eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoŚwiadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury - Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WEJHEROWSKIE CENTRUM KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 255

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wck.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wck.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wck.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania w czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich terenem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7521d5d9-4de2-4c7f-9e91-0db6b5d30c96

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi sprzątania i utrzymywania czystości budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, wraz z przyległym do nich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599301

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02.DAT.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie I: Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania w czystości budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.
W ramach Zadania I Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace związane ze sprzątaniem wykonywane 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela) przez cały okres trwania umowy;
b) codzienne sprzątanie oraz utrzymywanie w czystości wskazanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pomieszczeń;
c) prace wykonywane raz w miesiącu wskazane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 434305,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi codziennego sprzątania i systematycznego utrzymania w czystości wokół budynków Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki.
W ramach Zadania II Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace związane ze sprzątaniem terenu przyległego do budynku Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki wykonywane 7 dni w tygodniu (poniedziałek-niedziela) przez cały okres trwania umowy;
b) prace związane z odśnieżaniem terenu przyległego do budynku Filharmonii Kaszubskiej oraz Kamienicy Sztuki, przez 7 dni w tygodniu (poniedziałek – niedziela) w okresie zimowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 36589,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi sprzątania w zakresie czynności zleconych okresowo w budynku Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury.
W ramach Zadania III Wykonawca zobowiązany jest wykonywać następujące czynności:
a) prace sprzątające wykonywane okresowo wskazane przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia;
b) okresowe mycie i czyszczenie elewacji szklanej oraz okien wraz z ramami okiennymi oraz odśnieżanie dachu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 66560,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409018,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465180,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409018,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: Askama Service Sp. z o.o. ul. Lęborska 3B 80-386 Gdańsk Członek konsorcjum: HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842845574

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409018,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-06 do 2026-01-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Członek konsorcjum: HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: Askama Service Sp. z o.o. ul. Lęborska 3B 80-386 Gdańsk Członek konsorcjum: HS Security Sp. z o.o. Sp. k. ul. Kartuska 246 80-125 Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842845574

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-06 do 2026-01-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95113,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95245,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95113,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A. ul. Janickiego 20B 60-542 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95113,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-06 do 2026-01-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.