Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293548/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim - usługi prozdrowotne"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W OPOLU LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004165258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0818272694
1.5.8.) Numer faksu: 0818272694
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusopolelubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsopolelubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.opolelubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych (prozdrowotnych, psychologicznych, integracyjnych) w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim - usługi prozdrowotne"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d642ab0-8e5d-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057999/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług psychologicznych dla beneficjentów Klubu integracji Społecznej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą prawną wszczęcia w/w postępowania jest art. 305 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2019 z późn. zm.), który stanowi że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 92583,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług społecznych – medycznych, psychologicznych i integracyjnych w Centrum Usług Społecznych w Opolu Lubelskim w zakresie:
1) Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza chorób wewnętrznych: dla minimum 100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 225 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
a) 100 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 100 godzin od 01.03.2022 r. do 31.12.2022 r.
c) 25 godzin od 01.01.2023 r. do 30.03.2023 r. .
2) Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza psychiatry: dla minimum 100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale:
a) 75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 100 godzin od 01.03.2022 r. do 31.12.2022 r.
c) 25 godzin od 01.01.2023 r. do 30.03.2023 r.
3) Usługi prozdrowotne z zakresu wsparcia lekarza ginekologa-położnika: dla minimum 100 osób w zakresie wizyt lekarzy specjalistów dla osób potrzebujących zgłaszających się do Wydziału CUS Ds. Pomocy Środowiskowej i Organizowania Usług Społecznych do Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych w wymiarze łącznym 200 godzin (godzin zegarowych po 60 min) tj: w podziale
a) 75 godzin od dnia podpisania umowy do 28.02.2022 r.,
b) 100 godzin od 01.03.2022 r. do 31.12.2022 r. ,
c) 25 godzin od 01.01.2023 r. do 30.03.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171830083
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 4a
7.3.4) Miejscowość: Opole Lubelskie
7.3.5) Kod pocztowy: 24-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.