Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259003/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I: Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn,Część II: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43
1.5.2.) Miejscowość: Wodynie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 631 26 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowa.wodynie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl;www.wodynie.bipgmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I: Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn,Część II: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af3db2f-3e1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004180/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 CzęśćI:Przebudowa dróg w miejscowościach Szostek i Seroczyn;CzęśćII Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212W
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259003/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3126806,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I: Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 361215W w m. SzostekPrzedmiotem inwestycji jest przebudowę drogi gminnej w miejscowości Szostek w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku o długości 1181 m.
Droga obecnie ma nawierzchnię betonową o szerokości 4,0 m i stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej.
Ułożenie nowej nawierzchni podniesie komfort korzystania z drogi oraz zapobiegnie degradacji istniejących nawierzchni.
ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE.
Klasa drogi – D (dojazdowa).
Prędkość projektowa – 30 km/h.
Szerokość jezdni – 3,5 m.
Elementy przewidziane do wykonania:
• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi na poszerzeniach
• podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 30 cm
• warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/16 mm gr. minimalna 5 cm
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego.
OBSZAR ODDZIAŁYWANIA OBIEKTU.
Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 539295,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Krótkiej w m. SeroczynPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku o długości 143 m.
Szerokość jezdni – 3,0 m.
Elementy przewidziane do wykonania:
• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• modernizacja sieci wodociągowej
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego
Klasa drogi – D (dojazdowa).
Prędkość projektowa – 30 km/h.
Szerokość jezdni – 3,0 m
Sieć wodociągową projektuje się z rur Ø160 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Rury PE RC, dwuwarstwowe mogą być instalowane bez podsypki
i obsypki piaskowej, muszą posiadać atesty. Projektuje się rury o zwiększonej odporności na powolna propagacje pęknięć.
Połączenie przyłącza z istniejącą instalacją wodociągową projektuje się z rur Ø40 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania. Połączenie przyłącza z istniejącym przyłączem w nieruchomości prywatnej projektuje przy pomocy kształtek PE/stal 40/32.
Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
• nie powoduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenów przyległych,
• w żaden sposób nie ogranicza możliwości zmian w zagospodarowaniu sąsiednich nieruchomości, • nie powoduje zwiększenia emisji szkodliwych czynników (hałas, wibracje, pył), a wręcz zmniejsza ich natężenie,
• nie narusza istniejących stosunków wodnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 195620,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej- ulicy Szkolnej w SeroczyniePrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku
o długości 301 m.
Szerokość jezdni – 5,0 m.
Elementy przewidziane do wykonania:
• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• obramowanie jezdni obrzeżem 8x30 cm na lawie z betonu C12/15
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• pobocze obustronne o szerokości 0,75 m z kruszywa niezwiązanego 15 cm
• modernizacja sieci wodociągowej
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego
• Prędkość projektowa – 30 km/h.
Sieć wodociągową projektuje się z rur Ø160 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Rury PE RC, dwuwarstwowe mogą być instalowane bez podsypki i obsypki piaskowej, muszą posiadać atesty. Projektuje się rury o zwiększonej odporności na powolna propagacje pęknięć.
Połączenie przyłącza z istniejącą instalacją wodociągową projektuje się z rur Ø40 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania. Połączenie przyłącza z istniejącym przyłączem w nieruchomości prywatnej projektuje przy pomocy kształtek PE/stal 40/32.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 387464,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie IV: Przebudowa drogi gminnej –ulicy Ogrodowej w m. SeroczynPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku o długości 200 m.
Droga obecnie ma nawierzchnię gruntowo-żwirową o szerokości 5,0 m. Ułożenie nowej nawierzchni podniesie komfort korzystania z drogi oraz zapobiegnie degradacji istniejących nawierzchni. Działki ewidencyjne, na których położona jest droga: 330/5, 353 z obrębu Seroczyn.
Klasa drogi – D.
• Prędkość projektowa – 30 km/h.
• Szerokość jezdni – 5,0 m.
• Szerokość poboczy – 0,75 m.
Elementy przewidziane do wykonania:
• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm
• zjazdy z kruszywa łamanego gr. 15 cm
• Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego
Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
• nie powoduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenów przyległych,
• w żaden sposób nie ogranicza możliwości zmian w zagospodarowaniu sąsiednich nieruchomości,
• nie powoduje zwiększenia emisji szkodliwych czynników (hałas, wibracje, pył), a wręcz zmniejsza ich natężenie,
• nie narusza istniejących stosunków wodnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 228370,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie V: Przebudowa drogi gminnej – ulicy Kwiatowej w m. SeroczynPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Seroczyn
w granicach Gminy Wodynie. Opracowanie obejmuje wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na odcinku o długości 164 m.
Droga obecnie ma nawierzchnię gruntowo-żwirową o szerokości 3,0 m i stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej. Ułożenie nowej nawierzchni podniesie komfort korzystania z drogi oraz zapobiegnie degradacji istniejących nawierzchni. Działki ewidencyjne, na których położona jest droga: 377 z obrębu Seroczyn.
Klasa drogi – D (dojazdowa).
Prędkość projektowa – 30 km/h.
Szerokość jezdni – 3,0 m.
Elementy przewidziane do wykonania:
• koryto pod warstwy konstrukcyjne drogi
• stabilizacja gruntu rodzimego cementem gr. 15 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm
• kostka betonowa gr. 8 cm
• modernizacja sieci wodociągowej
• Odprowadzenie wód opadowych do ulicy Leśnej zgodnie z naturalnym spadkiem terenu.
Obszar oddziaływania drogi zamyka się w granicach działki, ponieważ zamierzone przedsięwzięcie:
• nie narusza istniejących stosunków własnościowych,
• nie powoduje zmian w istniejącym zagospodarowaniu terenów przyległych,
• w żaden sposób nie ogranicza możliwości zmian w zagospodarowaniu sąsiednich nieruchomości,
• nie powoduje zwiększenia emisji szkodliwych czynników (hałas, wibracje, pył), a wręcz zmniejsza ich natężenie,
• nie narusza istniejących stosunków wodnych.
Sieć wodociągową projektuje się z rur Ø160 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania doczołowego. Rury PE RC, dwuwarstwowe mogą być instalowane bez podsypki
i obsypki piaskowej, muszą posiadać atesty. Projektuje się rury o zwiększonej odporności na powolna propagacje pęknięć.
Połączenie przyłącza z istniejącą instalacją wodociągową projektuje się z rur Ø40 mm PE 100 RC (SDR-17) PN-10 łączonych metodą zgrzewania. Połączenie przyłącza z istniejącym przyłączem w nieruchomości prywatnej projektuje przy pomocy kształtek PE/stal 40/32.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 150046,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Zadanie VI Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na 4 przejściach dla pieszych w Woli Wodyńskiej na drogach nr 361210W, 361219W, 361212WPrzedmiotem inwestycji obejmuje rozwiązania branży drogowej razem z kanałem technologicznym, branży sanitarnej i elektrycznej.
W ramach projektowanej inwestycji zaprojektowano:
• jezdnia dróg gminnych – szer. 5,5 m,
• skrzyżowanie drogi gminnej nr 361210W z drogami gminnymi nr 361212W oraz drogą nr 361219W i jako skrzyżowania zwykłe - promienie wyokrąglające – 6,0 m i 7,0 m,
• zjazdy o parametrach: - szerokość od 3,5 m do 5,5 m,
- zjazd indywidualny w skosach o wymiarach 1,5 m:1,5 m
• pobocza szer. 0,75 m,
• kanał deszczowy Ø 200 mm, Ø 250 mm, Ø 315 mm,
• studnie rewizyjne betonowe Ø 1000 mm,
• studnie osadnikowe Ø 425 mm z wpustami deszczowymi żeliwnymi,
• drenaż Ø 160 mm,
• studnie drenarskie Ø 315 mm,
• hydrant nadziemny Ø 80 mm,
• kanał technologiczny KTp,
• studnie kanału technologicznego SKO-2,
Projektowane parametry:
• kategoria ruchu KR1,
• klasa techniczna D dla dróg nr 361210W i 361212W
• klasa techniczna L dla drogi nr 361219W
• prędkość projektowa 30 km/h.
Elementy trasy:
Droga nr 361210W (wlot W) oraz droga nr 361212W (wlot E). Wspólna oś o długość trasy
WE - 232,78 m.
Droga nr 361219W (wlot N) długość trasy N -110 m.
Droga nr 361210W (wlot S) długość trasy S - 111,73m.
Powierzchnie i ilości poszczególnych części zagospodarowania terenu obliczone w granicach
opracowania w zakresie branży drogowej, sanitarnej i telekomunikacji wynoszą:
Branża drogowa:
• jezdnia bitumiczna – 2 392 m2
• ścieki z betonowej kostki brukowej – 103 m2
• zjazdy– 312 m2
• chodniki – 941 m2
• zieleń – 469 m2
• pobocze – 394 m2
• przepust skrzynkowy 2 x1 000 x1 000 m – 10 m
Branża sanitarna:
• kanał deszczowy Ø 315 – 227 m
• kanał deszczowy Ø 250 – 76 m
• kanał deszczowy Ø 200 – 75 m
• studnie bet. Ø 1000 – 15 szt.
• studnie osadnikowe Ø 425 – 20 szt.
• wpusty deszczowe uliczne – 19 szt.
• wpust deszczowy krawężnikowo-jezdniowy – 1 szt.
• wodociąg – 2 m
• hydrant nadziemny Ø 80 – 1 szt.
• rura drenarska Ø 160 – 55 m
• studzienka drenarska Ø 315 – 3 szt.
Kanał technologiczny:
• studnie kablowe SKO2 – 8 szt.
• kanał technologiczny – 440 m
Branża elektryczna:
• słupy oświetleniowe – 8 szt.
• kabel YAKXS 4x16mm2 – 95/140 m
• oprawy oświetleniowe – 8 szt.
• układ sterowania – 1 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1626009,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476914,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731653,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476914,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRD0M MIKST Sp Zoo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8240002592
7.3.3) Ulica: Gdanska 69A
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MIKST" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "MIKST" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476914,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15513264 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339667,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155132,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martinex Firma Ogólno-Budowlana Marcin Soczewka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108
7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Soczewka Marcin MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
Soczewka Marcin MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155132,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345768,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530529,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345768,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martinex Firma Ogolno-Budowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108
7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Soczewka Marcin MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
Soczewka Marcin MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345768,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205784,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281014,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205784,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORUND Maciej Maliszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212640576
7.3.3) Ulica: Spokojna 16
7.3.4) Miejscowość: Podnieśno
7.3.5) Kod pocztowy: 08-125
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205784,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138965,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250875,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138965,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARTINEX Firma Ogolno-Budowlana Marcin Soczewka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108
7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42
7.3.5) Kod pocztowy: 21-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Soczewka Marcin MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
Soczewka Marcin MARTINEX Firma Ogólno-Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138965,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2140316,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2353174,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2140316,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRI INZYNIERI S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250003831
7.3.3) Ulica: Łapiguz 102
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "INŻYNIERIA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "INŻYNIERIA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2140316,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI WODYNIE
więcej: przetargi WODYNIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Remont drogi wewnętrznej przy ul. Antoniny 18/20
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błogosławie w gminie Zakroczym
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Szczawin Kościelny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.