Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519863/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli gotowych i na wymiar do domu studenckiego SWWS– nr sprawy 31/zp/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli gotowych i na wymiar do domu studenckiego SWWS– nr sprawy 31/zp/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08af6ac0-86c0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00115884/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Dostawa i montaż mebli gotowych i na wymiar do domu studenckiego SWWS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519863
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/zp/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 507134,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Meble do pomieszczeń mieszkalnych0 - 51 szt.;
2. M2 mebel na wymiar – zabudowa przy ścianie z oknem - 18 szt.;
3. M2.1 mebel na wymiar – biurko przy ścianie - 4 szt.;
4. M2.1.1 mebel na wymiar – biurko przy ścianie - 1 szt.;
5. M2.2 mebel na wymiar – biurko przy ścianie - 2 szt.;
6. M2.2.1 mebel na wymiar – biurko przy ścianie - 1 szt.;
7. M3 krzesło - 51 szt.;
8. M4 szafa do zabudowy - 20 szt.;
9. M4.1 szafa do zabudowy - 1 szt.;
10. M5 szafa z lodówką do zabudowy - 20 szt.;
11. M5.1 szafa z lodówką do zabudowy - 6 szt.;
12. M6 szafa z frontami przesuwnymi lustrzanymi - 14 szt.;
13. M7 szafa do zabudowy (powiększona głębokość szafy) - 11 szt.;
14. M8 szafa do zabudowy z półkami - 2 szt.;
15. P1 panel dekoracyjny – wieszak na ubrania - 18 szt.;
16. P1.1 panel dekoracyjny – bok szafy - 9 szt.;
17. P2 panel dekoracyjny – bok lub wezgłowie łóżka - 16 szt.;
18. P3 panel dekoracyjny – wezgłowie łóżka - 7 szt.;
19. ŁM1 szafka nad obudową stelaża podtynkowego WC - 26 szt.;
20. LZ lodówka w zabudowie - 26 szt.;
21. - gniazdo meblowe chowane w blacie - 51 szt.;
22. - systemowa kratka wentylacyjna montowana w blacie i cokole zabudowy lodówki - 76 szt.;
23. - kratki wentylacyjne ścienne - 26 szt.;
24. - wieszaki ścienne na odzież - 108 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 606243,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Meble do pomieszczeń ogólnodostępnych1. M1 sofa zielona / limonka – 3 szt.;
2. M1 sofa żółta – 3szt.;
3. M4 stolik kawowy – 1 szt.;
4. M5 ława – 6 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 17532,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454413,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087627,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454413,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bydgosta Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236275
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454413,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 11-01-2023 r Zamawiający dokonał, w części II ww. postępowania, wyboru najkorzystniejszej oferty. Jako najkorzystniejszą ofertę wybrał ofertę Wykonawcy: „Tronus Polska Sp. z o. o.”, który w dniu 24-01-2023 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy. Zamawiający dokonał ponownej oceny ofert, niestety oferta wykonawcy z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamierzał przeznaczyć Zamawiający na realizację ww. części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu AGD na wyposażenie Domu Studenta 10, UWM w Olsztynie.
- Zakup i montaż wyposażenia do Publicznego Żłobka w Borowiu
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
więcej: Meble domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.