Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019304/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057974 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wnętrz przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 31 00 555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amkl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wnętrz przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1332d53d-871a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006087/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń przeznaczonych na działalność DNS i dziekanatów, wymiana instalacji elektrycznej w wybranych pomieszczeniach budynku A oraz oficyny wysokiej B wraz z nadzorem inwestorskiego
1.1.2 Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynku A wraz ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019304/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 262-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2875000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1438700,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich oraz dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.1) Część 1 – przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich i dziekanatów oraz wykonanie instalacji elektrycznych w budynku głównym wraz z oficyną wysoką, w ramach którego znajduje się: Zadanie 1:Przebudowa pomieszczeń znajdujących się na parterze, w prawym skrzydle budynku głównego (bud. A) mieszczących DNSS i dziekanaty, w tym:a) prace ogólnobudowlane,b) prace z zakresu instalacji c.o. i klimatyzacji,c) prace z zakresu instalacji elektrycznych i oświetleniowych,d) prace z zakresu instalacji IT,Zadanie 2:a) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych w gabinecie Rektora, sekretariacie i pom.105 A na pierwszym piętrze budynku głównego (bud. A),b) towarzyszące wykonaniu instalacji elektrycznych prace naprawcze,c) wykonanie sufitów podwieszanych z GK, d) tapetowanie pomieszczeń,e) cyklinowanie parkietów,Zadanie 3:a) wykonanie instalacji elektrycznych i oświetleniowych w pomieszczeniach dydaktycznych na piętrach I-IV, w kondygnacji piwnicy i na klatkach schodowych budynku oficyny wysokiej (bud. B) oraz na 3 kondygnacjach łącznika pomiędzy budynkiem głównym (bud. A) i oficyną wysoką (bud. B)b) towarzyszące wykonaniu instalacji elektrycznych prace naprawcze i odtworzeniowe – tynkowanie i malowanie,c) wymiana płyt sufitu modułowego w pomieszczeniach dydaktycznych na piętrach I-III,d) wymiana płyt sufitu modułowego w czytelni i wypożyczalni Biblioteki Głównej Akademii Muzycznej,4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 925288,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa wybranych wnętrz przeznaczonych na działalność Działu Nauczania i Spraw Studenckich oraz dziekanatów, wykonanie systemu sygnalizacji pożaru i instalacji elektrycznych w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.Część 2 – Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku głównym (bud. A) oraz na klatkach schodowych i w piwnicy oficyny wysokiej (bud. B) Akademii Muzycznej we Wrocławiu, w ramach którego znajduje się:Etap 1: Wykonanie elementów systemu sygnalizacji pożaru w obrębie DNS i dziekanatów (parter, prawe skrzydło budynku A):a) instalacja kablowa elektryczna i teletechniczna mocowana osprzętem ognioodpornym w listwach lub pod tynkiem, w zależności od rodzaju sufitu (podwieszany lub nie),Etap 2:Wykonanie elementów systemu sygnalizacji pożaru w budynku A oraz na klatkach schodowych i w piwnicach budynku B:a) prace zabezpieczające,b) demontaż i utylizacja elementów istniejącego systemu sygnalizacji pożaru,c) instalacja kablowa elektryczna i teletechniczna mocowana osprzętem ognioodpornym w listwach lub pod tynkiem, w zależności od rodzaju sufitu (podwieszany lub nie),d) montaż centrali sygnalizacji pożaru, central zamknięć ogniowych, sterowników klap pożarowych, gniazd i czujek pożarowych, sygnalizatorów, ręcznych przycisków pożarowych i oddymiania, modułów kontrolno-sterujących, trzymaczy elektromagnetycznych,e) prace naprawcze po przeprowadzeniu instalacji,f) uruchomienie systemu,g) wykonanie dokumentacji powykonawczej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 513411,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774399,39
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999454,86
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999454,86
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falter-Król Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992123915
7.3.3) Ulica: Opolska
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-013
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FALTER-KRÓL" PRACE PODŁOGOWE I URZĄDZANIE WNĘTRZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FALTER-KRÓL" PRACE PODŁOGOWE I URZĄDZANIE WNĘTRZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999454,86
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-17 do 2021-08-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313047,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313047,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342678,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obis Ciechocki Ślązak Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970019607
7.3.3) Ulica: Rybnicka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-016
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OBIS A.ŚLĄZAK, P.ŚLĄZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
OBIS A.ŚLĄZAK, P.ŚLĄZAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342678,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-17 do 2021-08-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.