eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa WieśZakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058272 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Nowa wieś

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Nowa Wieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szamotulska 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 2540 025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsnw@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowawies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.dpsnw.powiat-szamotuly.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5df84e3-96b7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000613/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027841/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS/05/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136585,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup fabrycznie nowego, 9-osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osóbniepełnosprawnych, z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim.Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ.Przedmiot zamówieniaobejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.Odpoczątku 2020 roku wszystkie auta sprzedawane w Europie obowiązuje norma emisji spalinEuro 6d-Temp. Stąd Zamawiający wymaga zaoferowania pojazdu spełniającego ww. normęemisji spalin.Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 30 dni od daty wydaniaZamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe Wykonawcywskazane w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez zamawiającegoprotokół odbioru (bez uwag).Po wystawieniu i dostarczeniu do DPS faktury, DPS zapłaci swojączęść. Następnie DPS fakturę wykonawcy przekaże do PCPR Szamotuły, który w imieniuPowiatu Szamotulskiego posiada na wydzielonym koncie bankowym środki przekazane przezPFRON na podstawie umowy nr WRR/000388/15/D na zakup samochodu w ramach ,,Programu wyrównywania Różnic między regionami III", który dokona płatności pozostałejczęści.Zamawiający zamierza przeznaczyć na zakup samochodu kwotę do 168.000,00 zł, z tegoPFRON dofinansuje zakup samochodu w wysokości 82.200,00 zł, środki Powiatu to 85.800,00zł.2) GwarancjaMinimalne warunki gwarancji:a) 2 lata - bez limitu kilometrów - na wszystkiezespoły i podzespoły samochodu - bez wyłączeń - obejmującej prawidłowe funkcjonowaniesamochodu, wady materiałowe i fabryczne,b) 3 lata na powłokę lakierniczą,c) 12 lat naperforację elementów nadwozia.3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34110000-1 Samochodyosobowe34115200-8 Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 34114300-2 Pojazdyopieki socjalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165470

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zimny Auto sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292616199

7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 142/146

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-311

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.