Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paczek dla mieszkańców i klientów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=545707701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paczek dla mieszkańców i klientów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a3ff65-6740-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049105/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Dostawa paczek dla mieszkańców i klientów MCUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-43/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23654,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami: CPV: 15812000-3 Wyroby ciastkarskie; 15842200-4 Produkty z czekolady; 15861000-1 Kawa; 15842100-3 Czekolada; 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2, stanowi integralną część SWZ.
4. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego przedmiot zamówienia tj. paczki w opakowaniu zbiorczym: każda paczka w opakowaniu z motywem Świąt Bożego Narodzenia (łącznie 915 paczek, każda z paczek zawiera po 1 produkcie z każdej pozycji Kalkulacji cenowej). Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszt opakowań z motywem Bożonarodzeniowym w wartości oferty.
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym staraniem, na własny koszt i we własnym zakresie bezpośrednio do miejsca/ pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy paczki do następujących punktów:
1) Dzienne Domy Pomocy przy ul. Kościuszki 67 – 121 paczek;
2) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 – 155 paczek;
3) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 – 236 paczek;
4) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66-68 – 159 paczek;
5) Dom Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 – 94 paczki;
6) Dzienny Dom Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 – 60 paczek;
7) Dzienny Dom Pomocy przy ul. Skoczylasa 8 – 30 paczek;
8) Dzienny Dom Pomocy nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 – 60 paczek.
6. Wykonawca przy udziale co najmniej dwóch przedstawicieli Wykonawcy zapewni szybkie i sprawne rozładowanie i wniesienie paczek do miejsca/ pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w sposób niezakłócający prawidłowej pracy Domów Pomocy Społecznej (DPS) i Dziennych Domów Pomocy (DDP).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842200-4 - Produkty z czekolady
15861000-1 - Kawa
15842100-3 - Czekolada
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22911,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25006,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22911,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-141-72-46
7.3.3) Ulica: ŁASZCZYN 25A
7.3.4) Miejscowość: RAWICZ
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22911,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy oraz artykułów spożywczych wykonywane do 30.11.2025 r.
- Sukcesywne dostawy kawy i produktów wspomagających sprzedaż (część I) oraz herbaty (część II) do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku z podziałem na osiem części
- Dostawa artykułów pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o
więcej: Wyroby ciastkarskie i ciasta »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.