Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012430/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
- 2021/BZP 00012430/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012430/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012430/04 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012430/05 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012430/06 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00016864/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00016883/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00017403/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00019189/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-17
- 2021/BZP 00021975/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058484 z dnia 2021-05-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi doradztwa budowlanego oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 4590320
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi doradztwa budowlanego oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35ed3b80-7b4d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011956/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem obejmującym dobudowę budynku hali sportowej do budynku Krytej Pływalni Solan przy ul. Gimnazjalnej w Nowej Soli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012430/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 389610,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi doradztwa budowlanego oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej i drogowej nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Rozbudowa centrum sportowo-rekreacyjnego poprzez dobudowę budynku hali sportowej do budynku krytej pływalni Solan, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Gimnazjalnej w Nowej Soli.Osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego jest zobowiązana wykonywać czynności określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) obejmujące: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust. 1 oraz praktyki inżynierskiej, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywania jego do użytkowania,d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,e) kontrolowanie rozliczeń budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230625,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535414,08
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230625,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970682356
7.3.3) Ulica: ul. Dekoracyjna 3 P5/2
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-722
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH PIOTR OWSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH PIOTR OWSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230625,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Zakup lasera urologicznego do kruszenia kamieni, enukleacji stercza oraz innych procedur urologicznych i chirurgicznych wraz z maceratorem i osprzętem endoskopowym na potrzeby Oddziału Urologii .
- Dostawa wraz z instalacją i skonfigurowaniem systemu łączności bezprzewodowego przywoływania osób na potrzeby SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie modernizacja SOR w Nowej Soli".
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (siatki przepuklinowe, klipsy tytanowe, rurki intubacyjne, przetwornik do pomiaru ciśnienia, zestaw do pomiaru rzutu serca) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Konstytucji 3-Maja w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulicy Długiej w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach dla inwestycji pod nazwą: "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - etap II"
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Wykonanie ekspertyzy technicznej określającej czy stan budynku pozwoli na jego dalsze użytkowanie dla garażu nr 52 oraz nr 53 na terenie kompleksu wojskowego w Białobrzegach, Osiedle Wojskowe 93.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.