Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00337939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyz przyrodniczych na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy o przedmiotach ochrony obszarów Natura 2000 Aleje Pojezierza Iławskiego PLH280051, Ostoja Napiwodzko-Ramucka ... – 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280344449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 60
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 537 21 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/rok-20321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ekspertyz przyrodniczych na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy o przedmiotach ochrony obszarów Natura 2000 Aleje Pojezierza Iławskiego PLH280051, Ostoja Napiwodzko-Ramucka ... – 5 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bf3e3b6-6262-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010822/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie ekspertyz (Inwentaryzacja) na potrzeby uzupełnieniu stanu wiedzy o przedmiotach ochrony obszarów Natura 2000 na potrzeby projektu POIS.02.04.00-00-0191/16
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIS.02.04.00-00-0191/16 „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337939/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF-OA.082.22.2021.EP.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269683,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Napiwodzko-Ramucka PLH280052 – siedliska wodnePrzedmioty ochrony objęte zadaniem: 3140 Twardowodne oligo- i mezotroficzne zbiorniki z podwodnymi łąkami ramienic, 3150 Starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne, 3160 Naturalne, dystroficzne zbiorniki wodne, 3260 Nizinne i podgórskie rzeki ze zbiorowiskami włosieniczników.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy przyrodniczej zgodnie z:
1.1. Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. Instrukcją wypełnienia Standardowego Formularza Danych – załącznik nr 1A do SWZ,
1.3. Szablonem dokumentacji uzupełnienia stanu wiedzy – załącznik nr 1B do SWZ,
1.4. Standardem danych GIS – załącznik nr 1C do SWZ.
2) Realizacja zamówienia wynika z obowiązujących planów zadań ochronnych dla ww. obszarów Natura 2000 oraz rozpoznania występowania gatunków w ww. obszarach i zdiagnozowanych potrzeb uzupełnienia braków danych przyrodniczych.
3) Zadanie jest realizowane w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0191/16 „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.
4) Dokumenty robocze oraz dokumenty końcowe powstałe w trakcie realizacji zamówienia muszą być oznakowane logotypami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, Unii Europejskiej. Wzór logotypów oraz wymogi stosowania logotypów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.5.5.) Wartość części: 69085,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Piska PLH280048 – siedliska wodnePrzedmioty ochrony objęte zadaniem: 3140 Twardowodne oligo- i mezotroficzne zbiorniki z podwodnymi łąkami ramienic, 3150 Starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne, 3160 Naturalne, dystroficzne zbiorniki wodne.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy przyrodniczej zgodnie z:
1.1. Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. Instrukcją wypełnienia Standardowego Formularza Danych – załącznik nr 1A do SWZ,
1.3. Szablonem dokumentacji uzupełnienia stanu wiedzy – załącznik nr 1B do SWZ,
1.4. Standardem danych GIS – załącznik nr 1C do SWZ.
2) Realizacja zamówienia wynika z obowiązujących planów zadań ochronnych dla ww. obszarów Natura 2000 oraz rozpoznania występowania gatunków w ww. obszarach i zdiagnozowanych potrzeb uzupełnienia braków danych przyrodniczych.
3) Zadanie jest realizowane w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0191/16 „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.
4) Dokumenty robocze oraz dokumenty końcowe powstałe w trakcie realizacji zamówienia muszą być oznakowane logotypami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, Unii Europejskiej. Wzór logotypów oraz wymogi stosowania logotypów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.5.5.) Wartość części: 111878,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Północnomazurska PLH280045 – siedliska leśnePrzedmioty ochrony objęte zadaniem: 9170 Grąd środkowoeuropejski i subkontynentalny, 91E0 Łęgi wierzbowe, topolowe, olszowe i jesionowe i olsy źródliskowe, 91F0 Łęgowe lasy dębowo-wiązowo-jesionowe.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy przyrodniczej zgodnie z:
1.1. Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. Instrukcją wypełnienia Standardowego Formularza Danych – załącznik nr 1A do SWZ,
1.3. Szablonem dokumentacji uzupełnienia stanu wiedzy – załącznik nr 1B do SWZ,
1.4. Standardem danych GIS – załącznik nr 1C do SWZ.
2) Realizacja zamówienia wynika z obowiązujących planów zadań ochronnych dla ww. obszarów Natura 2000 oraz rozpoznania występowania gatunków w ww. obszarach i zdiagnozowanych potrzeb uzupełnienia braków danych przyrodniczych.
3) Zadanie jest realizowane w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0191/16 „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.
4) Dokumenty robocze oraz dokumenty końcowe powstałe w trakcie realizacji zamówienia muszą być oznakowane logotypami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
w Olsztynie, Unii Europejskiej. Wzór logotypów oraz wymogi stosowania logotypów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.5.5.) Wartość części: 32734,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Aleje Pojezierza Iławskiego PLH280051 – owadyPrzedmioty ochrony objęte zadaniem: 1084 Pachnica dębowa.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy przyrodniczej zgodnie z:
1.1. Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. Instrukcją wypełnienia Standardowego Formularza Danych – załącznik nr 1A do SWZ,
1.3. Szablonem dokumentacji uzupełnienia stanu wiedzy – załącznik nr 1B do SWZ,
1.4. Standardem danych GIS – załącznik nr 1C do SWZ.
2) Realizacja zamówienia wynika z obowiązujących planów zadań ochronnych dla ww. obszarów Natura 2000 oraz rozpoznania występowania gatunków w ww. obszarach i zdiagnozowanych potrzeb uzupełnienia braków danych przyrodniczych.
3) Zadanie jest realizowane w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0191/16 „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.
4) Dokumenty robocze oraz dokumenty końcowe powstałe w trakcie realizacji zamówienia muszą być oznakowane logotypami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
w Olsztynie, Unii Europejskiej. Wzór logotypów oraz wymogi stosowania logotypów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.5.5.) Wartość części: 31839,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Wykonanie ekspertyzy na potrzeby uzupełnienia stanu wiedzy dla przedmiotów ochrony na obszarze Natura 2000 Ostoja Piska PLH280048 – gady Przedmioty ochrony objęte zadaniem: 1220 Żółw błotny.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy przyrodniczej zgodnie z:
1.1. Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
1.2. Instrukcją wypełnienia Standardowego Formularza Danych – załącznik nr 1A do SWZ,
1.3. Szablonem dokumentacji uzupełnienia stanu wiedzy – załącznik nr 1B do SWZ,
1.4. Standardem danych GIS – załącznik nr 1C do SWZ.
2) Realizacja zamówienia wynika z obowiązujących planów zadań ochronnych dla ww. obszarów Natura 2000 oraz rozpoznania występowania gatunków w ww. obszarach i zdiagnozowanych potrzeb uzupełnienia braków danych przyrodniczych.
3) Zadanie jest realizowane w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0191/16 „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie banku Danych o Zasobach Przyrodniczych” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna w ramach Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu.
4) Dokumenty robocze oraz dokumenty końcowe powstałe w trakcie realizacji zamówienia muszą być oznakowane logotypami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
w Olsztynie, Unii Europejskiej. Wzór logotypów oraz wymogi stosowania logotypów zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.5.5.) Wartość części: 24146,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88437,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Burandt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393033097
7.3.3) Ulica: Jana Boenigka
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
jakie przetargi wygrała firma
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110638,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110638,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110638,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTE Technologie dla Środowiska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781425375
7.3.3) Ulica: Franciszka Firlika
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-692
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROTE-TECHNOLOGIE DLA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROTE-TECHNOLOGIE DLA ŚRODOWISKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110638,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBIO – Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562113949
7.3.3) Ulica: Bażyńskich
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gobio - Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
jakie przetargi wygrała firma
Gobio - Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-17Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOBIO – Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562113949
7.3.3) Ulica: Bażyńskich
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gobio - Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
jakie przetargi wygrała firma
Gobio - Usługi Przyrodnicze Michał Mięsikowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-26Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIBIO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862357501
7.3.3) Ulica: Starowiejska
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-363
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-03INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.