Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101949/01 - Wynik z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Mechaniczne profilowanie równiarką samojezdną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanml.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne profilowanie równiarką samojezdną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e47cc634-8e90-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009483/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Mechaniczne profilowanie równiarką samojezdną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.gminanml.pl https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.gminanml.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RD.271.5.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest profilowanie równiarką samojezdną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2022.
Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem na miejsce wykonywania zadania oraz powrotów do bazy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- profilowanie równiarką i wałowanie dróg,
- wyrównanie drogi gwarantujących nawierzchnię bez kolein i innych większych nierówności.
Poszczególne odcinki dróg przeznaczone do prowadzenia napraw będą każdorazowo wskazywane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie wyceniał poszczególne usługi zgodnie z przepracowanymi godzinami.
Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualne badania stanu technicznego pojazdów oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW.
Wykonawca zobowiązany jest wycenić odrębnie naprawy równania i wałowania wykonywane w następujących obrębach:
1) Gwiździny, Pacółtowo, Tylice, Mszanowo, Kaczek.
2) Łąki Bratiańskie, Nawra, Skarlin, Lekarty, Jamielnik, Bagno, Gryźliny, Radomno, Pustki, Chrośle, Nowy Dwór Bratiański.
Wynagrodzenie za wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z opisem i na warunkach określonych w SWZ i projekcie umowy rozliczenie będzie na podstawie ceny ryczałtowej za jedną godzinę pracy.
Zamawiający zastrzega że roboty w zakresie równania i wałowania będą wykonywane przy sprzyjających warunkach atmosferycznych oraz odpowiedniej wilgotności nawierzchni drogowych.
Wykonawca robót budowlanych polegających na równaniu dróg gminnych zobowiązany jest do zerwania wierzchniej warstwy nawierzchni na taką głębokość aby wzruszony materiał wystarczył do zasypania nierówności w nawierzchni jezdni oraz wyprofilowanie nawierzchni w celu uzyskania profilu poprzecznego o spadku na poziomie od 4-6 % obustronnie w zależności od szerokości drogi w celu odprowadzenia wód opadowych z jezdni, a na łukach i odcinkach gdzie odprowadzenie wód opadowych nie może być zastosowane, spadek jednostronny w kierunku umożliwiającym odwodnienie drogi.
Wykonawca robót powinien przewidzieć ilość przejazdów równiarki w celu uzyskania jednolitej nawierzchni bez pozostałości po ubytkach w nawierzchni oraz bez nierówności tzw. tarki.
Każdorazowe zlecenie wykonania równania i wałowania drogi nastąpi telefonicznie przez Zamawiającego składanych w następujący sposób: na piśmie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie na adres wskazany przez Wykonawcę ze wskazaniem rodzaju czynności ich zakresu oraz miejsca.
Zamawiający i Wykonawca przed przystąpieniem do robót drogowych dokonają wizji lokalnej w terenie.
Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia robót drogowych w ciągu nie dłuższym niż 14 dni roboczych po dokonaniu wizji lokalnej w terenie i ustaleniu harmonogramu robót.
Rozliczenia za wykonane roboty drogowe będą dokonywane w oparciu o karty pracy pojazdu.
Faktury wystawiane będą na ostatni dzień każdego miesiąca objętego umową, na podstawie kart pracy pojazdu potwierdzonych przez osobę kierującą pracami równania i wałowania dróg.
Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania w wymaganych przepisami sytuacjach dokonać oznakowania robót drogowych związanych z ich równaniem i profilowaniem.
Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu, wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót drogowych będą kierowane do Wykonawcy w celu naprawienia wyrządzonych szkód.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót związanych z naprawą dróg. Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji poszczególnych zleceń
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest profilowanie równiarką samojezdną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2022.
Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem na miejsce wykonywania zadania oraz powrotów do bazy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- profilowanie równiarką i wałowanie dróg,
- wyrównanie drogi gwarantujących nawierzchnię bez kolein i innych większych nierówności.
Poszczególne odcinki dróg przeznaczone do prowadzenia napraw będą każdorazowo wskazywane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie wyceniał poszczególne usługi zgodnie z przepracowanymi godzinami.
Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualne badania stanu technicznego pojazdów oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW.
Wykonawca zobowiązany jest wycenić odrębnie naprawy równania i wałowania wykonywane w następujących obrębach:
1) Gwiździny, Pacółtowo, Tylice, Mszanowo, Kaczek.
2) Łąki Bratiańskie, Nawra, Skarlin, Lekarty, Jamielnik, Bagno, Gryźliny, Radomno, Pustki, Chrośle, Nowy Dwór Bratiański.
Wynagrodzenie za wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z opisem i na warunkach określonych w SWZ i projekcie umowy rozliczenie będzie na podstawie ceny ryczałtowej za jedną godzinę pracy.
Zamawiający zastrzega że roboty w zakresie równania i wałowania będą wykonywane przy sprzyjających warunkach atmosferycznych oraz odpowiedniej wilgotności nawierzchni drogowych.
Wykonawca robót budowlanych polegających na równaniu dróg gminnych zobowiązany jest do zerwania wierzchniej warstwy nawierzchni na taką głębokość aby wzruszony materiał wystarczył do zasypania nierówności w nawierzchni jezdni oraz wyprofilowanie nawierzchni w celu uzyskania profilu poprzecznego o spadku na poziomie od 4-6 % obustronnie w zależności od szerokości drogi w celu odprowadzenia wód opadowych z jezdni, a na łukach i odcinkach gdzie odprowadzenie wód opadowych nie może być zastosowane, spadek jednostronny w kierunku umożliwiającym odwodnienie drogi.
Wykonawca robót powinien przewidzieć ilość przejazdów równiarki w celu uzyskania jednolitej nawierzchni bez pozostałości po ubytkach w nawierzchni oraz bez nierówności tzw. tarki.
Każdorazowe zlecenie wykonania równania i wałowania drogi nastąpi telefonicznie przez Zamawiającego składanych w następujący sposób: na piśmie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie na adres wskazany przez Wykonawcę ze wskazaniem rodzaju czynności ich zakresu oraz miejsca.
Zamawiający i Wykonawca przed przystąpieniem do robót drogowych dokonają wizji lokalnej w terenie.
Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia robót drogowych w ciągu nie dłuższym niż 14 dni roboczych po dokonaniu wizji lokalnej w terenie i ustaleniu harmonogramu robót.
Rozliczenia za wykonane roboty drogowe będą dokonywane w oparciu o karty pracy pojazdu.
Faktury wystawiane będą na ostatni dzień każdego miesiąca objętego umową, na podstawie kart pracy pojazdu potwierdzonych przez osobę kierującą pracami równania i wałowania dróg.
Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania w wymaganych przepisami sytuacjach dokonać oznakowania robót drogowych związanych z ich równaniem i profilowaniem.
Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu, wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót drogowych będą kierowane do Wykonawcy w celu naprawienia wyrządzonych szkód.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót związanych z naprawą dróg. Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji poszczególnych zleceń
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował sprzętem (równiarką samojezdną oraz walcem drogowym wibracyjnym) zgodnie z SST (załącznik do SWZ).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.epuap.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-01 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-31
INNE PRZETARGI MSZANOWO
więcej: przetargi MSZANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Skała i Cianowice oraz budowa drogi w m. Szczodrkowice, Gmina Skała
- Remont odcinka drogi Bonarówka
- "Modernizacja odcinka ul. Żeromskiego pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Asnyka a ulicą Ślączka" w Krośnie
- Remont DW nr 694 od km 0+200 do km 2+690 na odcinku Przyjmy - Poręba-Kocęby na terenie gminy Brańszczyk, p. wyszkowski, woj. maz. oraz od km 17+710 do km 19+584 w m. Brok, p. Ostrowski, woj. maz.
- Wykonanie remontów brukarskich na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Nowy Targ w 2024r.
- Budowa i rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Dębowiec
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.