eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikKompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania (7 zadań)



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058039 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania (7 zadań)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=113

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania (7 zadań)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee81172-87ca-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Kompleksowa organizacja wydarzeń organizowanych w ramach budżetu obywatelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021455/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169105,69 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Kulturalny Zamysłów 2021 – integracja mieszkańców poprzez sport i kulturę. Wydarzenie I Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od września 2021 r. do listopada 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacją Miejsce: Rajzapunkt ul. Pełczyńskiego w Rybniku. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Zapewnienia 3-godzinnej (plus ewentualne bisy) oprawy muzycznej z muzyką „na żywo” o charakterze biesiadnym. 2. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych. 3. Zapewnienia atestowanej sceny oraz techniki scenicznej tj. oświetlenie, nagłośnienie dostosowane do riderów technicznych wykonawców wraz z transportem, montażem i demontażem. 4. Zapewnienia hali namiotowej o wymiarach 15 m x 20 m wraz z transportem, montażem i demontażem na czas wydarzenia. 5. Zabezpieczenia 2 toalet przenośnych z umywalkami, wyposażonych w papier toaletowy. Usługa ma obejmować transport, montaż i demontaż wraz z serwisem.Wydarzenie IITyp wydarzenia: impreza o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: grudzień 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacją Miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 9, ul. Wodzisławska 123 w Rybniku. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przygotowania i wydania posiłków dla 80 osób, przy założeniu, że jedna porcja ma obejmować: a) rybę – w ilości 100 g/porcja na osobę,b) ziemniaki – w ilości 100 g/porcja na osobę,c) kawę – w ilości 250 ml na osobę,d) herbatę - w ilości 250 ml na osobę,e) mleczko do kawy o gramaturze ok. 10 g,f) cukier biały lub trzcinowy o gramaturze 4 g,g) ciasto – w ilości 1 szt. na osobę,2. Podania posiłków wraz z zapewnieniem obsługi kelnerskiej oraz oprawy i wyposażenia stołów (zastawa stołowa, obrusy, sztućce, serwetki) dostosowane do liczby uczestników wydarzenia.3. Zapewnienia 2-godzinnej oprawy muzycznej o charakterze świątecznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Zintegrowane Wielopole 2021 Wydarzenie ITyp imprezy: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin imprezy: jeden weekend (sobota i niedziela) w okresie od czerwca 2021 r. do września 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień) na miesiąc przed jego realizacją Miejsce: teren przy OSP Wielopole, ul. Podleśna 21B w Rybniku. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:a) w pierwszym dniu festynu (sobota), w godzinach: 15.00-24.00:1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej oraz konferansjerki o łącznym czasie występów min. 5 godzin, przez zespół muzyczny lub didżeja.2. Organizacji 2-godzinnych animacji i konkursów dla dzieci przez 2 animatorów.3. Zapewnienia poczęstunku dla 250 osób, przy założeniu, że jedna wydawana porcja ma obejmować:- grochówkę 200-250 ml na osobę, - pieczywo chleb pszenny lub bułka do wyboru – w ilości 150 g na osobę,- kołacza z serem lub makiem – w ilości ok. 150 g na osobę,napoje o łącznej pojemności 500 ml,- sztućce (łyżka, łyżeczka), tacki tekturowe o wymiarach min. 13 cm x 20 cm, pojemnik okrągły o pojemności 250 ml, serwetki papierowe dostosowane do liczby uczestników wydarzenia.4. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia w formie dmuchańców o wymiarach co najmniej 6 m x 6 m, trampolin, karuzel lub innych, które mają aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń winno być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekunów strefy.5. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.b) w drugim dniu festynu (niedziela) w godzinach: 16.00-22.00 do:1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej oraz konferansjerki o łącznym czasie występów min. 4 godzin, przez zespół muzyczny lub didżeja.2. Zorganizowania funkcjonującej przez 3 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia w formie dmuchańców o wymiarach co najmniej 6 m x 6 m, trampolin, karuzel lub innych, które mają aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń winno być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.Wydarzenie IITyp imprezy: impreza o charakterze kulturalnym.Termin imprezy: grudzień 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacjąMiejsce: sala przyjęć Sahara przy OSP Wielopole, ul. Podleśna 21B w Rybniku. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej oraz konferansjerki o łącznym czasie występów min. 5 godzin przez didżeja.2. Przygotowania i wydania posiłku dla 65 osób, przy założeniu, że jedna porcja ma obejmować:a) mięso– w ilości 150 g/porcja na osobę,b) ziemniaki – w ilości 150 g/porcja na osobę,c) surówka – w ilości 150 g/porcja na osobę,d) kawa – w ilości 250 ml na osobę, e) herbata - w ilości 250 ml na osobę,f) mleczka do kawy o gramaturze ok. 10 g,g) cukier biały o gramaturze 4 g,h) ciasto – w ilości 1 szt. na osobę,i) zimna płyta:- zestaw wędlin, ser, jajko, pomidor, ogórek – w ilości 300 g na osobę,- pieczywo (chleb pszenny) – w ilości 100 g na osobę,- sałatka z sałaty lodowej – w ilości 100 g na osobę.3. Podania posiłków wraz z zapewnieniem obsługi kelnerskiej oraz oprawy i wyposażenia stołów (zastawa stołowa, obrusy, sztućce, serwetki) dostosowane do liczby uczestników wydarzenia.4. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 15853,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Bezpieczeństwo, czyste powietrze, zabawa, rozrywka, integracja w dzielnicy Smolna.Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym.Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie odmaja 2021 r. do września 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminuwynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazujezgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminierealizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na miesiąc przed jegorealizacją.Miejsce: teren zielony przy bloku Smolna 27 w Rybniku.W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej zmuzyką „na żywo” w wykonaniu artystów, zespołów muzycznych o łącznym czasie występów min. 4 godziny wraz z 60-minutowym programem kabaretowym.2. Zapewnienia atestowanej sceny o wymiarach 6 m x 8 m oraz techniki scenicznej tj. oświetlenia i nagłośnienia dostosowanych do riderów technicznych wykonawców.3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.4. Zabezpieczenia 4 szt. toalet przenośnych z umywalkami, wyposażonych w papier toaletowy. Usługa ma obejmować transport, montaż i demontaż wraz z serwisem oraz jednej toalety dla osób niepełnosprawnych.5. Zabezpieczenia opieki medycznej (karetka wraz z 2-4 osobami) w godzinach od 16.00-22.00.6. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6 m x 6 m, które mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie zurządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 18699,19 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Północ – dzielnica aktywnego wypoczynku.Wydarzenie ITyp wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym.Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od czerwca 2021 r. do września 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacją.Miejsce: stadion lekkoatletyczny Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rybniku.W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej z muzyką „na żywo” o charakterze biesiadnym w wykonaniu 3 zespołów muzycznych przebojów o ugruntowanej i wysokiej pozycji artystycznej, medialnej, posiadających w dorobku udział w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję TVS oraz usługi didżejskiej o łącznym czasie występów min. 7 godziny.2. Zapewnienia usługi konferansjerskiej przez cały czas wydarzenia.3. Zapewnienia sceny z zadaszeniem o wymiarach 6 m x 6 m x 5 m wraz z transportem, montażem i demontażem.4. Zapewnienia techniki scenicznej. tj. oświetlenia i nagłośnienia dostosowanych do riderów technicznych wykonawców.5. Zapewnienia 3 namiotów wraz z ławostołami dla 200 osób każdy oraz 1 namiotu z ławostołami dla 50 osób wraz z transportem, montażem i demontażem na czas wydarzenia.6. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.7. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 3 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6 m x 6 m, które mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.8. Zorganizowania funkcjonującej przez dwie godziny windy balonowej, usytuowanej na płycie boiska. Korzystanie z urządzenia ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.9. Zapewnienia 2 godzinnych bezpłatnych animacji dla dzieci (malowanie twarzy przez 2 animatorów, przejażdżka kucykami dla dzieci). Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.10. Zapewnienia opieki medycznej przez cały czas realizacji wydarzenia.11. Organizacji pokazu samochodu lub/i motoru uczestniczącego w amatorskich wyścigach. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.12. Zapewnienia poczęstunku dla 500 dzieci, przy założeniu, że 1 porcja ma obejmować:- popcorn w ilości 200 g na osobę,- watę cukrowa na osobę.13. Zapewnienia nagród konkursowych dla dzieci:- 100 szt. 100 g czekolad mlecznych,- 3 kg cukierków twardych, pakowanych każdy osobno w folii- 200 szt. 30-50 g wafelków w polewie czekoladowej.14. Projekt i druk plakatów promujących wydarzenie w ilości 30 szt. i formacie A2 oraz talonów dla dzieci na popcorn i watę cukrową w ilości 1000 szt. w formacie A6. Projekt powinien zostać wykonany w formacie JPG, celem możliwość zamieszczę go do na stronach internetowych przez Radę Dzielnicy.Wydarzenie IITyp wydarzenia: impreza o charakterze kulturalnym.Termin wydarzenia: grudzień 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacją.Miejsce: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Rybniku, ul. Różańskiego 14A w Rybniku. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia przez cały czas trwania wydarzenia oprawy muzycznej o charakterze biesiadnym o łącznym czasie występów min. 3 godziny.2. Zapewnienia obsługi akustycznej zgodnej z riderem technicznym artysty.3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.4. Zapewnienia cateringu dla 100 osób, przy założeniu, że 1 porcja ma obejmować:1) krokiet z kapustą i grzybami – w ilości 100-150 g na osobę,2) barszcz – w ilości 250 ml na osobę,3) wodę mineralną – 250 ml na osobę,4) kawę rozpuszczalną – w ilości 250 ml na osobę,5) ciastko – w ilości 1 szt. na osobę,6) ciasteczka kruche świąteczne – w ilości 3 szt. na osobę,7) sztućce (łyżeczki, widelec, nóż, mieszadełka), tacki tekturowe o wymiarach min. 13 cm x 20 cm, jednorazowych kubków dostosowanych do ciepłych napojów, serwetki papierowe, cukru w opakowaniach jednorazowych, mleczka do kawy o gramaturze ok. 10 g w ilości dostosowanej do liczby uczestników wydarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Każde pokolenie ma swój czas… .Wydarzenie ITyp wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: jeden weekend (sobota i niedziela) w okresie od sierpnia 2021 r. do października 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który całkowicie zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacją.Miejsce: teren przy skrzyżowaniu ul. Podmiejska i św. Maksymiliana w Rybniku. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest :a) w pierwszym dniu wydarzenia:1. Zapewnienia występu z muzyką „na żywo” artysty o ugruntowanej pozycji artystycznej, znanego ze Śląskiej Listy Przebojów o łącznym czasie trwania min. 3 godziny (plus ewentualne bisy).2. Zapewnienia usługi didżejskiej o łącznym czasie występów min. 6 godziny (plus ewentualne bisy). 3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.4. Zapewnienia obsługi akustycznej wydarzenia zgodnej z riderem technicznym artystów występujących podczas wydarzenia.5. Zapewnienia ochrony osób i mienia przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia.6. Zapewnienia 4 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 12 m x 6 m wysokość szczytu 3,10 m z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm.b) w drugim dniu wydarzenia:1. Zapewnienia występu z muzyką „na żywo” artysty o ugruntowanej pozycji artystycznej, znanego ze Śląskiej Listy Przebojów o łącznym czasie trwania min. 1,5 godziny (plus ewentualne bisy). Wykonawca powinien zapewnić występ innego artysty niż w dniu poprzednim.2. Zapewnienia usługi didżejskiej o łącznym czasie występów min. 4 godziny (plus ewentualne bisy).3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.4. Zapewnienia obsługi akustycznej wydarzenia zgodnej z riderem technicznym artystów występujących podczas wydarzenia. 5. Zapewnienia ochrony osób i mienia, przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia 6. Zapewnienia 4 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 12 m x 6 m, wysokość szczytu 3,10 m z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm.Wydarzenie IITyp wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym.Termin wydarzenia: grudzień 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który całkowicie zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacją.Miejsce: kościół parafialny pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Rybnickiej Kuźni. W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu z muzyką „na żywo” orkiestry dętej o charakterze świątecznym, składającej się z 60 muzyków oraz 5 wokalistów.2. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.3. Zapewnienia obsługi akustycznej wydarzenia zgodnej z riderem technicznym artystów występujących podczas wydarzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 24796,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6. Dzielnica razem.Typ wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym.Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od 1 czerwca 2021 r. do 30 września 2021 r. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który całkowicie zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień, godzina) na miesiąc przed jego realizacją.Miejsce: teren zielony przy ul. Grunwaldzkiej w Rybniku.W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu z muzyką „na żywo” artysty o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, posiadającego w dorobku udział w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję.2. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu zespołu z muzyką „na żywo”.3. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.4. Zapewnienia atestowanej sceny z zadaszeniem oraz techniką sceniczną tj. oświetleniem i nagłośnieniem dostosowanym do riderów technicznych artystów wraz z transportem, montażem i demontażem.5. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 6 m x 10 m, które mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy (dla każdego urządzenia po jednym opiekunie).6. Organizacji 2-godzinnych zawodów sportowych dla dzieci przez 3 animatorów.7. Zapewnienia nagród rzeczowych dla dzieci uczestniczących w zawodach sportowych o łącznej wartości 1.150 zł (po 10 zł dla 100 osób oraz po 50 zł dla 3 osób).8. Zapewnienia ochrony osób i mienia, przez co najmniej 4 pracowników profesjonalnej ochrony przez cały okres wydarzenia.9. Zabezpieczenia 4 toalet przenośnych z umywalkami typu VIP, wyposażonych w papier toaletowy. Usługa ma obejmować transport, montaż i demontaż wraz z serwisem.10. Zapewnienia podestu do tańca wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 10 m x 10 m.11. Zapewnienia 4 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 12 m x 6 m, wysokość szczytu 3,10 m z oświetleniem (minimum 3 punkty świetlne) wraz z 60 kompletami ławostołów o wymiarach co najmniej 2,20 cm x 50 cm.12. Zapewnienia 2 szt. namiotów wraz z transportem, montażem i demontażem o wymiarach co najmniej 3 m x 3 m z oświetleniem (minimum 1 punkty świetlny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7. Razem wspominamy, świętujemy i odkrywamy nowe przestrzenie naszej dzielnicy.Wydarzenie ITyp wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od czerwca 2021 r. do września 2021 r. w godz. od 16.00 do 22.00. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień) na miesiąc przed jego realizacją.Miejsce: teren OSP przy ul. A. Szewczyka 28 w Rybniku.W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu zespołu z muzyka „na żywo” artysty o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, posiadającego w dorobku udziału w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję.2. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.3. Zapewnienia atestowanej sceny oraz techniki sceniczną tj. oświetleniem, nagłośnieniem dostosowanym do riderów technicznych wykonawców wraz z transportem, montażem i demontażem.4. Zapewnienia poczęstunku (2 daniowego) dla 100 osób, przy założeniu, że jedna wydawana porcja ma obejmować:1) rosół z wkładką ok. 350 ml/ porcja na osobę2) pieczeń wieprzowa ok. 150 g/porcja na osobę, 3) ziemniaki ok. 200 g/ porcja na osobę, 4) buraki ok. 180 g/ porcja na osobę, 5) sos ok. 50 ml/ porcja na osobę, 6) sok 250 ml/ porcja na osobę.5. Podania posiłków wraz z zapewnieniem obsługi kelnerskiej oraz oprawy i wyposażenia stołów (zastawa stołowa, obrusy, sztućce, serwetki) dostosowane do liczby uczestników wydarzenia.6. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 1 urządzenie dmuchane o wymiarach co najmniej 6 m x 6 m, które mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.7. Zapewnienia 100 szt. pamiątkowych statuetek o łącznej wartości 3.000 zł.Wydarzenie IITyp wydarzenia: impreza plenerowa o charakterze kulturalnym. Termin wydarzenia: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od sierpnia 2021 r. do października 2021 r. w godz. od 16.00 do 22.00. Brak wskazania jednoznacznego terminu wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji tego wydarzenia (miesiąc, dzień) na miesiąc przed jego realizacją.Miejsce: teren Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rybniku przy ul. Hotelowej 28 lub teren Ośrodka Przygotowań Sportowych „Olimpia” przy ul. Hotelowej 28a w Rybniku.W zakresie programu Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia 60-minutowego (plus ewentualne bisy) występu zespołu z muzyką „na żywo” artysty o ugruntowanej pozycji artystycznej, medialnej, posiadającego w dorobku udziału w produkcjach telewizyjnych lub transmitowanych przez telewizję.2. Zawarcia umów z realizatorami wydarzenia, opłacenia kosztów koncertów oraz rozliczenia wszystkich opłat wymaganych z tytułów opłat autorskich, w tym z tytułu tantiem autorskich (ZAiKS), zapewnienia noclegów, wyżywienia, zwrotów kosztów podróży i innych wymagań określonych artystów w ich riderach technicznych.3. Zapewnienia atestowanej sceny oraz techniki sceniczną tj. oświetleniem, nagłośnieniem dostosowanym do riderów technicznych wykonawców wraz z transportem, montażem i demontażem.4. Zapewnienia usługi konferansjerskiej podczas trwania całego wydarzenia.5. Zapewnienia usługi didżejskiej o łącznym czasie występu 3 godz.6. Zapewnienia nagród rzeczowych w postaci sprzętu AGD dla uczestników konkursu o łącznej wartości 3.000 zł, w tym 3 nagrody główne i 22 drobne.7. Zorganizowania funkcjonującej przez 4 godziny strefy dla dzieci, obejmującej 2 urządzenia dmuchane o wymiarach co najmniej 5 m x 5 m, które mają mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. Korzystanie z urządzeń ma być bezpłatne. Wykonawca ma zapewnić opiekuna strefy.8. Organizacji 2-godzinnych animacji i konkursów dla dzieci przez 2 animatorów.9. Zaprojektowania i wydrukowania 3 szt. banerów o wielkości 200 cm x 100 cm oraz 50 szt. kolorowych plakatów w formacie A3 na papierze kredowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13899,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMT s.c. Justyna Sobel, Adam Michalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472252255

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CORAL Tomasz Ciba: Zadanie 1. Wydarzenie I pkt. 1, 2 Zadanie 1. Wydarzenie II pkt. 3


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13899,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17500,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19300,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18440,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMT s.c. Justyna Sobel, Adam Michalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472252255

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CORAL Tomasz Ciba: Zadanie 2, Wydarzenie I, pkt. a-1, b-1, Zadanie 2, Wydarzenie II, pkt.1


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18440,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22650,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21955,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMT s.c. Justyna Sobel, Adam Michalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472252255

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CORAL Tomasz Ciba: Zadanie 3, pkt. 1, 3, FIREMED Mateusz Kaczmarek: Zadanie 3, pkt 5


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21955,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34990,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33640,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMT s.c. Justyna Sobel, Adam Michalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472252255

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CORAL Tomasz Ciba: Zadanie 4, Wydarzenie I, pkt. 1,2,6, Zadanie 4, Wydarzenie II, pkt. 1,2,3, FIREMED Mateusz Kaczmarek: Zadanie 4, Wydarzenie I, pkt. 10, Studio Reklamy EFEKT S.C. Marcin Władarz, Krzysztof Hibner: Zadanie 4, Wydarzenie I, pkt. 14


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33640,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28500,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMT s.c. Justyna Sobel, Adam Michalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472252255

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CORAL Tomasz Ciba: Zadanie 5, Wydarzenie I, pkt. a-1,2,3,4, Zadanie 5, Wydarzenie I, pkt b- 1,2,3,4, Zadanie 5, Wydarzenie II, pkt. 1,2,3, Agencja Ochrony Osób i Mienia G.A.M Grzegorz Mikułka: Zadanie 5, Wydarzenie I, pkt. a-5, Zadanie 5, Wydarzenie I, pkt. b-5


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43665,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMT s.c. Justyna Sobel, Adam Michalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472252255

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CORAL Tomasz Ciba: Zadanie 6, pkt. 1,2,3, Agencja Ochrony Osób i Mienia G.A.M Grzegorz Mikułka: Zadanie 6, pkt. 8


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43665,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMT s.c. Justyna Sobel, Adam Michalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472252255

7.3.3) Ulica: Rynek 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe CORAL Tomasz Ciba: Zadanie 7, wydarzenie I, pkt. 1,2, Zadanie 7, wydarzenie II, pkt. 1,2,4,5, Studio Reklamy EFEKT S.C. Marcin Władarz, Krzysztof Hibner


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie 1: wydarzenie I: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od września 2021 r. do listopada 2021 r. wydarzenie II: grudzień 2021 r. Zadanie 2: wydarzenie I: jeden weekend (sobota i niedziela) w okresie od czerwca 2021 r. do września 2021 r. wydarzenie II: grudzień 2021 r. Zadanie 3: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od maja 2021 r. do września 2021 r. Zadanie 4:wydarzenie I: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) wokresie od czerwca 2021 r. do września 2021 r. wydarzenie II: grudzień 2021 r. Zadanie 5: wydarzenie I: jeden weekend (sobota i niedziela) w okresie od sierpnia 2021 r. do października 2021 r. wydarzenie II: grudzień 2021 r. Zadanie 6: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od 1 czerwca 2021 r. do 30 września 2021 r. Zadanie 7: wydarzenie I: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od czerwca 2021 r. do września 2021 r. w godz. od16.00 do 22.00. wydarzenie II: jeden dzień weekendu (sobota lub niedziela) w okresie od sierpnia 2021 r. do października 2021 r. w godz. od 16.00 do 22.00. Brak wskazania jednoznacznego terminu realizacji powyższych zadań wynika z obecnej sytuacji wprowadzenia stanu epidemii, który zakazuje zgromadzeń. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie realizacji wydarzeń na miesiąc przed ich realizacją.W postępowaniu złożono, oprócz wskazanych w ogłoszeniu ofert, ofertę, która została przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami - brak możliwości odszyfrowania i odczytania treści oferty.
2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.