przyłącza wodociągowego, dostawę i montaż central wentylacyjnych, przebudowę przyłącza wodociągowego, wykonanie instalacji LAN, wykonanie instalacji CCTV, wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu, wykonanie instalacji videodomofonowej, wykonanie instalacji przywoławczej, wykonanie instalacji oddymiania, wylanie posadzek, budowę przyłącza kablowego od złącza w granicy działki, montaż złącza ZK-PWP oraz ZK, montaż kanalizacji kablowej, budowę zasilania do RGnN i montaż PWP, budowa wymiennika gruntowego,
3) etap III obejmujący wykonanie pozostałego zakresu przedmiotu umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy (załącznik nr 9 do SWZ) z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
7. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
10. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
11. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola w Niedrzwicy Dużej”.
2. Przedmiotem inwestycji jest budowa nowoczesnego przedszkola w miejscowości Niedrzwica Duża. Budynek dwukondygnacyjny z ośmioma salami dla dzieci, blokiem kuchennym pozwalającym na dostawę posiłków windą. Całkowita powierzchnia wyniesie ok. 1400 m2. Konieczność budowy nowego przedszkola wynika z prężnie rozwijającej się miejscowości. ( Niedrzwica Duża liczy obecnie 4 500 mieszkańców). Nowy budynek stworzy większą przestrzeń dla dzieci oraz przyczyni się do wzrostu dostępności edukacji przedszkolnej.
3. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 następujące etapy:
1) etap I obejmujący zakresem min. wykonanie płyty fundamentowej wraz ze zlokalizowanymi w niej odcinkami przyłącza wodociągowego, instalacji wewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i kanalizacji deszczowej - przynajmniej zakończonych na krawędzi budynku (bez konieczności wykonania w tym etapie zbiorników, studni rewizyjnych, separatora), wykonanie stanu surowego budynku wraz z pokryciem dachowym,
2) etap II obejmujący zakresem min. wykonanie stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej oraz klap dymowych, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, montaż instalacji fotowoltaicznej, wykonanie instalacji wodociągowej wewnętrznej (bez konieczności wykonania w tym etapie białego montażu), wykonanie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, wykonanie kanalizacji technologicznej wewnętrznej, wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej, wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i technologicznej, wykonanie przyłącza wodociągowego, dostawę i montaż central wentylacyjnych, przebudowę przyłącza wodociągowego, wykonanie instalacji LAN, wykonanie instalacji CCTV, wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu, wykonanie instalacji videodomofonowej, wykonanie instalacji przywoławczej, wykonanie instalacji oddymiania, wylanie posadzek, budowę przyłącza kablowego od złącza w granicy działki, montaż złącza ZK-PWP oraz ZK, montaż kanalizacji kablowej, budowę zasilania do RGnN i montaż PWP, budowa wymiennika gruntowego,
3) etap III obejmujący wykonanie pozostałego zakresu przedmiotu umowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy (załącznik nr 9 do SWZ) z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
4. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp, zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
stanowiące załącznik nr 12 do SWZ.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
7. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-17 10:00

Po zmianie:
2022-02-24 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-17 10:30

Po zmianie:
2022-02-24 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-18

Po zmianie:
2022-03-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.