eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków-OsadaPrzygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Gorzkowie w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Gorzkowie w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Gorzków-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-315

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846838156

1.5.8.) Numer faksu: 846838111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1b909f4-8eb6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Gorzkowie w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b909f4-8eb6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061744/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Gorzkowie w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023.CP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435762,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostawy gotowych posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym uczęszczającym do Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Gorzkowie w 2024 roku.
Szacunkowa wielkość zamówienia:
• Oddziały przedszkolne:
98 dzieci x 22 dni x 11 miesięcy (szacunkowa ilość dni z uwzględnieniem przerw)
• Szkoła Podstawowa:
70 uczniów x 20 dni x 10 miesięcy (szacunkowa ilość dni z uwzględnieniem przerw)
Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem wynosi około 168. Podana liczba dożywianych dzieci w trakcie roku może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia.
1. Ogólne informacje dotyczące realizacji zadania:
1) Miejsce realizacji zamówienia - posiłki będą dostarczane do Szkoły Podstawowej im . Jana III Sobieskiego w Gorzkowie w ilości do 98 porcji trzech posiłków (śniadanie, jednodaniowy obiad, podwieczorek) dziennie dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz do 70 porcji posiłków (jednodaniowy obiad) dla dzieci w wieku szkolnym.
2) Liczba posiłków, będzie weryfikowana w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a wszelkie aktualizacje będą przekazywane Wykonawcy w formie dziennego zapotrzebowania do godziny 9:00 w dniu wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w ilości zgodnej z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia liczby posiłków, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
3) Faktyczna liczba posiłków może być mniejsza od określonej w SWZ jednak nie mniej niż 30 % w stosunku do zamówienia podstawowego (tj służącego kalkulacji ceny oferty) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325763,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412976,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391026,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „Agronomówka”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381390649

7.3.4) Miejscowość: Rudnik

7.3.5) Kod pocztowy: 22-330

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391026,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.