Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250409/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00266318/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego dla boiska sportowego w m. Drągowina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683290962
1.5.8.) Numer faksu: 683290962
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: now.bobrz.um@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego dla boiska sportowego w m. Drągowina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa048e6-3800-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003598/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa szatni na boisku w m. Drągowina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250409/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.7a.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182304,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyszczególnionych w przedmiarze w dziale 1 oraz 2.Zakres robót obejmuje:
• Budowę stóp fundamentowych prostokątnych żelbetowych pod montaż kontenerów.
Ustalono rzędną posadowienia stóp fundamentowych na poziomie -1,10 (0,80m poniżej poziomu
istniejącego terenu – poziom podbetonu) . Wszystkie fundamenty należy posadowić na chudym
betonie C8/10 gr. Do 10cm, w celu zabezpieczenia prętów zbrojeniowych przed
zanieczyszczeniem ziemią oraz niedopuszczenia do mieszania się z nią betonu
konstrukcyjnego. Poziom posadowienia fundamentów podany jest na przekroju. Wszystkie stopy
fundamentowe należy wykonywać z betonu C20/25.
• Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej.
• Montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0.6 m; kat.gruntu III - bednarka FeZn
30x4. Uziomy ze stali profilowanej miedziowane o długości 3 m w gruncie kat. I-II
• Montaż złączy pomiarowych
• Podłączenie instalacji wodnej kontenera do sieci wodociągowej.
Przebudowa i podłączenie wodociągowe z rur ciśnieniowych PE na długości około 36 metrów -
średnica zewnętrzna rurociągu 32 mm SDR11.
• Podłączenie instalacji kontenera do szamba.
Długość przyłącza około 22,5 metra w tym: przykanaliki z rur PCV SN4 o śr. 160 mm,
włączenie studzienki kanalizacyjnej systemowej o śr 315 mm - zamknięcie rurą
teleskopową.
• Rozbudowa szafki z podlicznikiem wraz z przyłączeniem kontenera
• Zagęszczenie i rozplantowanie gruntu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 28924,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyszczególnionych w przedmiarze w dziale 3.Zakres robót obejmuje:
• Wykonanie szatni kontenerowych z pełnym wyposażeniem wewnętrznym.
• Dostawa kontenerów wraz ustawieniem i uruchomieniem oraz instrukcją.
Jako zaplecze boiska projektuje się parterowy budynek szatni i toalet dla piłkarzy oraz sędziego
wraz z salą spotkań. W budynku zlokalizowane będą szatnie oddzielne dla każdej z drużyn
piłkarskich wraz z pełnym zapleczem sanitarnym, w skład którego wchodzić będą
pomieszczenia z prysznicami oraz toalety z miskami ustępowymi i umywalkami. Przy kompleksie
szatni dla piłkarzy przewidziano również pomieszczenia dla trenerów. Oddzielne pomieszczenie
przewidziane jest także dla sędziego, które wykorzystywane będzie również jako pomieszczenie
biurowe. Zaprojektowano szatnie o wysokości max 3,0 m p.p.t, o konstrukcji stalowej z dachem
jednospadowym o spadku max3% pokrytym blacha trapezową o wymiarach 6,5x12,9m,
powierzchnia użytkowa, zaprojektowana na bazie prostokąta o bokach w stosunku 1:2 na bazie
6 typowych kontenerów.
Program użytkowy:
1) Pomieszczenie trenera/magazyn podręczny – pow. 5,5m²
2) Pomieszczenie sędziego/biuro zawodów - pow. 3,7m²
3) Pomieszczenie WC sędziego - pow. 1,9 m²
4) Szatnia I - pow. 24,7m²
5) Zespól pomieszczeń I - umywalnia i wc - pow. 6,6m²
6) Szatnia II - pow. 20,2m²
7) Zespól pomieszczeń II - umywalnia i wc - pow. 6,6m²
8) Pomieszczenie WC - pow. 3,4m²
Razem 72,6m²
pow. użytkowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212230-7 - Instalowanie szatni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 153379,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146370 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielona Góra DEVELOPMENT Walczak&Pacyna sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730987638
7.3.3) Ulica: Jarogniewice 5a
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-385
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIELONA GÓRA DEVELOPMENT , WALCZAK & PACYNA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZIELONA GÓRA DEVELOPMENT , WALCZAK & PACYNA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390525 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielona Góra DEVELOPMENT Walczak&Pacyna sp..j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730987638
7.3.3) Ulica: Jarogniewice 5a
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-385
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIELONA GÓRA DEVELOPMENT , WALCZAK & PACYNA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZIELONA GÓRA DEVELOPMENT , WALCZAK & PACYNA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.