Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024475/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058195 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2021r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8a69d83-907f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007375/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Roboty porządkowe na sieci dróg wojewódzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024475/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WM/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 913606,58 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 146784,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 87547,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 75960,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 77508,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 154484,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 149072,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 79193,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót porządkowych i utrzymaniowych na obiektach mostowych 1. Oczyszczenie kratek ściekowych, wpustów ściekowych i rur odpływowych na i przed obiektem, oczyszczenie dylatacji2. Oczyszczenie ław podłożyskowych, łożysk stałych i ruchomych (konserwacja poprzez oczyszczenie - wydmuchanie sprężonym powietrzem),3. Oczyszczenie powierzchni stożków, schodów i umocnień wokół tych elementów – (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru.4. Oczyszczenie terenu pod mostem oraz terenu o powierzchni długości 10 m powyżej i poniżej mostu i szerokości mostu (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW).5. Oczyszczenie i utrzymanie w stałej drożności urządzeń odwadniających, (jeżeli rodzaj tych prac występuje w danym RDW) w zakresie ustalonym z Inspektorem Nadzoru Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ stanowiący Załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 149571,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130487,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140754,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130487,52
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRIS Krzysztof Bujar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921817863
7.3.3) Ulica: Cieszacin Wielki 190,
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA "KRIS" BUJAR KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA "KRIS" BUJAR KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130487,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86924,76
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96465,76
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86924,76
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budownictwa i Usług Melioracji Wodnych „WODNIK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851750796
7.3.3) Ulica: Bączal Górny 2
7.3.4) Miejscowość: Skołyszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 38-242
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86924,76
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56021,81
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77961,09
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56021,81
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921177470
7.3.3) Ulica: Ul. Starosanowa 6
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56021,81
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-19Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108514,53
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108514,53
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108514,53
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921177470
7.3.3) Ulica: Ul. Starosanowa 6
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108514,53
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152959,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152959,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152959,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921177470
7.3.3) Ulica: Ul. Starosanowa 6
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
CUŻYTEK ANDRZEJ - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152959,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-19Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138720,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158284,13
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138720,75
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budownictwa i Usług Melioracji Wodnych „WODNIK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851750796
7.3.3) Ulica: Bączal Górny 2
7.3.4) Miejscowość: Skołyszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 38-242
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138720,75
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-19Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77770,42
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89249,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77770,42
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROPOL Kazimierz Bałata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671201853
7.3.3) Ulica: Stale ul Na Stawie 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77770,42
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-19Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148287,46
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148287,46
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148287,46
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.PRZYJAZNY DUCH KASPER ADAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941004910
7.3.3) Ulica: GORZYCE 277
7.3.4) Miejscowość: TRYŃCZA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "Przyjazny Duch " Adam Kasper
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148287,46
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-192021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa budynku H w zakresie dostosowania do warunków ochrony P.Poż.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wieszaków na ubrania wierzchnie do sal dydaktycznych
- Koszenie trawy przy elementach infrastruktury technicznej Strefy S1-3.
- Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przy ul. Daszyńskiego 6
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna od km 36+173,74 do km 36+456,95 wraz z zabezpieczeniem osuwiska od km 36+200 do km 36+434 w m. Cisna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
- Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2025-2026
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.