Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598347/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00614615/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bezgotówkowa – pośrednictwo w płatnościach internetowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433-56-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bezgotówkowa – pośrednictwo w płatnościach internetowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c42939a1-48b0-4728-be32-4c2ec2b8d7f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00058488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245183/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa 16 terminali płatniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.49.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 145000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w sprzedaży przez Zamawiającego biletów online (dalej jako „Bilety”) oraz w płatnościach dla internetowego sklepu Wydawnictwa Zamawiającego (dalej jako „Księgarnia”) (łącznie jako „transakcje”).
2. Usługa, o której mowa w pkt 1. zapewnia następujące wymagania i funkcjonalności:
a) integralność z systemami użytkowanymi przez Zamawiającego, tj.:
i. Bilety: Iksoris (SotfCOM Spółka jawna, Piotr Szuba, Tomasz Wierzbowski),
ii. Księgarnia: PrestaShop;
b) utworzenie dwóch osobnych kont dla:
i. Biletów,
ii. Księgarni;
c) obsługa następujących form płatności:
i. karty płatnicze (debetowe i kredytowe),
ii. szybki przelew elektroniczny,
iii. przelew tradycyjny (usługa świadczona wyłącznie na rzecz Księgarni),
iv. BLIK,
v. portfele elektroniczne, w tym w szczególności Google Pay i Apple Pay,
vi. płatność ratalna (usługa świadczona wyłącznie na rzecz Księgarni),
vii. płatność odroczona (usługa świadczona wyłącznie na rzecz Księgarni);
d) obsługa płatności międzynarodowych, w tym płatności spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
e) możliwość generowania linków płatniczych;
f) możliwość raportowania i przeglądu historii transakcji:
i. możliwość wyszukiwania pojedynczych transakcji:
▪ po numerze zamówienia (numer zamówienia w systemie Iksoris oraz w systemie PrestaShop),
▪ po adresie e-mail kontrahenta (płatnika);
ii. możliwość sprawdzania szczegółów transakcji, w tym:
▪ identyfikatora,
▪ numeru zamówienia (w systemie Iksoris oraz w systemie PrestaShop),
▪ kwoty transakcji,
▪ daty utworzenia płatności,
▪ daty wpłaty,
▪ formy płatności,
▪ wpłacającego, w tym jego adresu e-mail,
▪ statusu,
▪ zwrotów;
iii. zestawienia transakcji za zdefiniowany okres;
iv. możliwość eksportu historii do pliku PDF oraz CSV
g) automatyczne wypłaty przez Wykonawcę ostatniego dnia miesiąca (rozliczenie poprzez potrącenie);
h) możliwość zlecenia dowolnej wypłaty (wybór transakcji do wypłaty)
i) możliwość zlecenia zwrotu (wybór transakcji do zwrotu);
j) rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi w złotówkach polskich (PLN).
3. Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych oraz obsługę procesu autoryzacji transakcji, w tym przetwarzania i przesyłania komunikatów.
4. Realizacja usług wykonywanych na rzecz Zamawiającego:
a) uruchomienie obsługi transakcji bezgotówkowych na warunkach obsługi i rozliczania płatności określonych w niniejszej Umowie, w terminie uzgodnionym przez Strony,
b) kontrolę i monitorowanie ryzyka oraz zapobieganie oszustwom kartowym, w tym wyjaśnianie okoliczności dokonania transakcji przy użyciu karty skradzionej lub sfałszowanej oraz wykrywanie oszustw,
c) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczanych operacji bezgotówkowych,
d) pisemne informowanie Zamawiającego o każdej zmianie jego danych kontaktowych, w tym adresu korespondencyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718), ul. Powstańców Warszawy 6 Kraków w dniu 16 stycznia 2025 r. poinformował Zamawiającego, że odstępuje od zawarcia umowy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25518,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25518,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.